Die dus.quote:In its most significant original programming commitment to date, BBC AMERICA has announced its first original scripted drama series, "Copper". The 10 episode series, which centers on a young Irish cop operating in the immigrant communities of 19th century New York, is co-created by Tom Fontana (OZ, Homicide: Life on the Street, St. Elsewhere) and Will Rokos (Monster's Ball, Southland). (Source: BBC America)
Die ga ik zo even kijken, oz een van mijn favoriete seriesquote:
Yes, weer erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
Strike Back S03, goed begonnen in mijn ogen
Uiteraard. Wij zijn nu het afgelopen seizoen aan het kijken. Deze serie krijgt echt veel te weinig credits. Knope for Pawnee Council!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:42 schreef TIM-846 het volgende:
Kijkt hier iemand naar Parks & Recreation?
Heb dit weekend de eerste drie afleveringen gezien, maar kon er nog niet hard om lachen. Misschien nog maar even volhouden..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:52 schreef JDx het volgende:
Ik heb seizoen 1 gezien van Parks, maar ik vond het dom en niet grappig. Schijnt wel dat het daarna leuker wordt?
Ik zag daar net een stukje van op Veronica. Tenminste die serie heet zo. Kon er niet zo heel erg om lachen maarja ik heb maar 2 minuten ervan gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelfde vraag voor The Exes. Daar heb ik nog helemaal niemand over gehoord volgens mij.
Inderdaad. Wat een geweldige humorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:46 schreef friekin_ het volgende:
A touch of cloth was het meest briljante wat ik tot nu toe heb gezien
Als het nu al op Veronica is kan ik me niet voorstellen dat ik het grappig vind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zag daar net een stukje van op Veronica. Tenminste die serie heet zo. Kon er niet zo heel erg om lachen maarja ik heb maar 2 minuten ervan gezien
Animal Practice moet ik nog steeds kijken, vergeet het telkens. Voor de rest ga ik geen nieuwe series erbij nemen dit seizoen, ik kijk er al genoeg. Wil alleen wel de pilot van Arrow checken in Oktober. En als dat wat is dan neem ik die er nog bij.
Ja, fucking geniaal. Wordt ook gewoon ieder seizoen beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:42 schreef TIM-846 het volgende:
Kijkt hier iemand naar Parks & Recreation?
Is het erg nieuw? Want dan is Veronica er erg snel bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het nu al op Veronica is kan ik me niet voorstellen dat ik het grappig vind.
Misschien omdat ik dacht dat het heel dom zou zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:11 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond Animal Practive best tegenvallen eigenlijk, blijf het wel in de gaten houden want heeft wel potentie. Go On vond ik beter.
Het tweede seizoen is bijna afgelopen: The Exesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is het erg nieuw? Want dan is Veronica er erg snel bij.
Dat Britse accent is juist geweldig. Kijk de laatste alleen maar Britse series. Stukken beter dan de Amerikaanse troep die dit seizoen uit is gekomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Misschien omdat ik dacht dat het heel dom zou zijn.
Dat Touch of Cloth, wtfin het begin vond ik het verschrikkelijk, want ik haat UK, vooral dat accent, aahhh krijg er de kriebels van
maar later zaten er toch wel hele goeie grappen in, om het op het laatst weer iets te erg te maken en het eigenlijk te verpesten, toen werd het wel heeeeeel flauw (schreeuwende vrouw in bad, parcour stukje, dat sloeg nergens op).
Sherlock, Luther, Coupling...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef JDx het volgende:
Nou nee dankje... maar ik heb ook een hekel aan brabants/limburgs, die zachte G... brrrr en meeste mensen vinden dat ook leuk, dus zal wel aan mij liggen. Maar dat brits en dan vooral dat echte platte, bah.
Op IMDB kijk ik ook altijd eerst bij films en series of het UK of USA is, anders sla ik ze gewoon over haha.
Ik vind britse series ook altijd zo amateuristisch overkomen, beetje net zo'n kwaliteit als al die nederlandse crap, allemaal net niet.
Allemaal niks voor mij, er is trouwens 1 britse serie die ik wel kon waarderen, dat was the IT-crowd, omdat ik zelf ook IT'er benquote:
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:53 schreef JDx het volgende:
Oh
[..]
Allemaal niks voor mij, er is trouwens 1 britse serie die ik wel kon waarderen, dat was the IT-crowd, omdat ik zelf ook IT'er ben
Maar ik vind die locaties ook allemaal crap, in USA series gaan ze naar New York, L.A, Vegas, etc... engeland... wtf... ik hou meer van droomseries.
Dit ja. A touch of cloth was ronduit briljant. Echt. Tranen over mijn wangen. Verder ook Luther, Sherlock en alle andere series die "eenmalig" gemaakt zijn zoals Inside Men en de pareltjes Birdsong & Any human heart. Elke keer ben ik weer zwaar onder de indruk van wat BBC weet te produceren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat Britse accent is juist geweldig. Kijk de laatste alleen maar Britse series. Stukken beter dan de Amerikaanse troep die dit seizoen uit is gekomen.
Brits
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik vind het verre van amateuristisch. Het niveau van de shows is hoog, vaak ook beter in beeld gebracht dan Amerikaanse shows.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef JDx het volgende:
Ik vind britse series ook altijd zo amateuristisch overkomen, beetje net zo'n kwaliteit als al die nederlandse crap, allemaal net niet.
Luther is ongeveer het beste wat de Britse televisie heeft voortgebracht. Ronduit geniaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ken ik ook niet hoor. Maar ik was aan het zoeken en kon niks vinden.
Jep, ik ben onderweg naar de videotheek om 'm te halen nu.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Luther is ongeveer het beste wat de Britse televisie heeft voortgebracht. Ronduit geniaal
Ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef JDx het volgende:
Gelukkig wel!
Ik hou ook gewoon van amerika, was er vorig jaar (Cali), voelde me er zooo thuis, kan me ook helemaal inleven in die amerikaanse series, alsof ik er zelf weer ben.
Sowieso Idrisquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Luther is ongeveer het beste wat de Britse televisie heeft voortgebracht. Ronduit geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |