Ze hadden ruzie over het feit dat ik hem (als verjaardagscadeau) geld voor zijn vakantie had gegeven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef Strani het volgende:
Hier zal wel een heel verhaal achter zitten.. dit kan nooit alles zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef Strani het volgende:
Hier zal wel een heel verhaal achter zitten.. dit kan nooit alles zijn.
Hoe kun je daar ruzie over maken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze hadden ruzie over het feit dat ik hem (als verjaardagscadeau) geld voor zijn vakantie had gegeven.
is toch goed? maar bedrieg je hem echt dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze hadden ruzie over het feit dat ik hem (als verjaardagscadeau) geld voor zijn vakantie had gegeven.
Dit is voor mij zo schokkendquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef trovey het volgende:
Voorlopig je er maar buiten houden en je vriend en zijn familie het laten oplossen. Mensen zeggen dingen bij een ruzie die ze niet altijd menen. Dat meppen door beide partijen was trouwens niet zo handig.
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is toch goed? maar bedrieg je hem echt dan?
Mh wel een vreemde situatie hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neeen ik ben ook geen kuthoer
Dat vind ik niet iets om ruzie over te maken eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kalmeer nou eerst maar eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is voor mij zo schokkenddat ik nooit meer een stap daar binnen zal zetten. Ook al komt het goed tussen mijn vriend en ouders.
Wacht eerst nou maar even af. Zeker als het serieuzer gaat worden(lees trouwen/samenwonen en zeker bij kleinkinderen) dan kun je maar beter niet meteen nu alles afkappen om deze ruzie. Hiervoor waren er blijkbaar geen problemen en ik zou het zou gewoon even uitzitten hoe het gaat tussen je vriend en zijn familie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is voor mij zo schokkenddat ik nooit meer een stap daar binnen zal zetten. Ook al komt het goed tussen mijn vriend en ouders.
Dan word het ineens anders dat snap je zelf ook mij hoor je niet als hij zijn broer een mep verkoopt wanneer deze hem slaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mijn moeder of vader mij slaan dan sla ik wel terug
Dan nog kunnen het tokkies zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is nog het mooie; zijn ouders zijn enorme kakkers
Ik ben wel boos, maar zal geen gekke dingen doen als haar bellen oid. Enige rotte is dat mijn vriend nu op zoek moet naar iets anders.quote:
Ja hysterische bui waarschijnlijk. Zou der wel goed loos zijn gegaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is nog het mooie; zijn ouders zijn enorme kakkers
Het gaat natuurlijk helemaal niet om "dat vakantiegeld", er speelt iets heel iets anders. Maar goed: wij horen maar 1 kant van het verhaal, wij horen alleen maar "haar kant".quote:
Wel fijn van je vriend dat hij je even heeft verteld wat zijn moeder riep. Heeft hij ook verteld wat hij zijn moeder naar haar hoofd heeft geslingerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo schokkend. Toen ik het aan zijn nichtje vertelde kon die gewoon ECHT niet geloven dat zij zoiets gezegd zou hebben.
Snap dat ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef BestIEverHad het volgende:
Dus z'n ouders zijn boos geworden omdat je geld voor z'n vakantie als cadeau hebt gegeven? Wat klopt hier niet?
Is het ook niet. Het is mijn geld en ik bepaal wat ik ermee doe.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat vind ik niet iets om ruzie over te maken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |