Dat ook ja. Hij klikte wel een album van, wat was het, Fleet Foxes?, aan maar muziek was er niet van te horen, alleen maar Gerard die vertelde dat er nu minder banjo en meer gitaar te horen was. Dat moeten we dan maar gelovenquote:Op zondag 23 september 2012 01:07 schreef Norrage het volgende:
Wat slecht zeg.... PRAAT NIET DOOR DE MUZIEK HEEN....heel veel dingetjes die ik wel even had willen luisteren, maar ekdom sprak er doorheen. Tekstbalkjes, bij élk nummer....het gaat om de muziek toch?
Oja Mumuford and Sons.quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef methodmich het volgende:
Dat was Mumford & Sons geloof ik, die hun laatste album vernoemd hebben naar een succesvol teruggekeerde Ajax-spits.
Ik vond het ook niet meer dan aardig eigenlijk, maar het moet nog even groeien denk ik. En die kerel van Go Back To The Zoo, is die altijd zo vaag of was die gewoon stoned of duurde het heel lang voor hij de vragen begreep?
Had men nu echt geen betere presentator kunnen regelen dan deze overbetaalde radio DJ met zijn vaak domme uitspraken en zelfingenomen houding?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik las vandaag een item in de Spits over Toppop3 met Ekdom. Er stond dat hem vooral het optreden van Iggy Pop met de palmen bijstond uit Toppop.
Dat was een jaar voor zijn geboorte.
Okee, het leek me ook meer een pose, maar het viel me op.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja Mumuford and Sons.
Die van GBTTZ doet heel erg z'n best om zo over te komen volgens mij. In elk geval ken ik hem niet anders, bij dwdd en waar ik ze maar zie.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
En met Toppop vergelijken - gewoon niet doen, dit is een heel ander programma.
Ja wie was dat? Had ik net gemist.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef ranja het volgende:
straks Yori Swart
Maar eerst een verkrachting van Doe Maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |