quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in n zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Tegen dat buitje van daarnet is ook dt niet opgewassen, geloof ik niks vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sd zoek eens op toughbook. zitten ook praktisch waterdichte tussen. army grade laptops voor buiten
Die reactie heb ik wel vaker op muggensteken, alleen heb ik ze nog nooit in m'n gezicht had. Vervelendquote:
Anne is uniekquote:
Voorzover ik weet is daar geen tweede vanquote:
onno en aafke zijn nu twee maanden oud en twee kilo aangekomen.Ze groeien lekker. Papa en mama zijn vooral moe.quote:Hoe gaat het met de hummeltjes? En met mama? En papa?
met deze regen is dat geultjes graven.quote:
ik kan je het Citadel van Dinant aanbevelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef .Neovo. het volgende:
Nou sommige stukken van de wegen zijn niet erg best nee. Doodeng zelfs. Maar ze zijn overal met de weg bezig hier. Er waren zelfs lange stukken snelweg die beter waren dan die in Nederland.
Verder heb ik nog niet veel plannen. Op de camping zijn veel activiteiten georganiseerd. Ook gaan we nog naar de grotten van han en naar luxemburg. Goedkoop tanken.
Zometeen hier even naar de kroeg en daarna de tent maar droogmaken. Lekt een beetje in de tent..
dat was ik ook van plan. Maar de anderen willen dat niet. Moeten ze zelf maar weten..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
met deze regen is dat geultjes graven.
Ik moest hieraan denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef .Neovo. het volgende:
Hallo mensjes. Inmiddels ben ik aangekomen op de camping in de ardennen. Leuk dat ze hier gratis WiFi hebben.
We hebben bij Breda eventjes in de file gestaan, bij Antwerpen een halfuur vastgestaan op de ring, en op de e411 een uur in de file gestaan. Gezellig. Verder lekker kunnen doorrijden
Zo, ik ga vanuit mijn tentje verder genieten van de stromende regen.
Auf wiedersehen.
geen urquatroquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben vlakbij rochefort. De grotten van han liggen hier maar 10 km vandaan.
Foto van de file:
[ afbeelding ]
kan niet. Jij betaalt met Kronenquote:
even wachten op Paal, die weet dat wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zit het nu met de ring trouwens? en faillisemnet en alles? is ie al overgenoen? lan er nog/weer gereden worden?
Op zulke momenten ga ik omrekenen naar guldensquote:
Ik betaal heulemal nerriges veur!quote:
De GmbH is failliet, hoe het af gaat lopen is gissen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:34 schreef lipje het volgende:
[..]
even wachten op Paal, die weet dat wel.
Ik dacht dat het museum, het F1-park en het amusementspark failliet waren en de touristenritten op de Nordschleife niet
Ik weet het ook niet eerlijk gezegd, voor zover ik weet zijn ze nog steeds in surseance. Je kunt dus nog steeds rondjes rijden en de geplande evenementen van dit jaar gaan ook gewoon door.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:34 schreef lipje het volgende:
[..]
even wachten op Paal, die weet dat wel.
Ik dacht dat het museum, het F1-park en het amusementspark failliet waren en de touristenritten op de Nordschleife niet
Mooi zo, nu nog fatsoenlijk etenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:09 schreef Anne het volgende:
Stil hier!
Ik heb vanochtend voor 't eerst in tijden weer eens uitgeslapen tot 10.30-11.00 uur (en tot 12.00 uur nog blijven hangen). Poezzies erbij, aangezien ze anders de boel bij elkaar mauwen en de deur vernaggelen met hun gekras. Lekkerrrr...!
Zhe beastquote:
wij hadden rond 6 uur gedonder. Maar dat klonk meer als een jap met een stuk rioolpijp.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:44 schreef BaraCuda het volgende:
Flinke onweer hier rond 4:30. Heb een uur wakker gelegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ja, duh, maar normaal doe ik dat voordat het restaurant open is/voordat er gasten zijn.. Alleen nu zat de tent dus al vol om 15.00 uur. Dus vandaar dat ik het even heb gevraagdquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En als ze er last van hadden, wat dan nog? Stofzuigen is nou helemaal nodig.
Woon je boven een restaurant?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, duh, maar normaal doe ik dat voordat het restaurant open is/voordat er gasten zijn.. Alleen nu zat de tent dus al vol om 15.00 uur. Dus vandaar dat ik het even heb gevraagd.
Yesquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Woon je boven een restaurant?
Neequote:
^^quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef Anne het volgende:
200 euro voor 9 maanden is toch niet veel geld?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef densmee het volgende:
zo weer een lekker weekje werken voor de boeg
Als ik zeg dat ik niet werk, ben ik vrijquote:Op maandag 27 augustus 2012 04:29 schreef Anne het volgende:
Nou maar hopen dat je de volgende zondag ook vrij bent.
Goedemorgen, je bent wel een beetje aan de vroege kant volgens mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 04:34 schreef Anne het volgende:
En goedemorgen! Ik heb geen wekker nodig..
Haha, bij ons hielp het niet eens echt...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Anne het volgende:
En Duvel? Ik ga ook ondervinden of het wassen een beetje tegen het verharen helpt, ik heb d'n doesj gewassenen hij haat me niet eens.
ik heb 7 bol euros bij elkaar gesprokkeldquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef Anne het volgende:
Zo. Aantal cadeaubonnen van bol.com staat nu op 7.
Ja lipje, jij hebt er meer. Maar ik heb er wel begin dit jaar 5 opgemaakt.
Hier ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, bij ons hielp het niet eens echt...
Hier ook bier in Kronen, 35 voor een halve liter.
Kwam dat niet gewoon door 't weer? Gezien het flink afgekoeld isquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:12 schreef Duvel het volgende:
Ze hadden het wel minder warm daarna...
oh ik heb er een zooi ingewisseld voor een 50mm F1.8 lensjequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef Anne het volgende:
Zo. Aantal cadeaubonnen van bol.com staat nu op 7.
Ja lipje, jij hebt er meer. Maar ik heb er wel begin dit jaar 5 opgemaakt.
Thanks.. Ik ben inmiddels aardig misselijk door de pijn. Dadelijk maar even wat pijnstillers naar binnen werken.quote:
Masseren heeft geen nut als iets verrekt is, toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef peterzx9r het volgende:
hoop het voor je anders elke dag massage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Geen idee! Zou kunnen inderdaad.. Gisteren 't zwemmen was de druppel in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:22 schreef Paladijn het volgende:
Was dat nog steeds van je motoravontuurtje vorige week Anne?
dat is volgens mij vrij normaal in amerika, dat je iemand vraagt om je kind mee te nemen/op te letten tijdens de reis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef Paladijn het volgende:
En ik las net een vaag verhaal over amerikanen (who else) die hun 10-jarige kind alleen met United naar zomerkamp hadden laten vliegen waarbij de vliegmaatschappij dan iemand zou regelen voor het overstappen waarvoor ze dan 99 dollar betaalden. Die kwam echter niet opdagen en kind was ruim een uur zoek nadat zomerkamp afhaaldienst in paniek had gebeld dat ze niet aangekomen was![]()
Los van de wtf van de vliegmaatschappijJe brengt je kind op die leeftijd toch zelf weg?
Wa hedde gei nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Thanks.. Ik ben inmiddels aardig misselijk door de pijn. Dadelijk maar even wat pijnstillers naar binnen werken.
Ik heb dat vroeger op die leeftijd ook wel eens gedaan. Je mag toch aannemen dat de maatschappij daar zorg voor draagt? Gelukkig deden ze dat bij mij welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef Paladijn het volgende:
En ik las net een vaag verhaal over amerikanen (who else) die hun 10-jarige kind alleen met United naar zomerkamp hadden laten vliegen waarbij de vliegmaatschappij dan iemand zou regelen voor het overstappen waarvoor ze dan 99 dollar betaalden. Die kwam echter niet opdagen en kind was ruim een uur zoek nadat zomerkamp afhaaldienst in paniek had gebeld dat ze niet aangekomen was![]()
Los van de wtf van de vliegmaatschappijJe brengt je kind op die leeftijd toch zelf weg?
Doe wel ff whatsappen, anders val ik hier zo in herhalingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wa hedde gei nou weer gedaan?
Ik kom een paar dagen niet en je ligt weer in de kreukels
M'n telefoon doet kut, momentjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe wel ff whatsappen, anders val ik hier zo in herhaling!
Edit; Arneaux, mot je wel ff online komen, vrind..
ik wacht nog steedsquote:
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef 2cv het volgende:
Hebben jullie mij gemist ? Als in: viel het jullie op dat ik weg was ?
In wat voor voertuig heb je dat spul gegoten ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef .Neovo. het volgende:
Benzineprijs was 1.619wel de e10 benzine.
Fiat Punto 1.2 16v uit 2003. De 1.2's kunnen dat spul wel aan. Alleen de Punto 1.8 HGT mag het niet hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
In wat voor voertuig heb je dat spul gegoten ?
0,6 teveel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nou boehoe ik blies 0.6 ipv 0.5, wat een wereldramp zeg
godver, wat zijn jullie schijnheilig zeg
als ik nou eens straalbezopen was ok, maar 0.1 promile teveel kom op zeg
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:00 schreef Anne het volgende:
Dat denkt iedereen die gedronken heeft.
De tering, wat ben je ook een lul. Ik laat me godverdomme niet voor schijnheilig uitmaken door een zak stront als jij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Want daar wordt je niet dronken van zekerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:05 schreef sararaats het volgende:
Ik drink nooit teveel want kan niet tegen alcohol.
Wat ik wel eens drink zijn cocktails en Jgermeister
Ga zuipen als je je verveelt. Of repareer je Xantia.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet toch wat als ik me verveel he, en jullie happen zo leuk nou goed
Leuk geprobeerd, maar dat smoesje hebben we vaker gehoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet toch wat als ik me verveel he, en jullie happen zo leuk nou goed
Bronquote:Re: rijverbod
Auteur: zijlvaart67 18 okt 2008 10:21
Als u een rijverbod van 3 uur opgelegd heeft gekregen, betekent dit dat de ademanalyse een uitslag gaf tussen de 355 en 415 ug/l, grof gezegd tot 1 promille (het dubbele van wat toegestaan is).
Teveel, maar niet dermate teveel dat het cbr u wederom naar een ema gaat sturen, het cbr uw rijbewijs gaat inhouden oid. Een en ander onder de voorwaarde dat u de afgelopen 5 jaar niet voor dit delict bent aangehouden...
Strafrechtelijk wordt het eea waarschijnlijk met een 'simpele boete' afgedaan. M'n beste gok is 350,- Overigens ook weer onder dezelfde voorwaarde...
Werkt op zijn neus niet beter?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:18 schreef Anne het volgende:
Mwehehe.. volgens mij is een van de managers op zijn vingers getikt vanwege zijn vorm van communicatie richting mij.
Mag jij doen? Eigenlijk zou ik voor de lol de laatste mailwisseling eens naar je moeten doormailen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werkt op zijn neus niet beter?
Te laat! I just did.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
Doe maar niet, ik zou het nog doen ook
alleen heb ik wel wat minder geblazen dan danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bron
Kansloze flapdrol![]()
En je maten hadden ook hun neus nog vol, en jij natuurlijk niet heah, uhhuh
Vindt -> durfdt.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen heb ik wel wat minder geblazen dan dan
en ik stop m'n neus al tijden niet meer vol, die tijd heb ik wel gehad eigenlijk
Office manager is cool trouwensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vindt -> durfdt.![]()
![]()
Mensen die problemen hebben met capslock![]()
Hij heeft mazzel; alleen de office manager d'r mailadres staat erbij.
Trieste lambal
is dat bij jullie ook een bedrijf met 20 managers en 5 werkende?quote:
Nee, toch wel andersomquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:43 schreef densmee het volgende:
[..]
is dat bij jullie ook een bedrijf met 20 managers en 5 werkende?
dat valt wel mee dan inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, toch wel andersom. Op de 30 mensen 2 managers denk ik en 2-3 teamleiders. En het zijn niet allemaal managers die zich met personeel bemoeien.
hij zal wel hoer zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:34 schreef Paladijn het volgende:
Waarom vraagt niemand zich trouwens af hoe GT al die boetes betaald?
Een rijverbod van 3 uur wegens te hoog promille is zo goed als voorkomen met 300 euro boete en meer als je recidivist bentNiet dat dat verder helpt...
Van een kale kip ...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:34 schreef Paladijn het volgende:
Waarom vraagt niemand zich trouwens af hoe GT al die boetes betaald?
Een rijverbod van 3 uur wegens te hoog promille is zo goed als voorkomen met 300 euro boete en meer als je recidivist bentNiet dat dat verder helpt...
Doet me een beetje hier aan denken:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:29 schreef densmee het volgende:
warm geweest denk
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=7287
nope, ik ga gewoon heel vaak dit soort weddenschappen aanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef 2cv het volgende:
Ik durf er een tientje onder te verwedden dat je of op een illegale manier geld verdient of bij vrouwe Justitia uit logeren gaat.
Wanneer verlaat jij deze SC?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je krijgt gratis geld van een club halve, je hoeft er nauwelijks arbeid voor te verrichten en nog klaag je langs alle kantenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef 2cv het volgende:
Vandaag weer een brief van het UWV gekregen. Ik ben 2 januari terecht afgekeurd. Dat ik een herkeuring gehad zijn ze vergeten.
Morgen maar weer eens bellen. Ik hoop dat ik mijn fatsoen kan houden om die lui niet de huid vol te schelden want mijn geduld was een paar weken geleden al compleet, totaal op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Sounddragon op 30-08-2012 01:27:39 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Niks gewendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:55 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Geen zin om op te staan!
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 04:57 schreef Anne het volgende:
Die doet vast geen werk waar ie z'n handen bij moet gebruiken.
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Reakon het volgende:
Hopelijk van de week aangenomen worden bij auto dealer KraaiVen in Tilburg (Honda Dealer).
Leuke bijbaan in marketing/communicatie en controle van service. Fingerscrossed!
3 uurtjes wil ik doorgaans blijven liggen 's ochtends.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:34 schreef Anne het volgende:
[..].
Soms heb je gewoon van die dagen dat je nog ff 1 uurtje zou willen blijven liggen/tukken. Vandaag is er zo een.
Over voedingsmiddelen gesproken: ik reed vorige week door bastogne. Vermoedelijk groeien daar al die koeken.quote:
Kun je af en toe rondcrossen in eenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Reakon het volgende:
Hopelijk van de week aangenomen worden bij auto dealer KraaiVen in Tilburg (Honda Dealer).
Leuke bijbaan in marketing/communicatie en controle van service. Fingerscrossed!
Dat kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef .Neovo. het volgende:
Vorige week nog in het nieuws dat Nederlandse hardrijders geen boete konden krijgen doordat de Belgen niet meer in het systeem van de rdw kunnen komen.
Wat was de motivatie ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
Interessant. Ik krijg juist een brief van de belastingdienst dat ik gedurende 2011 het hele jaar onterecht wegenbelasting heb betaald en ze dus alles terug gaan storten
Geen idee. De betaalde wegenbelasting was onterecht vanwege ontheffing en daarom storten ze het terug.quote:
Ik mag ook zelf bezwaar aantekenen volgens de brief.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
komen ze vast nog wel op terug
Ze zullen het wel terugdraaien met een flinke prent er bovenop omdat je natuurlijk wel de RDW op de hoogte moet stellen van de fouten die ze maken waardoor ze zichzelf benadelen en jou bevoordelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik mag ook zelf bezwaar aantekenen volgens de brief.
Dit gaat over .be, niet over de RDWquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ze zullen het wel terugdraaien met een flinke prent er bovenop omdat je natuurlijk wel de RDW op de hoogte moet stellen van de fouten die ze maken waardoor ze zichzelf benadelen en jou bevoordelen.
Ofzo.
Klopt, dat zijn ook mijn handschoenen, die lekker doorgezweet zijn; het loopt via je armen zo je handschoenen inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:58 schreef Anne het volgende:
Dat armbandje bijvoorbeeld zit niet onder je handschoenen. Niet die jij toont in ieder geval.
Ik zou ze een doos gebak sturen als dank; misschien krijg je het dan volgend jaar wr terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit gaat over .be, niet over de RDWEn aangezien ambtenaren hier nog luier zijn dan in NL ben ik niet zo bang dat er echt iemand wakker zal worden.
zonde, toffe karrenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Paladijn het volgende:
/cry.
http://www.autoblog.nl/noo-gumpert-vraagt-insolventie-aan
Arme jongen.quote:
Tjabbo is er weer met zijn kloontjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:09 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen. het potentieel arbeiders in de sc neemt wel hard af volgens mij
Exact, arbeiders dienen te werken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Tjabbo is er weer met zijn kloontjes
en arbeiders werkenm en zitten niet in de SC.goedemorgen
Is het niet altijd een beetje een zooitje werklozen en uitkeringtrekkers geweest hier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:09 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen. het potentieel arbeiders in de sc neemt wel hard af volgens mij
goh het is mij eigenlijk nooit opgevallen dat dit echt zo erg was, wat een tokkietopicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is het niet altijd een beetje een zooitje werklozen en uitkeringtrekkers geweest hier?
nee heb et nie vergete maar et ging gewoon cht niequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent wel wat vergeten, weet je nog? Of zeg je daarom al sorry?
Soms voel ik me achterlijk dat ik nog elke dag ga werken. De meesten schijnen het prima te redden zonder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:50 schreef densmee het volgende:
[..]
goh het is mij eigenlijk nooit opgevallen dat dit echt zo erg was, wat een tokkietopic
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef riceboy het volgende:
[..]
nee heb et nie vergete maar et ging gewoon cht nie
Ik heb maar 1 week zonder werk en dus met een uitkering gezeten manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is het niet altijd een beetje een zooitje werklozen en uitkeringtrekkers geweest hier?
hequote:
Nog in Dinant geweest?quote:
Neen, dat wouden de anderen niet. Stond wel op de planning..quote:
t klooster van Stavelot is ook leuk. Vooral de kelderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Neen, dat wouden de anderen niet. Stond wel op de planning..
Ach, we zijn wel naar Muse de la Bataille des Ardennes geweest in (oorlogsmuseum), de grotten van Han en naar het kasteel van bouillon. Was ook leuk.
wel airco?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
Kut! morgen verhuizen; geen zwembad meer
Dat mag ik wel hopen, maar da's redelijk standaard hier; volgens mij bouwen ze eerst een muur, daar hangen ze de airco aan, en dan pas bouwen ze het huis verderquote:
En dan nog een hele hoge luchtvochtigheid of wat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen, maar da's redelijk standaard hier; volgens mij bouwen ze eerst een muur, daar hangen ze de airco aan, en dan pas bouwen ze het huis verdergisteren was het 40+..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |