Ze hadden ruzie over het feit dat ik hem (als verjaardagscadeau) geld voor zijn vakantie had gegeven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef Strani het volgende:
Hier zal wel een heel verhaal achter zitten.. dit kan nooit alles zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef Strani het volgende:
Hier zal wel een heel verhaal achter zitten.. dit kan nooit alles zijn.
Hoe kun je daar ruzie over maken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze hadden ruzie over het feit dat ik hem (als verjaardagscadeau) geld voor zijn vakantie had gegeven.
is toch goed? maar bedrieg je hem echt dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze hadden ruzie over het feit dat ik hem (als verjaardagscadeau) geld voor zijn vakantie had gegeven.
Dit is voor mij zo schokkendquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef trovey het volgende:
Voorlopig je er maar buiten houden en je vriend en zijn familie het laten oplossen. Mensen zeggen dingen bij een ruzie die ze niet altijd menen. Dat meppen door beide partijen was trouwens niet zo handig.
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is toch goed? maar bedrieg je hem echt dan?
Mh wel een vreemde situatie hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neeen ik ben ook geen kuthoer
Dat vind ik niet iets om ruzie over te maken eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kalmeer nou eerst maar eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is voor mij zo schokkenddat ik nooit meer een stap daar binnen zal zetten. Ook al komt het goed tussen mijn vriend en ouders.
Wacht eerst nou maar even af. Zeker als het serieuzer gaat worden(lees trouwen/samenwonen en zeker bij kleinkinderen) dan kun je maar beter niet meteen nu alles afkappen om deze ruzie. Hiervoor waren er blijkbaar geen problemen en ik zou het zou gewoon even uitzitten hoe het gaat tussen je vriend en zijn familie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is voor mij zo schokkenddat ik nooit meer een stap daar binnen zal zetten. Ook al komt het goed tussen mijn vriend en ouders.
Dan word het ineens anders dat snap je zelf ook mij hoor je niet als hij zijn broer een mep verkoopt wanneer deze hem slaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mijn moeder of vader mij slaan dan sla ik wel terug
Dan nog kunnen het tokkies zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is nog het mooie; zijn ouders zijn enorme kakkers
Ik ben wel boos, maar zal geen gekke dingen doen als haar bellen oid. Enige rotte is dat mijn vriend nu op zoek moet naar iets anders.quote:
Ja hysterische bui waarschijnlijk. Zou der wel goed loos zijn gegaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is nog het mooie; zijn ouders zijn enorme kakkers
Het gaat natuurlijk helemaal niet om "dat vakantiegeld", er speelt iets heel iets anders. Maar goed: wij horen maar 1 kant van het verhaal, wij horen alleen maar "haar kant".quote:
Wel fijn van je vriend dat hij je even heeft verteld wat zijn moeder riep. Heeft hij ook verteld wat hij zijn moeder naar haar hoofd heeft geslingerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo schokkend. Toen ik het aan zijn nichtje vertelde kon die gewoon ECHT niet geloven dat zij zoiets gezegd zou hebben.
Snap dat ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef BestIEverHad het volgende:
Dus z'n ouders zijn boos geworden omdat je geld voor z'n vakantie als cadeau hebt gegeven? Wat klopt hier niet?
Is het ook niet. Het is mijn geld en ik bepaal wat ik ermee doe.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat vind ik niet iets om ruzie over te maken eigenlijk.
En "haar kant" is vooralsnog weinig samenhangend.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef Shodan het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk helemaal niet om "dat vakantiegeld", er speelt iets heel iets anders. Maar goed: wij horen maar 1 kant van het verhaal, wij horen alleen maar "haar kant".
Ah je bent zeker de rebelse tante die hun zoon gaat weg trekken van hunquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het is mijn geld en ik bepaal wat ik ermee doe.
Ja, wat was dan het probleem? Kom eens to the point.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom waren ze daar boos over dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik was er ook niet bij. Wat ik heb gehoord isdat die ma aan het zeuren was dat ik geld had gegeven en dat ze dat niet normaal vond en ik nu zeker zoiets duurs terug verwachtte... Hij heeft gezegd van niet, zij is door blijven drammen en toen werd het schreeuwen en ruzie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef Shodan het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk helemaal niet om "dat vakantiegeld", er speelt iets heel iets anders. Maar goed: wij horen maar 1 kant van het verhaal, wij horen alleen maar "haar kant".
Er klopt gewoon iets niet in je verhaal. Je komt daar al drie jaar over de vloer, bijna dagelijks, zonder onenigheid en ineens zo'n ruzie, ben jij een kuthoer en vindt jij je schoonmoeder een kutwijf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik was er ook niet bij. Wat ik heb gehoord isdat die ma aan het zeuren was dat ik geld had gegeven en dat ze dat niet normaal vond en ik nu zeker zoiets duurs terug verwachtte... Hij heeft gezegd van niet, zij is door blijven drammen en toen werd het schreeuwen en ruzie.
Ja als ik zoiets hoor vind ik haar wel een kutwijf, en achterbaks. Hoewel ik dit noooit tegen haar zou zeggen uit respectquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er klopt gewoon iets niet in je verhaal. Je komt daar al drie jaar over de vloer, bijna dagelijks, zonder onenigheid en ineens zo'n ruzie, ben jij een kuthoer en vindt jij je schoonmoeder een kutwijf.
picsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neeen ik ben ook geen kuthoer
Maar het getuigt wel van respect om haar achter haar rug om uit te kafferen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja als ik zoiets hoor vind ik haar wel een kutwijf, en achterbaks. Hoewel ik dit noooit tegen haar zou zeggen uit respect
Inderdaad, dit kan het nooit zijn tenzij die moeder geestelijke problemen heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het getuigt wel van respect om haar achter haar rug om uit te kafferen.![]()
Anyway, er zal nog wel een verhaal achterzitten.
Na drie jaar alleen maar goede ervaringen vertelt je vriend jou dat zijn moeder jou kuthoer noemt en direct is het helemaal mis?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja als ik zoiets hoor vind ik haar wel een kutwijf, en achterbaks. Hoewel ik dit noooit tegen haar zou zeggen uit respect
Duh!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
TS is irrationeel en opent op het verkeerde moment een topic. Eerst uitrazen, dan pas rationeel een topic openen zou veel verstandiger zijn. Het heeft geen zin om de totale wijsneus te gaan lopen uithangen. Ruzies zijn per definitie irrationeel. En waarschijnlijk liggen schoonmoeders en TS elkaar nooit echt lekker. Schijnt vaker voor te komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Er klopt gewoon iets niet in je verhaal. Je komt daar al drie jaar over de vloer, bijna dagelijks, zonder onenigheid en ineens zo'n ruzie, ben jij een kuthoer en vindt jij je schoonmoeder een kutwijf.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Al drie jaar heb ik een relatie en al drie jaar kom ik bijna iedere dag daar over de vloer.
Juli; 2,5 jaar. Augustus; 3 jaar. Niet zo boeiend, maar toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Het zit zo. Ik heb 2,5 jaar een vriend
Dat is grappig, want:quote:Toen kwamen zijn ouders op hem af en heeft zijn moeder naar hem gegilt; 'ga maar naar die kuthoer van je, die bedriegt je toch van alle kanten'
Wat is deze?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Bijkomend, mijn vriend heeft een verleden van vreemdgaan, hoewel dat niet bij mij was.
Ah.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nichtje heeft verhalen over mij verzonnen tegen mijn schoonmoeder dat ik vreemd zou zijn gegaan. Ik heb er nooit wat van mogen zeggen maar bij de bios gaf ze me zo'n vuile blik dat ik me even niet kon inhouden
En waar haal jij deze kennis ineens vandaan? Achterliggend machtspel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef Shodan het volgende:
Maar ik kan wel indenken wat het echte argument is: Namelijk de "voor wat, hoort wat" -gedachte. Geen mens gaat zomaar een forse gift doen zonder er iets voor tegenover te stellen, als vriendlief nog denkt dat het puur en alleen uit liefdadigheid komt dan kan ik me goed voorstellen dat dit direct in de allergie van de moeder komt. Het gaat helemaal niet om het geldbedrag, het gaat om het achterliggende machtsspel.
Hetzelfde nichtje?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo schokkend. Toen ik het aan zijn nichtje vertelde kon die gewoon ECHT niet geloven dat zij zoiets gezegd zou hebben.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Heb het trouwens uitgemaakt. Hij begon mij vervolgens uit te schelden voor van alles en nog wat dus heb hem daarna ook overal op geblokkeerd.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:31 schreef VeerEli het volgende:
En waar haal jij deze kennis ineens vandaan? Achterliggend machtspel?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef Shodan het volgende:
Maar ik kan wel indenken wat het echte argument is:
Je zegt wel 'indenken'. Maar de rest van die alinea is nogal stellig.quote:
Dus het gaat echt om substantiële zaken...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Na wat ik net hoor kan dit topic beter naar WGR geschopt worden
Doet het vage verhaal niet ten goedequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
Even twee dingen.
Eén:
[..]
[..]
Juli; 2,5 jaar. Augustus; 3 jaar. Niet zo boeiend, maar toch.
En twee:
[..]
Dat is grappig, want:
[..]
Wat is deze?
Dat zegt dat nichtje die over jou heeft gezegd dat jij bent vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik hoor net van dat nichtje, die ik eerder heb gesproken vanavond, dat ze net nog
Langs waren gegaan om te praten.
Blijkt dat die ma altijd in mijn tas heeft zitten snuffelen als ik boven was en zo heeft ontdekt dat ik me een paar maanden had uitgeschreven van de uni.
Mijn break wist mijn vriend man, maar ii vind dit echt niet meer normaal. Wie gaat nou in andermans tassen snuffelen? Zelfs mn eigen moeder doet dit niet.
Nee ander nichtjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zegt dat nichtje die over jou heeft gezegd dat jij bent vreemdgegaan?Neem je dat dan zomaar aan?
Even kijken. Goed, eind november hebben we pas officieel drie jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maat ts kun jij uitleggen hoe het verhaal in elkaar zit? het verhaal van nu en het topic wat zargon heeft gevonden matcht nl niet helemaal...
1) ik heb nooit woorden of ruzie met schoonma gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal..
Werk het is helemaal uit voor je het klakkeloos op het forum donderd.
Als je meerdere topics van TS kent, is het waarschijnlijk een flink bedrag wat ze gegeven heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En waar haal jij deze kennis ineens vandaan? Achterliggend machtspel?
Want het is zo vreemd dat TS haar vriend geld geeft? En al helemaal als het voor zijn verjaardag is, geld voor zijn vakantie?![]()
Nee, nooit. Ik ben helemaal niet vreemdgegaan. Wat zij heeft gevonden is een brief van de universiteit dat ik mij had uitgeschreven. In september begin ik weer, maar volgens haar heb ik nu nooit op de universiteit gezetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:36 schreef HyperViper het volgende:
Ik snap die moeder wel, tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Eventjes in haar tas snuffelen, op zoek naar bewijs van overspel. Waarschijnlijk heeft ze iets gevonden en haar conclusie getrokken. Misschien een plan om even langs te gaan en je excuses aan te bieden, ts?
Al gaf ik hem een miljoen, dan mag ze nog niet zeuren. Want voor moederdag en haar verjaardag kreeg zij ook gewoon altijd prijzige cadeaus en daar werd dan niets over gezegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je meerdere topics van TS kent, is het waarschijnlijk een flink bedrag wat ze gegeven heeft
Dat geroddel en geklets. Ga het gewoon met haar uitpraten, dan weet je zeker wat ze denkt en kun jij duidelijk maken hoe het zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik ben helemaal niet vreemdgegaan. Wat zij heeft gevonden is een brief van de universiteit dat ik mij had uitgeschreven. In september begin ik weer, maar volgens haar heb ik nu nooit op de universiteit gezeten
Dat is ook zo. Ik bedoel meer dat ik denk dat dat misschien de reden kan zijn waarom ze boos is geworden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Al gaf ik hem een miljoen, dan mag ze nog niet zeuren. Want voor moederdag en haar verjaardag kreeg zij ook gewoon altijd prijzige cadeaus en daar werd dan niets over gezegd.
Nee, ik ga haar dadelijk nog een e-mail sturen met hoe het zit maar ik ga niets met haar uitpraten. Wat mij betreft mag ze door de grond zakken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat geroddel en geklets. Ga het gewoon met haar uitpraten, dan weet je zeker wat ze denkt en kun jij duidelijk maken hoe het zit.
Elke ex van jou heeft toch dezelfde schoonmoeder gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef GSbrder het volgende:
Ooit een ex gehad met zo'n schoonmoeder.
Dan ben je net zo erg als zij. Jullie trekken beide verkeerde conclusies op basis van informatie die je niet uit de eerste hand hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ik ga haar dadelijk nog een e-mail sturen met hoe het zit maar ik ga niets met haar uitpraten. Wat mij betreft mag ze door de grond zakken.
Dat is misschien zo. Maar mij gaat het er nu puur en alleen om dat een 50jarige vrouw mij een kuthoer noemt, en dat ik daar blijkbaar nooit mijn tas in de gang kon achterlaten zonder dat iemand erin ging wroeten en persoonlijke brieven en in mijn agenda ed lezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben je net zo erg als zij. Jullie trekken beide verkeerde conclusies op basis van informatie die je niet uit de eerste hand hebt.
Maar daar gaat het uitendelijk dus niet puur en alleen om. Je hebt een relatie met haar zoon, of niet? Dan zul je toch nog met haar te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is misschien zo. Maar mij gaat het er nu puur en alleen om dat een 50jarige vrouw mij een kuthoer noemt, en dat ik daar blijkbaar nooit mijn tas in de gang kon achterlaten zonder dat iemand erin ging wroeten en persoonlijke brieven en in mijn agenda ed lezen.
Ik heb een relatie met haar zoon maar die wil ook niets meer met haar te maken hebben. Hij heeft gisteren zijn spullen gepakt en is weggegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar daar gaat het uitendelijk dus niet puur en alleen om. Je hebt een relatie met haar zoon, of niet? Dan zul je toch nog met haar te maken hebben.
Als ze in je spullen heeft gezeten, dan heb je het volste recht om verhaal te halen bij haar. Waarom kom je niet voor jezelf op?
Oh, ok. Dus die snijdt nu alle banden met zijn moeder door. Nou, dan hoef je die e-mail ook niet meer te versturen. Dan bestaat ze dus gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met haar zoon maar die wil ook niets meer met haar te maken hebben. Hij heeft gisteren zijn spullen gepakt en is weggegaan.
Wat een kansloze vrouw. Als ik jou was zou ik haar even goed de waarheid vertellen als je haar weer ziet. En als ze dan op haar strepen gaat staan dan kiest je vriend toch voor jou. Als zij het hard wil spelen dan fuck it, bring it.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik ben helemaal niet vreemdgegaan. Wat zij heeft gevonden is een brief van de universiteit dat ik mij had uitgeschreven. In september begin ik weer, maar volgens haar heb ik nu nooit op de universiteit gezeten
Denk je dat dat beter is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ok. Dus die snijdt nu alle banden met zijn moeder door. Nou, dan hoef je die e-mail ook niet meer te versturen. Dan bestaat ze dus gewoon niet meer.
Echt hè. Het eerste sarcastische advies dat ik je geef, ga je serieus overwegen.quote:
Dat is het, ik zal haar niet meer zien. Vandaar dat ik een e-mail wilde sturen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat een kansloze vrouw. Als ik jou was zou ik haar even goed de waarheid vertellen als je haar weer ziet. En als ze dan op haar strepen gaat staan dan kiest je vriend toch voor jou. Als zij het hard wil spelen dan fuck it, bring it.
Oh.. sarcasme is moeilijk te herkennen via de pcquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt hè. Het eerste sarcastische advies dat ik je geef, ga je serieus overwegen.
Ik zou doen wat trovey in het begin ook al zei: bemoei je er gewoon maar even een tijdje niet mee. De relatie tussen je vriend en zijn moeder is belangrijker. Als zij de lucht weer een beetje kunnen klaren, dan kun je overwegen om haar nog een keer te vragen naar dat neuzen in je tas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh.. sarcasme is moeilijk te herkennen via de pcmaar wel even een e-mail sturen dan of wat?
Ik zou geen email sturen in dit geval.geschreven tekst valt moeilijk te interpreteren.tevens bestaat de kans dat je schoonmoeder het mailtje doorstuurt naar familieleden/vrienden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh.. sarcasme is moeilijk te herkennen via de pcmaar wel even een e-mail sturen dan of wat?
Ik had alleen die brief erin zitten, en mijn agenda en dan nog gewoon normale spullen. Maar dat tassen doorzoeken heeft ze dus vaker gedaan. Ik liet mijn tas altijd gewoon in de gang staan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:17 schreef Copycat het volgende:
Heb jij altijd van die boeiende correspondentie in je tas?
Klinkt misschien hard, maar dat zou mij echt heel weinig boeien. Ik heb sowieso niets met die familie van haar kant. Ik heb het 18 jaar zonder hun gedaan en daar kan de rest van mijn leven ook wel bij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zou geen email sturen in dit geval.geschreven tekst valt moeilijk te interpreteren.tevens bestaat de kans dat je schoonmoeder het mailtje doorstuurt naar familieleden/vrienden.
Ja, hoe weet je dat? Wie heeft jou dat verteld? En hoe heeft die daar van gehoord?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had alleen die brief erin zitten, en mijn agenda en dan nog gewoon normale spullen. Maar dat tassen doorzoeken heeft ze dus vaker gedaan. Ik liet mijn tas altijd gewoon in de gang staan.
Dat heeft dat nichtje verteld. Die was daar gisterenavond en heeft met die ouders gepraat. Maar dat kan ook kloppen, want madame dacht ook dat ik vreemd ging. Weet je waarom? Omdat ze een tijd terug (toen het hier zo warm was) de sleutels van mijn auto heeft gepakt en in mijn kofferbak heeft zitten neuzen. Daar lag een tasje met ondergoed. Als ze verder had gekeken had ze ook het badhanddoek en de bikini zien liggen. Ik neem namelijk altijd schoon ondergoed mee als ik ga zwemmen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hoe weet je dat? Wie heeft jou dat verteld? En hoe heeft die daar van gehoord?
Ik ben echt bloedserieus. Als jij dit soort praktijken achterbaks vindt, dan moet je er zelf boven gaan staan. Dus niet zelf meedoen aan hetzelfde achterbakse gedoe van ' die vertelde me dat die had gezegd dat'.
Hoe moet ze weten wat ik ervan denk dat zij in andermans tas snuffelt? Als ze dat doet, denkt ze waarschijnlijk dat dat normaal is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:44 schreef Copycat het volgende:
Denk je niet dat ze dat niet al weet? Laat het voor nu rusten en hou op met dat 'zij zei, hij zei'- gemekker. Allemaal ruis op de lijn die negen van de tien keer onvolledig en dus onjuist is.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Maar ook dat zou ik nu laten rusten. Het is weer een gevalletje 'hij zei, zij zei'-moddergooien. Sta erboven, als het al waar is.
Scherpquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Elke ex van jou heeft toch dezelfde schoonmoeder gehad
En hoe heb je dat opgelost?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Scherp.
Ik doelde natuurlijk er op dat ik ooit een ex had gehad met eenzelfde soort moeder, dus mijn schoonmoeder.
Tijdlang daar gewoon niet meer binnen geweest, even haar laten afkoelen en zelf afkoelen, vervolgens een keer de moeite genomen het goed te maken. Na een paar maanden kwam ik daar langs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En hoe heb je dat opgelost?
Hoe lang had je al iets met haar? Ja, ik merk wel dat dit wrijving veroorzaakt, en hij liet net smsjes van die moeder zien waarin zij hem op zit te stoken dat hij mijn apps enzo moet gaan lezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdlang daar gewoon niet meer binnen geweest, even haar laten afkoelen en zelf afkoelen, vervolgens een keer de moeite genomen het goed te maken. Na een paar maanden kwam ik daar langs.
Ik denk dat relaties waarmee je slecht kan opschieten met de ouders niet zo lang meer duren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ik ga haar dadelijk nog een e-mail sturen met hoe het zit maar ik ga niets met haar uitpraten. Wat mij betreft mag ze door de grond zakken.
Mailen en sms-en in dit soort situaties is vaak het domste wat je kunt doen. Je gooit er heel vaak deuren mee dicht. Op uitzendinggemist kun je het Familiediner terugkijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is het, ik zal haar niet meer zien. Vandaar dat ik een e-mail wilde sturen.
Trouwens, gisteren toen mijn vriend was weggegaan had ie haar nog een boze sms gestuurd datje t ze kapot mocht vallen en dat hij niets meer met haar te maken wilde hebben. Gaat ze dat smsje forwarden naar mij
What???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mijn moeder of vader mij slaan dan sla ik wel terug
2,5 jaar at that time. Uiteindelijk heeft het nog een halfjaar / driekwartjaar zo doorgekabbeld, maar je merkt gewoon dat een relatie waarbij er continu spanningen zijn met je schoonouders op zijn zachtst gezegd nogal "awkward" zijn tijdens de momenten dat je bij hem/haar thuis bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe lang had je al iets met haar? Ja, ik merk wel dat dit wrijving veroorzaakt, en hij liet net smsjes van die moeder zien waarin zij hem op zit te stoken dat hij mijn apps enzo moet gaan lezen.
Maar goed, hij zegt voor nu in ieder geval dat ie echt met mij verder wilt en hun links laat liggen. Maar ik zie wel voor hoe lang het duurt.
Maar ik kom niet meer bij hem thuis, hij komt daar zelf niet eens meer. En mja, dat koken en dergelijke kan ik wel leren tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
2,5 jaar at that time. Uiteindelijk heeft het nog een halfjaar / driekwartjaar zo doorgekabbeld, maar je merkt gewoon dat een relatie waarbij er continu spanningen zijn met je schoonouders op zijn zachtst gezegd nogal "awkward" zijn tijdens de momenten dat je bij hem thuis bent.
Goed, hij zal nu wel voor jou kiezen, maar het blijven zijn ouders en zijn moeder die waarschijnlijk elke avond voor hem kookte en zijn kleren wast en strijkt. Daar moet jij niet eens tegenop willen boksen, niet tegen die zorgzame moederrol althans.
Sterkte.
Oh, dat zal je vast lukkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik kom niet meer bij hem thuis, hij komt daar zelf niet eens meer. En mja, dat koken en dergelijke kan ik wel leren toch
Iemand die zijn ouders slaat in woede, zal op een dag ook zijn partner slaan in woede. Maar enfin, dat jullie in tokkieland leven was na dat eerdere nichtje-topic al duidelijk. Jullie in met zijn allen sociaal niet zo begaafd heb ik het idee. Als je het werkelijk vanuit je hart afkeurde, zou je je anders opstellen in dit conflict. Maar jouw opstelling is alleen maar als vuur op deze ellende, en je handelen is volledig gebaseerd op wat je allemaal van horen zeggen hebt. Daarom belanden jullie in dit soort shit, door tokkie-communicatie van alle kanten, inclusief de jouwe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik zou mijn ouders trouwens ook nooit slaan en dat keur ik echt niet goed van zijn kant.
Nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Iemand die zijn ouders slaat in woede, zal op een dag ook zijn partner slaan in woede.
Hij gaat toch wel een forse grens over inderdaad, en het is niet gezegd dat bij een volgende situatie met hoog oplopende emoties, hij dit niet nog een keer doet, en dat TS dan het lijdend voorwerp is.quote:
Precies. Ik vind het een hele logische conclusie. Iets om rekening mee te houden TS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij gaat toch wel een forse grens over inderdaad, en het is niet gezegd dat bij een volgende situatie met hoog oplopende emoties, hij dit niet nog een keer doet, en dat TS dan het lijdend voorwerp is.
Tsja, zoals gezegd: wist ik dat maar. Voor gisteren heb ik nooit ruzie of wat dan ook met haar gehad. We gingen ook geregeld met zijn tweeen winkelen of lunchen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre waarom heeft die schoonmoeder dan een hekel aan jou?
Gewoon negeren, ga er boven staan, mijn schoonmoeder hield me ook de hele tijd in de gaten, gevolg ik kwam gewoon niet meer en op familie dagen groette ik en negeerde haar verder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tsja, zoals gezegd: wist ik dat maar. Voor gisteren heb ik nooit ruzie of wat dan ook met haar gehad. We gingen ook geregeld met zijn tweeen winkelen of lunchen.
Maar nu blijkt dus dat ze al langer met een dubbele agenda bezig was.
Tsja, wat betreft dat laatste, veel komt "van horen zeggen", toch? Je zou eens wat vragen op papier kunnen zetten, en dit als alles wat bekoeld is, meenemen naar heen gesprek hierover met je schoonouders. Dan weet je in ieder geval, ook in een omgeving van hevige emoties, nog wat je wilt vragen aan je schoonmoeder, en waarom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tsja, zoals gezegd: wist ik dat maar. Voor gisteren heb ik nooit ruzie of wat dan ook met haar gehad. We gingen ook geregeld met zijn tweeen winkelen of lunchen.
Smerige gedoe zeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ik heb me voorgenomen nu in ieder geval niets te sturen. Maar ik weet wel van mijzelf dat wanneer de woede is gekoeld, het mij ook echt niets meer uitmaakt en dan hoef ik het ook niet meer uit te praten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Tsja, wat betreft dat laatste, veel komt "van horen zeggen", toch? Je zou eens wat vragen op papier kunnen zetten, en dit als alles wat bekoeld is, meenemen naar heen gesprek hierover met je schoonouders. Dan weet je in ieder geval, ook in een omgeving van hevige emoties, nog wat je wilt vragen aan je schoonmoeder, en waarom.
Dit door laten etteren is iets wat je niet zou moeten willen, het is heftig, maar niet onoverkomelijk.
Verstandige beslissingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ik heb me voorgenomen nu in ieder geval niets te sturen. Maar ik weet wel van mijzelf dat wanneer de woede is gekoeld, het mij ook echt niets meer uitmaakt en dan hoef ik het ook niet meer uit te praten.
Mja, die had dat van die ma gisterenavond dus. Het klopt wel allemaal mooi, ik heb idd twee paar hakken achterin liggen.quote:
Het lijkt me maar een naar nichtje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet ma een keer weten dat haar nichtje lustig uit de school klapt.
Zeg het, zuster.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een naar nichtje.
Een dubbele agenda zou ik niet uitsluiten.
Ik heb het idee dat ze allemaal een dubbele agenda hebben behalve mijn vriend en ik. Beetje zo'n us against the world gevoelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een naar nichtje.
Een dubbele agenda zou ik niet uitsluiten.
Sinds Bart me op jouw fobo wees, met nog meer liefde!quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
De verhalen stapelen zich op. Zij dacht dat ik een hoer zou zijn omdat ik twee paar hoge hakken in de kofferbak had liggen en een tasje van de hunkemoller met lingerie.
Die lingerie had ik net gekocht en die hakken liggen daar omdat ik niet kan rijden met hakken. Het wordt steeds gekker en gekkerweet niet of ik moet lachen of huilen.
Even niet te veel naar dat huis van die moeder toegaan. Dat kan weleens helpen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik vind dit ook echt wel moeilijk bespreekbaar met vrienden of vriendinnen want heb het gevoel dat ik ieder moment in huilen uit kan barsten. Ik krijg van de stress geen hap door mijn keel en alles wat ik eet komt er kokhalzend weer uit.
Dat nichtje vertelt wel alles, maar ze doet heel hatelijk op een of andere manier. En dat gevoel werd bevestigd toen haar moeder vandaag tegen het vriendinnetje van een ander neefje zei dat ze ons maar moest on-uitnodigen op haar verjaardag. Die tante heeft ons ook verwijderd op facebook![]()
En er word sowieso veel gelult, want mijn vriend ging vandaag nog wat spullen ophalen en ik zat in de auto. Komt die ma, probeert het portier open te rukken maar die zat op slot. Ze riep; 'als je lef hebt stap je nu uit'. Nou, ik was al zo woedend dus ik gooi die deur open maar toen kwam mijn vriend en die schopte hem dicht. Anders had ik haar echt wat aangedaan. Riep ze nog; 'typische moslimstreken dit!' en daarna zei ze tegen mijn vriend dat als ik haar nogmaals zou afkraken bij haar familie ze een aanklacht zou indienen.. Dat afkraken heeft ze dus sowieso van die tante en dat nichtje.
Maar goed, stiekem ben ik enorm verdrietig.
Ik had de auto expres helemaal aan het einde van de straat geparkeerd, en dat is ver weg. Ze was helemaal naar de auto gelopen om te kijken of ik erin zat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even niet te veel naar dat huis van die moeder toegaan. Dat kan weleens helpen.
Dit. Heel vreemd. Kan me niet voorstellen dat ze daar zo boos om waren en dat het nog tot handgemeen komt ook.quote:
No offense maar het klinkt echt als een trollverhaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
De verhalen stapelen zich op. Zij dacht dat ik een hoer zou zijn omdat ik twee paar hoge hakken in de kofferbak had liggen en een tasje van de hunkemoller met lingerie.
Die lingerie had ik net gekocht en die hakken liggen daar omdat ik niet kan rijden met hakken. Het wordt steeds gekker en gekkerweet niet of ik moet lachen of huilen.
Vertel mij wat... Ik zit er helaas middeninquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No offense maar het klinkt echt als een trollverhaal.
quote:Komt die ma, probeert het portier open te rukken maar die zat op slot. Ze riep; 'als je lef hebt stap je nu uit'. Nou, ik was al zo woedend dus ik gooi die deur open maar toen kwam mijn vriend en die schopte hem dicht. Anders had ik haar echt wat aangedaan. Riep ze nog; 'typische moslimstreken dit!'
je vriend wil nu zijn moeder niet meer zien, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk wel weer goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat heeft dat nichtje verteld. Die was daar gisterenavond en heeft met die ouders gepraat. Maar dat kan ook kloppen, want madame dacht ook dat ik vreemd ging. Weet je waarom? Omdat ze een tijd terug (toen het hier zo warm was) de sleutels van mijn auto heeft gepakt en in mijn kofferbak heeft zitten neuzen. Daar lag een tasje met ondergoed. Als ze verder had gekeken had ze ook het badhanddoek en de bikini zien liggen. Ik neem namelijk altijd schoon ondergoed mee als ik ga zwemmen.
Maar goed, je hebt wel gelijk. Ik weet in principe genoeg en wil haar nog wel heel graag een bericht sturen. Niet om het goed te maken, maar wel om haar te laten weten wat ik ervan denk.
Ik zou ook stoppen met luisteren naar dat nichtje. Je krijgt allemaal halve en hele waarheden te horen, die je eigenlijk helemaal niet wil weten. In hun emotie zeggen mensen allerlei dingen die ze niet menen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dat nichtje vertelt wel alles, maar ze doet heel hatelijk op een of andere manier
Ik heb geen mail gestuurd. Na gisteren ga ik dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je vriend wil nu zijn moeder niet meer zien, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk wel weer goed.
Als jij die mail stuurt, maak je het voor hem moeilijk. Volgens mij kun je beter wachten tot het weer goed is tussen hen en daarna een keer een gesprek aanknopen oid.
Dit klopt ook. Ik praat er nu met niemand meer over, behalve eigen vriendinnen. Ik vind de situatie wel ronduit kut maar ik heb er vrede mee en zal zijn ouders echt niet missen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:14 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik zou ook stoppen met luisteren naar dat nichtje. Je krijgt allemaal halve en hele waarheden te horen, die je eigenlijk helemaal niet wil weten. In hun emotie zeggen mensen allerlei dingen die ze niet menen.
Dat nichtje vindt het waarschijnlijk heerlijk om in het midden van de emoties te staan, en daar zou ik niet aan mee werken.
Hoe wil je dat gaan doen dan? Stel dat het goed komt, mag die zijn ouders dan nooit in jullie huis zien? Mogen zijn ouders niet op de bruiloft komen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gestuurd. Na gisteren ga ik dat ook niet doen.
Als het ooit goedkomt tussen mijn vriend en zijn ouders (wat ik eerlijk gezegd betwijfel, hun gedrag op dit moment is enorm onredelijk en ze lopen mij en hem bij heel de familie zwart te maken) dan accepteer ik dat wel. Maar ik heb hem gezegd, mochten wij ooit gaan samenwonen, trouwen etc... die ouders zetten never nooit niet een stap in mijn huis. Voor geen goud.
Nee. Waarom zou ik hen toelaten in mijn huis of op mijn bruiloft? Zijn moeder wilde mij gisteren te lijf gaan, zijn moeder heeft mij uitgescholden voor hoer tegenover mijn vriend en andere familie, zijn moeder verspreidt leugens over mij en als klap op de vuurpijl vind ze het normaal om door mijn tassen en in mijn kofferbak te snuffelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:16 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen dan? Stel dat het goed komt, mag die zijn ouders dan nooit in jullie huis zien? Mogen zijn ouders niet op de bruiloft komen?
Ik hoop dat je wat normaler kan nadenken tegen die tijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als het ooit goedkomt tussen mijn vriend en zijn ouders (wat ik eerlijk gezegd betwijfel, hun gedrag op dit moment is enorm onredelijk en ze lopen mij en hem bij heel de familie zwart te maken) dan accepteer ik dat wel. Maar ik heb hem gezegd, mochten wij ooit gaan samenwonen, trouwen etc... die ouders zetten never nooit niet een stap in mijn huis. Voor geen goud.
Die moeder kan excuses maken, misschien ooit. Nu zeker niet.. Kan je wel vertellen dat als je vriend ooit de relatie weer redelijk heeft met zijn ouders, dat het niet gaat werken als jij daar compleet buiten gaat staan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik hen toelaten in mijn huis of op mijn bruiloft? Zijn moeder wilde mij gisteren te lijf gaan, zijn moeder heeft mij uitgescholden voor hoer tegenover mijn vriend en andere familie, zijn moeder verspreidt leugens over mij en als klap op de vuurpijl vind ze het normaal om door mijn tassen en in mijn kofferbak te snuffelen.
Nee hoor, die vrouw komt er bij mij niet meer in.
Mwah klopt. Maar ik ken mezelf inmiddels goed genoeg om te weten dat als iemand het verpest het ook meteen echt klaar is voor mij. Ik zal geen ruzie meer maken met haar, maar ook zeker geen aandacht meer schenken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat normaler kan nadenken tegen die tijd.
Nu zijn de emoties nogal hoog opgelopen...
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah klopt. Maar ik ken mezelf inmiddels goed genoeg om te weten dat als iemand het verpest het ook meteen echt klaar is voor mij. Ik zal geen ruzie meer maken met haar, maar ook zeker geen aandacht meer schenken.
Ik zal die excuses aanvaarden, maar dan nog zou ik haar niet hoeven te zien. Daar ben ik wel stellig in. Maar goed, ik denk niet dat het wrijving gaat veroorzaken met mijn vriend want toen alles nog koek en ei was moest IK hem altijd pushen om naar verjaardagen, kerstdiners en moederdag etc. te gaan. Hij zou dat uit zichzelf niet doen, hij is meer een vriendenmens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:21 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Die moeder kan excuses maken, misschien ooit. Nu zeker niet.. Kan je wel vertellen dat als je vriend ooit de relatie weer redelijk heeft met zijn ouders, dat het niet gaat werken als jij daar compleet buiten gaat staan.
Zit momenteel in hetzelfde schuitje en ik weet nog niet hoe ik ermee om moet gaan. Maar neem van mij aan dat maakt het allemaal zeer gecompliceerd.. Snap je reactie wel hoor maar het werkt niet.
Ik vind een stiefvader die met je moeder is wel anders. Zij zijn mijn ouders niet, ik hoef daar niet heen. Hij kan daar prima alleen heen toch? Als het mijn eigen ouders waren zou ik er misschien ook wel anders over denken maar ik heb deze mensen niet nodig in mijn leven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Ik heb een moeizame relatie met mijn stiefvader. Geloof mij, die had ik nooit meer hoeven zien als het aan mij lag. Nu nog heb ik werkelijk NIETS met die man. En dat is 16 jaar geleden begonnen
Hij is echter met mijn moeder samen, dus accepteer ik hem maar. Zo werkt dat.
Ik kan wel koppig gaan doen dat ik hem niet in mijn huis wil of bij hen op bezoek wil, maar daar heb ik alleen mijn moeder en mezelf mee. Hij is niet belangrijk genoeg. Je schoonmoeder ook niet.
Ja ze is wel een beetje jammer bezig dan.. maar goed daar gaat het mij nu niet om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind een stiefvader die met je moeder is wel anders. Zij zijn mijn ouders niet, ik hoef daar niet heen. Hij kan daar prima alleen heen toch? Als het mijn eigen ouders waren zou ik er misschien ook wel anders over denken maar ik heb deze mensen niet nodig in mijn leven.
Lekker kinderachtig toch, een 50-jarige vrouw die het vriendinnetje van haar neefje probeert op te stoken tegen een ander vriendinnetje van een ander neefje. En ons dan heel demonstratief gaat verwijderen op facebook en vervolgens berichten plaatsen die ze niet even afschermt
Oh, dat schelden doe ik niet waar hij bij is hoor. Heb eigenlijk met hem weinig erover gepraat omdat hij zelf al heel resoluut zei: ik kies voor jou en ik ga weg thuis. Hij had trouwens al wel vaker mot met zijn ouders hoor, maar dat ging nooit over mij. En de manier waarop is nu wel rot, maar een 23-jarige gezonde jongeman met een goed salaris kan zich prima redden toch.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iets minder drama en iets meer volwassenheid zou geen kwaad kunnen! Bedenk goed dat jij er nu tussen zit, grote kans dat jouw vriend het uitpraat met zijn ouders en alles weer oke is en dan ben jij degene die er tussen zit! En dat gaat dan gegarandeerd problemen geven tussen jou en je vriend!
Ventileer je kwaadheid op vriendinnen maar scheld zijn ma niet uit tegen hem, dat gaat tegen je werken!
Het blijft zijn moeder....
Hm, ligt er natuurlijk aan hoe het tegen die tijd is. Maar als ze dat wel zou mogen, dan zou het enkel voor de kinderen en mijn vriend zijn. En dan ook enkel zijn ouders. Rest van zijn familie komt er niet in, niet na alles wat ik voor hun heb gedaan en hoe hard zij mij hebben laten vallen na die ene avond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:37 schreef Lienekien het volgende:
En als jullie kinderen zouden hebben? Dan mag oma niet op hun verjaardag komen?
Dat is wel zo, maar ik denk echt dat dat bij hem wel meevalt. Zoals gezegd, hij is sowieso geen familiemens. Hij houdt niet van kletsen met een kop koffie of een glaasje wijn erbij. Als we naar zijn familie gingen moest ik hem altijd pushen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:38 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Ja ze is wel een beetje jammer bezig dan.. maar goed daar gaat het mij nu niet om.
Tuurlijk kan die er alleen heen, denk je dat dat leuk is? Als je altijd in je uppie naar je familie moet..
Maakt het heel erg moeilijk, ook voor je vriend. Of hij moet daar heel anders in staan.. Het blijven wel zijn ouders en dat maakt het lastig.
Dat wel, maar ik vertik het om mezelf te pijnigen om een ander te pleasen. Ik heb mijn eigen ouders en dat is voldoende. Heb het gisteren aan mijn moeder vertelt, schreeuwend en huilend en zij is de rustheid zelve en zei gewoon dat ik het moest laten gaan en op mijn relatie en mezelf focussen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Uiteindelijk komt er gezeik en verdriet van,
Mijn moeder is nooit geaccepteerd door haar schoonouders, met gevolg dat er vaak ruzies zijn geweest, met als gevolg dat zij daar nu alleen nog op verjaardagen komt, mijn pa vind dat lastig en vraagt vaak of ze toch niet meewil, gevolg is dat mijn ouders daar woorden over hebben! SchoonLoeders zullen er altijd tussen zitten
Stel dat, hè, dat jullie samenblijven. En stel dat je deze houding vol zou houden. Dan ga je jezelf en een heleboel anderen zo veel verdriet doen. En waarom? Als een soort wraak omdat jij nu zo gekwetst bent? Daar moet iedereen, inclusief jijzelf en je vriend, nog jaren voor boeten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hm, ligt er natuurlijk aan hoe het tegen die tijd is. Maar als ze dat wel zou mogen, dan zou het enkel voor de kinderen en mijn vriend zijn. En dan ook enkel zijn ouders. Rest van zijn familie komt er niet in, niet na alles wat ik voor hun heb gedaan en hoe hard zij mij hebben laten vallen na die ene avond.
Nou als hij er verder geen waarde aan hecht en zijn familie niet meer wil zien of het goed wil maken is er weinig aan de hand. Je hebt in ieder geval de juiste instelling door hem niet te verbieden zijn familie te zien, maar dan is de vraag of je dat gaat volhouden..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik denk echt dat dat bij hem wel meevalt. Zoals gezegd, hij is sowieso geen familiemens. Hij houdt niet van kletsen met een kop koffie of een glaasje wijn erbij. Als we naar zijn familie gingen moest ik hem altijd pushen.
Zijn oma trouwens heeft altijd al een hekel aan mij gehad omdat ik buitenlands ben, daar kwam ik ook niet meer over de vloer. Hij wilde daar zelf ook al niet meer heen om die reden, en ik moest hem echt half dwingen om met moederdag en verjaardagen toch even langs te gaan bij haar.
Zo zie ik het niet. Ik heb tegen mijn vriend gezegd: als jij ooit terug wilt dan zal ik de laatste zijn die dat tegenhoud maar ik hoef geen contact meer met haar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel dat, hè, dat jullie samenblijven. En stel dat je deze houding vol zou houden. Dan ga je jezelf en een heleboel anderen zo veel verdriet doen. En waarom? Als een soort wraak omdat jij nu zo gekwetst bent? Daar moet iedereen, inclusief jijzelf en je vriend, nog jaren voor boeten?
Aannames waarvan ik niet weet waar die vandaan komen en van de een op andere dag ontstaan zijn. Zijn moeder smste nog naar hem van; vind je het normaal dat zij met je vrienden gaat zwemmen als jij op vakantie bent? Dus hij smste terug: ja, dat vind ik normaal, zijn toch ook haar vrienden? Stuurt zij terug: Contact met mensen is normaal ja, maar met mannen kom op zeg!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:53 schreef Lienekien het volgende:
Waar is die hetze van zijn familie tegen jou nou werkelijk op gebaseerd? Alleen maar op foute aannames?
Als ik het wist, zou ik het zo vertellen. Ik heb geen idee wat haar probleem is, maar dat tassen doorsnuffelen bleek ze dus al een hele tijd langer te doen. En ze blijft erbij dat ze daar het recht toe hadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:
En waarom is dat opeens veranderd, dan?
Het is niet zo dat ze er nu pas achterkwamen dat je allochtoon bent, toch?
Daar moet meer achter zitten.
Die tante en dat nichtje, daar hadden mijn vriend en ik een veel betere band mee dan zijn ouders. Die tante is de zus van zijn vader. Ik kwam daar bijna iedere dag, zij hadden het niet breed thuis dus ik betaalde echt heel veel voor hun, zelfs zonder dat mijn vriend dat wist. Elke keer als zij verdrietig waren of problemen hadden was ik de allereerste die voor de deur stond om hun te troosten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:14 schreef Copycat het volgende:
En nu is de hele familie tegen je. Nogmaals, dat komt niet zomaar uit de lucht vallen. Daar moet een aanleiding voor zijn. Of die terecht is, is een tweede.
Zo werkt dat binnen families. Je verwacht toch niet dat die oom en tante de kant kiezen van een vriendinnetje van een neefje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die tante en dat nichtje, daar hadden mijn vriend en ik een veel betere band mee dan zijn ouders. Die tante is de zus van zijn vader. Ik kwam daar bijna iedere dag, zij hadden het niet breed thuis dus ik betaalde echt heel veel voor hun, zelfs zonder dat mijn vriend dat wist. Elke keer als zij verdrietig waren of problemen hadden was ik de allereerste die voor de deur stond om hun te troosten.
Nu zijn zij die avond dus bij die ouders van mijn vriend geweest en het is in een klap omgeslagen zoals eerder gezegd. En juist hierom kan ik vergeven maar nooit vergeten. Omdat zij dingen hebben gehoord en niemand heeft dingen aan mij gevraagd of om uitleg gevraagd.
Edit: de rest van de familie van moeders kant is eigenlijk niet belangrijk. Zoals gezegd, oma haatte mij toch al en die zussen hebben onderling ook constant ruzie en geroddel dus die was toch al niet hecht
Nee, ik verwacht van volwassen mensen dat ze helemaal geen kant kiezen. Het blijft toch hun neefje die zij veel meer hebben gezien dan die vader en moeder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo werkt dat binnen families. Je verwacht toch niet dat die oom en tante de kant kiezen van een vriendinnetje van een neefje?
Geen kant kiezen is vaak geen optie. Ruzies binnen familie zijn klote. Jij hebt de pech dat je nog niet eens aangetrouwd bent, dus dan is het gauw klaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht van volwassen mensen dat ze helemaal geen kant kiezen. Het blijft toch hun neefje die zij veel meer hebben gezien dan die vader en moeder.
En het is wel grappig, want dat nichtje had een vriend waar die tante dus allesbehalve blij mee was. Maar toen zat ze nog wel heel volwassen te vertellen aan mij dat ze altijd achter de keus van haar dochter zou staan en ze hem altijd zou accepteren ook al mocht ze hem niet en zag ze hun liever niet samen.
En nu knikkert ze ons van facebooken probeert ze ook andere mensen op te stoken. Daaaag volwassenheid.
Ruzies in een familie zijn verschrikkelijk, ik zit nu in hetzelfde schuitje. Links vriendin, rechts familie.. Familie wil er een streep onder zetten, vriendin wil mijn familie niet meer zien. En dat laatste kan ik weer niet.. Zeg het maar ga je het dan oplossen of lukt je dat niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen kant kiezen is vaak geen optie. Ruzies binnen familie zijn klote. Jij hebt de pech dat je nog niet eens aangetrouwd bent, dus dan is het gauw klaar.
Als het uiteindelijk niet meer gaat dan zal ik dat tegen die tijd moeten accepteren. Voor nu wil mijn vriend niets met zijn familie te maken hebben, en ik ook niet. Dus wat dat betreft zitten wij op een lijn. Dat kan in de toekomst nog veranderen maar voor nu vind ik het goed zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:49 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Ruzies in een familie zijn verschrikkelijk, ik zit nu in hetzelfde schuitje. Links vriendin, rechts familie.. Familie wil er een streep onder zetten, vriendin wil mijn familie niet meer zien. En dat laatste kan ik weer niet.. Zeg het maar ga je het dan oplossen of lukt je dat niet?
Het is geven en nemen.. en hopelijk kom je nog weer tot elkaar. Lukt dat niet en je vriend kan daar niet mee omgaan heeft dat grote invloed op je relatie en op de relatie met zijn familie.
Wat rot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:49 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Ruzies in een familie zijn verschrikkelijk, ik zit nu in hetzelfde schuitje. Links vriendin, rechts familie.. Familie wil er een streep onder zetten, vriendin wil mijn familie niet meer zien. En dat laatste kan ik weer niet.. Zeg het maar ga je het dan oplossen of lukt je dat niet?
Het is geven en nemen.. en hopelijk kom je nog weer tot elkaar. Lukt dat niet en je vriend kan daar niet mee omgaan heeft dat grote invloed op je relatie en op de relatie met zijn familie.
Ja ik ben er totaal niet blij mee.. en ik weet niet welke keuze ik ga maken als dit doorgaat. Want je wordt er gek van, dat is wat ik TS ook wil aangeven.. Denk erover na en geef het de tijd maar als het goed kan komen laat het goed komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat rot.![]()
Ik heb ervaring waar de ruzie was tussen bloedverwanten. Daar kwam weer contact en deels herstel van relaties toen er iemand onverwacht overleed.
Hoe zit de situatie bij jou dan precies? Want ik snap het niet helemaal..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:12 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Ja ik ben er totaal niet blij mee.. en ik weet niet welke keuze ik ga maken als dit doorgaat. Want je wordt er gek van, dat is wat ik TS ook wil aangeven.. Denk erover na en geef het de tijd maar als het goed kan komen laat het goed komen.
Het is dan ook je vriend's huisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet marokkaansquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Het is dan ook je vriend's huis
is je vriend zo een pussy dat hij jou de dienst laat uitmaken en zijn eigen ouders uit zijn eigen huis gaat weigeren omdat mvgoodluckcharm dat even bepaald?
Ik heb medelijden met je vriend
hij gaat alleen maar met je omdat je marokkaans of iets in die richting bent
en nederlanders met marokkaanse chicks komt niet zo heel vaak voor
verboden fruit verhaal
je familie zou jou waarschijnlijk nu een hoer noemen voor je gedrag
en nu wil je dat de relatie met zijn familie ook kapot gaat
de grap is dat 95% van de mensen je niet door heeft
daarom zal je je destructieve spelletje kunnen blijven spelen
nou, zet hem op hoor!
"of iets in die richting"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet marokkaans
Ten tweede komt hij gewoon bij mij thuis
Ten derde; ja, als ik later hypotheek of huur betaal is dat ook mijn huis en bepaal ik wie er wel en niet inkomt. Zoals zijn ouders nu hun hypotheek betalen en zij bepalen dat ik er niet meer in kom.
Klopt, maar aangezien mijn zussen en ik van huis uit al van kleins af aan enorm werden gepushed om de universiteit af te maken om iets van ons leven te breien denk ik niet dat mijn vader verwacht dat ik later huisvrouw wordquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:55 schreef hlmllp het volgende:
[..]
"of iets in die richting"
daaraan zie je dat je woorden verdraait, zelfs op een forum waar het een paar seconden kost om de waarheid terug te lezen
maar zoals ik al zei: zet 'em op!
je weet zelf ook dat in jouw cultuur de verhoudingen heel anders zijn
daar wordt van een man verwacht dat hij een echte man is en een vrouw een echte vrouw
met deze Nederlander kun je gezellig de rollen omdraaien
Mwah, dat valt wel mee hoor. Buiten mijn schoonfamilie om heb ik een redelijk stabiel leven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:01 schreef hlmllp het volgende:
Met echte vrouw bedoel ik niet dat je perse huisvrouw moet worden
maar je gedraagt je als een ongeleid projectiel en je laat alles om je heen omvallen
destructief noemen ze dat
maar je vriend blijft toch wel bij je
dus doe je ding
Nee, lieve schat. Als OOK jij hypotheek of huur betaalt dan bepaal OOK jij wie er wel en niet inkomt. En laten we er for the sake of argument even vanuit gaan dat jouw vriend later zonder werk zit of iets dergelijks en jij als enige de hypotheek betaalt, dan nog zou het belachelijk egoïstisch, arrogant en ronduit onbeschoft van je zijn om je vriend te verbieden zijn ouders uit te nodigen in het huis waarin ook hij woont.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ten derde; ja, als ik later hypotheek of huur betaal is dat ook mijn huis en bepaal ik wie er wel en niet inkomt. Zoals zijn ouders nu hun hypotheek betalen en zij bepalen dat ik er niet meer in kom.
Yep, ik kan me dat heel goed voorstellen. Schoonouders hebben een grote macht, ze kunnen je heel prettig en welkom laten voelen, of je juist keihard afwijzen. Laat het lekker overwaaien, misschien dat het in de toekomst weer anders wordt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit klopt ook. Ik praat er nu met niemand meer over, behalve eigen vriendinnen. Ik vind de situatie wel ronduit kut maar ik heb er vrede mee en zal zijn ouders echt niet missen.
Ik dacht ook dat we veel op elkaar leken. Ik kon met haar praten over interesses die ik met mijn eigen moeder niet deelde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, lieve schat. Als OOK jij hypotheek of huur betaalt dan bepaal OOK jij wie er wel en niet inkomt. En laten we er for the sake of argument even vanuit gaan dat jouw vriend later zonder werk zit of iets dergelijks en jij als enige de hypotheek betaalt, dan nog zou het belachelijk egoïstisch, arrogant en ronduit onbeschoft van je zijn om je vriend te verbieden zijn ouders uit te nodigen in het huis waarin ook hij woont.
Je straalt wat mij betreft echt heel erg uit in dit topic dat ondanks dat jij het vervelend vindt wat je schoonmoeder allemaal over je zegt en dergelijke, je het eigenlijk helemaal geweldig vindt dat je op deze manier je vriend voor jezelf hebt. Dit alles begon als een ruzie tussen je vriend en zijn ouders en jij hebt het omgetoverd naar iets dat volledig om jou draait. Nou, goed zo, heb jij weer even je behoefte voor conflicten en aandacht vervult. Dit natuurlijk over de rug van je vriend heen, maar ach, hij is niet zo belangrijk hé.![]()
Echt, ik zie zo goed als niets anders van jouw hand op FOK! dan topics over klachten, ruzies, agressie, conflicten, etc. en het zou me helemaal niets verbazen als jij en je schoonmoeder het juist niet goed kunnen vinden met elkaar omdat jullie zoveel op elkaar lijken.
Als jij altijd zo met kritiek van anderen omgaat (de kritiek negeren of er (zeer selectief) op reageren alsof wat de ander zegt positief is), dan snap ik maar al te goed hoe het komt dat jij altijd wel ergens een conflict danwel ruzie hebt lopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat we veel op elkaar leken. Ik kon met haar praten over interesses die ik met mijn eigen moeder niet deelde.
En heel eerlijk, ja ergens vind ik dat ze het verdiend. Als ze mij een hoer vind, en haar eigen zoon verlaat haar blijkbaar voor een 'hoer' , wat voor moeder is zij dan?
Nee hoor, eigenlijk zijn de enige conflicten die ik heb altijd met mijn schoonfamilie geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Als jij altijd zo met kritiek van anderen omgaat (de kritiek negeren of er (zeer selectief) op reageren alsof wat de ander zegt positief is), dan snap ik maar al te goed hoe het komt dat jij altijd wel ergens een conflict danwel ruzie hebt lopen.
Dus je liegt 3/4 van je topics bij elkaar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor, eigenlijk zijn de enige conflicten die ik heb altijd met mijn schoonfamilie geweest.
Dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:44 schreef Sinceria het volgende:
Ik snap niet wat veel mensen hier nu tegen de reactie van TS hebben, ik zou het ook niet pikken als mijn schoonmoeder door mijn spullen zou gaan. Als het zo gegaan is als ze zegt zou ik waarschijnlijk op dezelfde manier reageren. Misschien niet het beste voor de relatie met de schoonouders op de lange termijn, maar hell, er is ook nog zoiets als menselijke emotie. Ik zou ook ontzettend kwaad zijn.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
Wat een gezeik van een aantal hier.
Neersteken is de oplossing, jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je ouders slaan, en dan vooral je moeder ook nog.Die pa had hem neer moeten steken.
Niet zo serieus reageren joh.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neersteken is de oplossing, ja.
Slaan is bij volwassen kinderen sowieso een recept voor drama.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet zo serieus reageren joh.Je ouders dien je altijd te respecteren, en slaan, moet je al helemaal niet doen. Als mijn zoon mij zou slaan dan zou ik hem tering rake klappen geven.
Volwassen zijn is erg relatief. Ruzie maken over zo'n probleem als die van TS is sowieso.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Slaan is bij volwassen kinderen sowieso een recept voor drama.
Kind van 8 kan je wel opvoedkundige tikken geven, een jongen van 23 niet.
Geen idee wat het probleem precies was. Iets onbenulligs, maar dat is uiteindelijk elke ruzie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volwassen zijn is erg relatief. Ruzie maken over zo'n probleem als die van TS is sowieso.
Respect komt van twee kanten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet zo serieus reageren joh.Je ouders dien je altijd te respecteren, en slaan, moet je al helemaal niet doen. Als mijn zoon mij zou slaan dan zou ik hem tering rake klappen geven.
Tuurlijk, maar als je vader je een klap geeft omdat jij je broer slaat dan moet je niet terugslaan. Kan niet, de vader is altijd de baas.quote:
Onzin. Niemand is de baas over een volwassen iemand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je vader je een klap geeft omdat jij je broer slaat dan moet je niet terugslaan. Kan niet, de vader is altijd de baas.
Fuck man, wat een tokkie drama is dit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Al drie jaar heb ik een relatie en al drie jaar kom ik bijna iedere dag daar over de vloer. Ik ben 21, mijn vriend is 23.
Vandaag was ik na werk onderweg naar hem toen ik een berichtje van hem kreeg dat ik niet meer hoefde te komen. Hij had met zijn ouders ruzie gehad, knallende ruzie. Zo erg dat hij zijn ouders en broer geslagen heeft.
Hij had namelijk ruzie over iets onbenulligs waar ik niets mee te maken heb. Dit liep zo erg uit de hand dat hij en zn ouders tegen elkaar aan het schreeuwen waren. Hierop schopte zijn broer hem, waarop hij zijn broer heeft geslagen. Toen kwamen zijn ouders op hem af en heeft zijn moeder naar hem gegilt; 'ga maar naar die kuthoer van je, die bedriegt je toch van alle kanten'
Hierop heeft hij zn ma en pa ook geslagen en is hij weggegaan.
Ik stond inmiddels voor de deur en hij kwam naar buiten met zijn spullen en zij rende achter hem aan. Toen riep ze nog; 'als ze lef heeft komt ze binnen praten!'
Buiten die hele ruzie tussen hun om ben ik enorm pissig op haar. Drie jaar lang hebben wij NOOIT ruzie of onenigheid gehad. Ik was daar kind aan huis. Ik ben gekwetst en teleurgesteld en snap er niets van. Ik had in de eerste instantie niet eens iets met die ruzie te maken.
Zijn er mensen die nog zoiets hebben meegemaakt of ook gewoon een kut schoonmoeder hebben?
Dan druip je af met je staart tussen je benenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef hlmllp het volgende:
Maar wat als je moeder een bodybuilder is.. WAT DAN
Niet meer dan normaal. Stel je voor dat de vriendin van hun zoon af en toe op een bedrijventerrein is. God knows wat je daar wel niet allemaal uitspookt! Tijd om er even een prive-detective op af te sturen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hoofdstuk VII
Omdat het eergisteren allemaal zo gehaast ging had mijn vriend nog veel thuis liggen. En gezien het feit dat hij geen nudist is, werd het toch weer nodig dat hij de laatste lading kleding ging ophalen. Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen, dus ik bleef wijselijk uit de buurt van snoephuisje.
Maar natuurlijk kreeg ik achteraf wel de beschuldigingen te horen. En ik mocht er weer een toevoegen aan mijn lijstje.
Zoals jullie weten werk ik op de servicedesk van een bedrijf. Dit bedrijf is gevestigd te Son. Echter, wanneer ik iets upload op Facebook staat erbij dat ik in de buurt van Hoeven zit.
The wicked witch stond erop dat mijn vriendje mij eens ging controleren om te kijken wat ik altijd in Hoeven deed. En omdat ik weet dat zij geen Facebook heeft aangezien ze al 87 jaar oud is ofzo, moet deze sappige onthulling wel van tante of nichtje komen.
Nu wilde ik maandag een foto uploaden van mijn bureau, met een krant van maandag en een dikke middelvinger erbij, maar ik mocht helaas geen olie op het vuur gooien.
The End (voor nu dan)
Eerlijk gezegd weet ik pas waar Hoeven ligt sinds ik het 10 minuten geleden heb gegoogledquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal. Stel je voor dat de vriendin van hun zoon af en toe op een bedrijventerrein is. God knows wat je daar wel niet allemaal uitspookt! Tijd om er even een prive-detective op af te sturen.
Eigenlijk moet je er gewoon een sport van maken om continu in te checken op de meest wilde plaatsenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik pas waar Hoeven ligt sinds ik het 10 minuten geleden heb gegoogledik weet ook niet waarom dat op facebook zo aangegeven staat, but then again heeft facebook ook wel eens gezegd dat ik ergens in Amerika was.
En als ik bij een andere jongen zou zijn zou ik natuurlijk ook echt constant op facebook zitten en foto's van boeken enzo uploaden. God, het lijkt wel of ze nu OVERAL iets van proberen te maken.
laat het gaan!!!!!! Het is heel begrijpelijk dat je kwaad bent maar ga er boven staan!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik pas waar Hoeven ligt sinds ik het 10 minuten geleden heb gegoogledik weet ook niet waarom dat op facebook zo aangegeven staat, but then again heeft facebook ook wel eens gezegd dat ik ergens in Amerika was.
En als ik bij een andere jongen zou zijn zou ik natuurlijk ook echt constant op facebook zitten en foto's van boeken enzo uploaden. God, het lijkt wel of ze nu OVERAL iets van proberen te maken.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon een sport van maken om continu in te checken op de meest wilde plaatsen.
Goodluck_Charm was at - De Wallen.
Ik ook, ik kan niet begrijpen dat mensen zo achterlijk kunnen zijn. Vandaar het sarcastische 'hoofdstuk VII' gedeeltequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
laat het gaan!!!!!! Het is heel begrijpelijk dat je kwaad bent maar ga er boven staan!!!
En ik krijg echt steeds meer het idee dat dit een script van 1 of ander slecht boek is...
Pakketje laten bezorgen bij hen thuis:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]ze zouden gek worden!
Of als ik wist dat ze snuffelde de gekste dingen in mijn tas stoppen, Tarzans enzo
Zou ze zelf houden, de vuige slet!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pakketje laten bezorgen bij hen thuis:
"Woont hier ene Goodluck_Charm?"
"Eh, nee, hoezo?"
"Ik heb hier een pakket van Christine le Duc"
Wat moet ze dan met een voorbinddildo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zou ze zelf houden, de vuige slet!
Voor die pa gebruiken natuurlijk, die zit toch flink onder d'n duim.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat moet ze dan met een voorbinddildo?
Gerrumquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Voor die pa gebruiken natuurlijk, die zit toch flink onder d'n duim.
Zou een oplossing kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gerrum.
Dan moet je eigenlijk een tweezijdige doen, dan heeft zij er ook nog wat aan.
Viel die vrouw maar eens afquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zou een oplossing kunnen zijn.
Maar ik geloof diep in mijn hart wel dat die vader dit helemaal niet wil maar ja, hij kan zijn vrouw niet afvallen natuurlijk.
Kon dit maar. Ze laten mij niet met rust, heel die familie is mij aan het stalken via de app en telefoon en leugens aan het verspreiden. En mijn vriend bellen of appen ze niet. Word er strontziek van.quote:
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kan ik hiervan aangifte doen?
Waarom blokkeer je ze niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kon dit maar. Ze laten mij niet met rust, heel die familie is mij aan het stalken via de app en telefoon en leugens aan het verspreiden. En mijn vriend bellen of appen ze niet. Word er strontziek van.
Laster is een strafbaar feit, maar ik betwijfel ergens toch of dit 'erg genoeg' is om onder laster te vallen.quote:Kan ik hiervan aangifte doen?
Waarom nietquote:
Neem een nieuw nummer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom nietze dreigen echt met geweld. Niet dat ik bang ben van die bonestaken, maar ik wil gewoon dat ze me met rust laten. Ik heb heel die familie van app en facebook geknikkerd en nog blijven ze onbekend bellen enz
En maar blijven volhouden dat dit geen tokkieverhaal is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom nietze dreigen echt met geweld. Niet dat ik bang ben van die bonestaken, maar ik wil gewoon dat ze me met rust laten. Ik heb heel die familie van app en facebook geknikkerd en nog blijven ze onbekend bellen enz
Dat is het welquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat dit geen tokkieverhaal is.
Even een logje bijhouden van wie wanneer belt en wat er gezegd is (zeggen dat je het gesprek opneemt en dit ook daadwerkelijk doen).quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omg dat is wel echt het toppunt!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
God oh God, het moederfiguur belt nu zelfs de vrienden van mijn vriend om te vragen hoe ik ben als ik bij hun ben. Wtf
hoe lang ik dat woord niet gehoord hebquote:Niet dat ik bang ben van die bonestaken
Teveel drama, dan wordt mijn autobiografie erg ongeloofwaardig en word ik de nieuwe Maria Mosterdquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef hlmllp het volgende:
[..]
hoe lang ik dat woord niet gehoord heb![]()
je moet boeken gaan schrijven
Ik weet het, voor mij is het helaas werkelijkheid en als ik alles afspeel in mijn hoofd kan ik er niet bij dat sommige mensen zo zijn. Ik kijk net op de facebook van dat neefje en tante, ondanks dat ik ze ontvriend heb kan ik nog alles zien bij hun. Tante heeft een omslagfoto toegevoegd met iets van karma comes back around en dat neefje heeft eendezelfde statusupdatequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef mootie het volgende:
Het wordt wel steeds ongeloofwaardiger.
Hij kan via een vriend particulier goedkoop een mooi nieuwbouw appartement huren. Het is even wachten op de huisbaas die nog op vakantie is en dan moet het een en ander besproken worden maar dat komt wel goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef hlmllp het volgende:
Alsof dat iets kleins is
heb je wel eens naar de woonmarkt gekeken
tenzij je in een afgelegen dorpje wil wonen is er bijna geen woonruimte te vinden
tenzij je miljonair bent
ik moet wel zeggen dat je je vriend mooi in de problemen hebt gebracht
jij komt in zijn leven en hij is zijn woningruimte kwijt, heeft zn vader, broer en moeder KO geslagen
en zit nu opgezadeld met een verwende service medewerkster die beter fictie schrijfster kan worden
well done
o dan is het pak slaag die je vriend aan zijn moeder heeft gegeven in ieder geval niet voor niets geweestquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij kan via een vriend particulier goedkoop een mooi nieuwbouw appartement huren. Het is even wachten op de huisbaas die nog op vakantie is en dan moet het een en ander besproken worden maar dat komt wel goed
Dus het is haar schuld dat haar vriend z'n moeder een mep verkopt? Doe even normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef hlmllp het volgende:
[..]
o dan is het pak slaag die je vriend aan zijn moeder heeft gegeven in ieder geval niet voor niets geweest
dat heb je dan toch wel weer mooi voor elkaar
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef hlmllp het volgende:
nog zo een destructieve troela
jullie komen ook altijd voor elkaar op!
Jij komt aan met ''nog zo een destructieve troela'' omdat ik jou duidelijk wil maken dat zij niet de schuld hoort te krijgen van iets wat haar vriend doet. Natuurlijk ben jij dan de trollquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef hlmllp het volgende:
o nu ben ik de troll, wel een goeie kaart die je nu speelt
Op mijn 21e?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:31 schreef Mishu het volgende:
TS eindigt nog eens op 16 and pregnant
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef hlmllp het volgende:
Alsof dat iets kleins is
heb je wel eens naar de woonmarkt gekeken
tenzij je in een afgelegen dorpje wil wonen is er bijna geen woonruimte te vinden
tenzij je miljonair bent
ik moet wel zeggen dat je je vriend mooi in de problemen hebt gebracht
jij komt in zijn leven en hij is zijn woningruimte kwijt, heeft zn vader, broer en moeder KO geslagen
en zit nu opgezadeld met een verwende service medewerkster die beter fictie schrijfster kan worden
well done
Onderschat je de impact niet een beetje?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Op mijn 21e?
Sinds ik trouwens iedereen heb geblokkeerd is het rustig nu. 1 sep. kan mijn vriend via een van zijn vrienden particulier een super leuk nieuwbouw appartement krijgen voor heel weinig geld. Gaat voorspoedig dus.
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Bijkomend, mijn vriend heeft een verleden van vreemdgaan, hoewel dat niet bij mij was.
Dat klopt, maar die keuze heeft hij zelf gemaakt. En hij was er met zijn 23 jaar al wel aan toe om uit huis te gaan, hij heeft namelijk wel vaker ruzie met zijn moeder. Dit is alleen de eerste keer dat ik erin betrokken word.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Onderschat je de impact niet een beetje?
Het is niet zomaar iets, ineens uit huis, breken met je ouders.
Oma was al een zware racist. Ouders hadden het niet op marokkanen maar hebben mij wel altijd gastvrij ontvangequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Miklofan123 het volgende:
Geen zin om het hele topic door t lezen maar heeft je schoonfamilie een hekel aan moslims in het algemeen of alleen aan jou?
Je hebt negatieve ervaringen met "destructieve troela's" en gaat er daarom vanuit dat dit een vergelijkbaar geval is? Het is mij namelijk volledig onduidelijk waar je uit opmaakt dat TS dit allemaal veroorzaakt heeft. Vooral de suggestie dat zij er schuld aan had dat haar vriend zijn mams had geslagen is volledig uit de lucht gegrepen. Wij krijgen natuurlijk maar de helft van het verhaal (stuur de link van dit topic anders even door naar schoonmams TSquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef hlmllp het volgende:
oja "natuurlijk"
komop Eli, jij weet toch best hoe de vork in de steel steekt
laten we nou eens eerlijk wezen
al de problemen op de wereld zijn toch ontstaan door vrouwen als jullie
en als het leed gedaan is, het rookgordijn weer inlopen
zo van "ik was het niet, het was de schoonfamilie, die zijn allemaal slecht"
*zucht*
Het stomme is, dat er echt verder niets is. Door al die heisa en drama vergeet ik af en toe waar het allemaal mee begon. Gisteren, toen ik het aan een vriendin vertelde, besefte ik weer dat het door een onbenullige ruzie begon waar ik niets mee te maken had en dat maakt het nogal wrang.quote:Op zaterdag 1 september 2012 05:25 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je hebt negatieve ervaringen met "destructieve troela's" en gaat er daarom vanuit dat dit een vergelijkbaar geval is? Het is mij namelijk volledig onduidelijk waar je uit opmaakt dat TS dit allemaal veroorzaakt heeft. Vooral de suggestie dat zij er schuld aan had dat haar vriend zijn mams had geslagen is volledig uit de lucht gegrepen. Wij krijgen natuurlijk maar de helft van het verhaal (stuur de link van dit topic anders even door naar schoonmams TS) dus wellicht dat er meer achter zit, maar ook voor jou blijft dat toch alleen maar gissen?
Dat is wel een vrij goede aanname van wat er in de hoofden van de schoonfamilie om kan gaan, ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:07 schreef DS4 het volgende:
Even het draadje door zitten akkeren en mij viel op dat de ruzie begon om geld wat jij aan jouw vriend gegeven hebt en verderop ondersteun je familie van hem ook met geld.
Nou ken ik de bedragen niet, maar als een meid van 21 jaar geld rond strooit alsof het niets is en ze heeft geen bekende inkomstenbron waarmee zo kwistig strooien verklaard kan worden, dan is de gedachte dat het geld verdiend wordt in bv de sexindustrie (zeker als de dame in kwestie aantrekkelijk is) bij wel meer mensen in het hoofd opgekomen.
Gelet dus op dat die ruzie over geld ging... Kan ik mij zo wel iets voorstellen wat er mis is gegaan. Mind you, ik beschuldig je nergens van (voor hetzelfde geld verdien je sloten met geld met het verkopen van verboden substanties), maar geld rondstrooien wat anderen niet kunnen verklaren is een goede viedingsbodem voor roddels...
Normale mensen schelden hun familie of schoonfamilie ook niet uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:47 schreef DS4 het volgende:
Normale mensen gebruiken ook niet hun vuisten ter argumentatie...
Gelukkig is niet iedereen normaal anders hadden we niet van zulke topics gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Normale mensen schelden hun familie of schoonfamilie ook niet uit.
Mwah, schoonmam weet heel goed waar het geld vandaan komt en ze weet ook gewoon wat voor werk mijn vader doet. En het zijn echt geen duizenden euro's waarmee ik strooi hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:07 schreef DS4 het volgende:
Even het draadje door zitten akkeren en mij viel op dat de ruzie begon om geld wat jij aan jouw vriend gegeven hebt en verderop ondersteun je familie van hem ook met geld.
Nou ken ik de bedragen niet, maar als een meid van 21 jaar geld rond strooit alsof het niets is en ze heeft geen bekende inkomstenbron waarmee zo kwistig strooien verklaard kan worden, dan is de gedachte dat het geld verdiend wordt in bv de sexindustrie (zeker als de dame in kwestie aantrekkelijk is) bij wel meer mensen in het hoofd opgekomen.
Gelet dus op dat die ruzie over geld ging... Kan ik mij zo wel iets voorstellen wat er mis is gegaan. Mind you, ik beschuldig je nergens van (voor hetzelfde geld verdien je sloten met geld met het verkopen van verboden substanties), maar geld rondstrooien wat anderen niet kunnen verklaren is een goede viedingsbodem voor roddels...
Wel hoor, maar jij zegt dat het haar schuld is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:11 schreef hlmllp het volgende:
Luxuria en Goodluckcharm snappen dat niet
je aanname is foutief my friendquote:Op zaterdag 1 september 2012 05:25 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je hebt negatieve ervaringen met "destructieve troela's" en gaat er daarom vanuit dat dit een vergelijkbaar geval is? Het is mij namelijk volledig onduidelijk waar je uit opmaakt dat TS dit allemaal veroorzaakt heeft. Vooral de suggestie dat zij er schuld aan had dat haar vriend zijn mams had geslagen is volledig uit de lucht gegrepen. Wij krijgen natuurlijk maar de helft van het verhaal (stuur de link van dit topic anders even door naar schoonmams TS) dus wellicht dat er meer achter zit, maar ook voor jou blijft dat toch alleen maar gissen?
zou hij het niet doen, heeft hij problemen met z'n vriendinquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wel hoor, maar jij zegt dat het haar schuld is.
Dat slaat nergens op, het is zijn eigen keuze.
This can't be seriousquote:Op zondag 2 september 2012 01:49 schreef hlmllp het volgende:
[..]
je aanname is foutief my friend
[..]
zou hij het niet doen, heeft hij problemen met z'n vriendin
en hij heeft haar echt nodig
ze maakt zo langzamerhand een monster van hem
en jij staat daar gewoon zomaar achter
Och wat een bullshitquote:Op zondag 2 september 2012 01:49 schreef hlmllp het volgende:
[..]
je aanname is foutief my friend
[..]
zou hij het niet doen, heeft hij problemen met z'n vriendin
en hij heeft haar echt nodig
ze maakt zo langzamerhand een monster van hem
en jij staat daar gewoon zomaar achter
Op welke informatie in dit topic baseer je dat dan? Dat zij een monster van haar vriend maakt door hem op te zetten tegen zijn schoonfamilie.quote:
Wat ben jij een slechte trol.quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef hlmllp het volgende:
Heb jij je moeder wel eens geslagen Cruoninga? of je vader misschien?
deze arme weerloze jongen krijgt een relatie met een kenau en op het moment dat zij frictie ondervindt met zijn ouders begint die jongen zijn ouders knockout te slaan
gebruik je boerenverstand
In onze cultuur worden ouders als heilig beschouwd. Ik kan er dus eigenlijk met mijn hoofd niet bij dat hij zijn bloedeigen moeder heeft kunnen slaan. Daarbij moet ik wel zeggen dat, gezien de omstandigheden en mijn relatie nu met haar, ik er op dit moment niet helemaal helder een mening over kan vormen omdat IK iets tegen haar heb en het is niet mijn moeder.quote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat vind je van het feit dat je vriend zijn ouders heeft geslagen?
Gezond was er bij?quote:Op maandag 3 september 2012 14:31 schreef Gezond2012 het volgende:
Yep want dat meneer zijn poten niet thuis kan houden komt allemaal door de bovennatuurlijke krachten van die duivelse vriendin van hem. Eigen verantwoordelijkheid bestaat namelijk niet, joh. En je karakter en eigen wil gaan het raam uit zodra je een vriendin krijgt.
Lijkt me veel duidelijker bewezen dat hij dat gedrag netjes van zijn ouders heeft geleerd. Die begonnen namelijk met timmeren.
Hlmllp was erbij?quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef hlmllp het volgende:
Oke, CruellaDeVil is overtuigd.
Nu de rest nog.
[..]
Gezond was er bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |