De Kuip lijkt ook half leeg, alsof een deel van de supporters nog moet komen, of al naar huis isquote:
Smolov had ook potentie, enkel misbruikt en beoordeeld als een spits terwijl hij een middenvelder wasquote:
Met deze stand kun je in Amsterdam een speld horen vallenquote:
En wie er dan in? Achabar en Cabral?quote:
2e ring vooral ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Kuip lijkt ook half leeg, alsof een deel van de supporters nog moet komen, of al naar huis is
Ik vind hem niet presteren en dat had ik ook niet verwacht. Bovendien had Feyenoord al een blik middenvelders transfervrij aangetrokken en loopt er in de jeugd ook nog wel wat leuks dus ik vind hem overbodig. En dat terwijl een spits hard nodig is.quote:
Een blik middenvelders? We hadden welgeteld nul nummers 10 in de selectie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik vind hem niet presteren en dat had ik ook niet verwacht. Bovendien had Feyenoord al een blik middenvelders transfervrij aangetrokken en loopt er in de jeugd ook nog wel wat leuks dus ik vind hem overbodig. En dat terwijl een spits hard nodig is.
Gewoon net als Narsingh bij PSV. Met het beetje beschikbare geld de verkeerde linie versterkt.
vreemde aankoop eigenlijk wel zeker als je nu ziet dat ze een spits nodig hebben maar niemand kunnen betalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik vind hem niet presteren en dat had ik ook niet verwacht. Bovendien had Feyenoord al een blik middenvelders transfervrij aangetrokken en loopt er in de jeugd ook nog wel wat leuks dus ik vind hem overbodig. En dat terwijl een spits hard nodig is.
Gewoon net als Narsingh bij PSV. Met het beetje beschikbare geld de verkeerde linie versterkt.
Ebecilio is gratis op te halen in A'dam ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een blik middenvelders? We hadden welgeteld nul nummers 10 in de selectie.
Dan moet je met het spaarzame geld dat je hebt een 10 zien te vinden en dan vind ik Immers nog niet eens zo verkeerd dat laat ie ook wel zien tot nu toe. Speelt prima, alleen het scoren blijft nog uit maar dat komt vanzelf wel daar ben ik van overtuigd.
Vilhenda was toch het grootste talent in nederland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vreemde aankoop eigenlijk wel zeker als je nu ziet dat ze een spits nodig hebben maar niemand kunnen betalen.
waar zijn vilhena en singh?
Je kan je geld nou eenmaal maar één keer uitgeven he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vreemde aankoop eigenlijk wel zeker als je nu ziet dat ze een spits nodig hebben maar niemand kunnen betalen.
waar zijn vilhena en singh?
Dat zou dom zijn aangezien Ebecilio bijzonder kwaliteiten heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ebecilio is gratis op te halen in A'dam ...
Misschien wat voor Telstar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
feyenoord speelt toch met 2 half spelers of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een blik middenvelders? We hadden welgeteld nul nummers 10 in de selectie.
Dan moet je met het spaarzame geld dat je hebt een 10 zien te vinden en dan vind ik Immers nog niet eens zo verkeerd dat laat ie ook wel zien tot nu toe. Speelt prima, alleen het scoren blijft nog uit maar dat komt vanzelf wel daar ben ik van overtuigd.
goeie speler wel hoor al was het op het afgelopen jeugd ek helemaal niksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vilhenda was toch het grootste talent in nederland?
Die is 17 ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vilhenda was toch het grootste talent in nederland?
en 5 keer zo goedkoop als Luquequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Cisse was 17x zo duur als Sana.
Nee dank je, we hebben al een rampenplan als Cabral. Geef hem maar aan Almere City.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef ZwarteMaan het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
We are going mental, we are going mental NA NA NANAAA
Ze horen gewoon niet in Europa thuis. Zoveel is inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
Feijenoord
Eerst al Kyiv toen Heerenveen en nu Praha!
Willems ook toch?quote:
Net 18, maar bij hem telt dat niet.quote:
Zonder een degelijke spits niet nee,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze horen gewoon niet in Europa thuis.
wat goed is komt snel hehquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net 18, maar bij hem telt dat niet.
Rotterdam hoort ook bij Europa hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze horen gewoon niet in Europa thuis. Zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Ik heb AZ gemist, even kijken wat die hebben gedaan tegen Anzhi. Ik zie die ook niet doorgaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze horen gewoon niet in Europa thuis. Zoveel is inmiddels wel duidelijk.
de bal is rond, dit dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Had iemand trouwens serieus gedacht dat Feyenoord een kans had tegen dit elftal?
Voor een kampioenskandidaat als Feyenoord wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Had iemand trouwens serieus gedacht dat Feyenoord een kans had tegen dit elftal?
Ben je maf? Feyenoord heeft 15 min goed gespeeld. Alleen scoort Immers nooit en Fernandez ook amper. En dan ineens slaapt Mathijssen en sta je achter. Tsjaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Shreyas het volgende:
Als je eerste helft zo bekijkt moet je concluderen dat Sparta Praag ook echt niet best speelt hoor. Zeer matige slordige ploeg. Enige probleem is dat Feyenoord nog slechter speelt, vooral de verdediging en middenveld zijn drama.
Kan niet. PSV moet sowieso winnen, maar Heerenveen, Feyenoord, Twente, AZ en Vitesse vallen gewoon tegen. Dat maken PSV en Ajax nooit goed natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV maakt de avond nog wel goed.
Opperbaas die manquote:
FCTquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Haha dit is te triest dat het gewooon lachwekkend is, PSV is nu de enige die in EL blijft
Twente lukt het ook wel denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Haha dit is te triest dat het gewooon lachwekkend is, PSV is nu de enige die in EL blijft
Ze kunnen moeilijk iemand anders halen.quote:
het is anders de verdediging die er 2 door laatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonder een degelijke spits niet nee,
ik kan vorig jaar nog goed herinneren, de tering die europese uitwedstrijden van psv....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan niet. PSV moet sowieso winnen, maar Heerenveen, Feyenoord, Twente, AZ en Vitesse vallen gewoon tegen. Dat maken PSV en Ajax nooit goed natuurlijk.
psv is nog niet eens begonnen gekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Toch pakt PSV de meeste punten van allemaal, beetje respectquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik kan vorig jaar nog goed herinneren, de tering die europese uitwedstrijden van psv....dodelijk saai.
normaal moet je Sparta Praag kunnen oprollen, ook Feyenoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Maar ze wonnen wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik kan vorig jaar nog goed herinneren, de tering die europese uitwedstrijden van psv....dodelijk saai.
Wordt het nu ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heerenveen kan echt wel 2 goals maken thuis tegen Molde als ze er 4 kunnen maken tegen Rapid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
Denk alleen straks
Ajax
PSV
Twente
en hopen op AZ - de rest is exit
Sparta Praag zwaar? Molte FK zwaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef theodoor9 het volgende:
Wat een kut seizoen zeg. Daarbij is het wel zo dat.voor bijna alle.clubs de loting vrij zwaar was.
?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch pakt PSV de meeste punten van allemaal, beetje respect
Tegen fucking FC Zeta, nou, knap hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Napoleon smeek jij niet al maanden om Tuyp?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
ik roep gelukkig niet al weken dat feijenoord jack tuyp moet halen. Beter dan Fernadez.
Vind je het gek. Die spelen in de Jupiler League van Europaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch pakt PSV de meeste punten van allemaal, beetje respect
Zijn kwalitatief echt niet minder dan Feyenoord en heerenveen hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sparta Praag zwaar? Molte FK zwaar?_________!
Wat is dat voor reclame joh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het meisje dat droomde dat ze kon vliegen![]()
![]()
Alsof Bursaspor en Molde super goede clubs zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen fucking FC Zeta, nou, knap hoor.
wel boeiend ja, ik kijk er voor mijn plezier naarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ze winnen tenminste, in tegenstelling tot de rest.
Klopt, maar staat toch hoger dan Ajax.. Die al een tijdje in CL speelt waar je veel meer punten krijgt bij winst..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Vind je het gek. Die spelen in de Jupiler League van Europa.
PSV heeft zich blijkbaar al bewezen, Feyenoord komt voor het eerst in 10 jaar weer eens in Europa en verliest weer alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen fucking FC Zeta, nou, knap hoor.
Ben je serieusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zijn kwalitatief echt niet minder dan Feyenoord en heerenveen hoor.
Heerenveen iig niet nee. Die hebben blind alles en iedereen verkocht en het opgevangen met transfervrije spelers uit Amerika en Zwedenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Molde niet nee, Bursaspor schat ik een stuk hoger in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof Bursaspor en Molde super goede clubs zijn
Het is ook gewoon een echte goaljesgetter die jack, heeft het niet waar gemaakt bij fc groningen, maar scoort er bij volendam toch een boel.quote:
Een irritante reclame van villa achterwerk-niveauquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk je niet. Probleem opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wel boeiend ja, ik kijk er voor mijn plezier naar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
speel dan met eigen jeugd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk iemand anders halen.
Die waren kanker slecht ik kijk al een tijdje, die 2de goalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Een noorse ploeg
Duidelijk verStand ervanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je clubje in de kelder van Europa zijn wedstrijden moet afwerken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar staat toch hoger dan Ajax.. Die al een tijdje in CL speelt waar je veel meer punten krijgt bij winst..
blind?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen iig niet nee. Die hebben blind alles en iedereen verkocht en het opgevangen met transfervrije spelers uit Amerika en Zweden
Komt tenminste ver, dit seizoen die beker pakken in die lelijke kut kelderquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je clubje in de kelder van Europa zijn wedstrijden moet afwerken.
Kwartfinale EL en achtste finale EL, echt de kelder ja. Jij snapt het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je clubje in de kelder van Europa zijn wedstrijden moet afwerken.
Breuer? maar Heerenveen faalt echt met hun verkoopbeleid en transfervrije spelers als alternatiefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die waren kanker slecht ik kijk al een tijdje, die 2de goal![]()
Hveen mag nieuwe verdediger kopen
In de cl krijg je geen extra punten per overwinning. Wel als je een ronde doorkomt, dan krijg je bonuspunten. Ook bij de start krijg je 4 bonuspunten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar staat toch hoger dan Ajax.. Die al een tijdje in CL speelt waar je veel meer punten krijgt bij winst..
ehh juist ja... okequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk je niet. Probleem opgelost. Slotje.
ken je Rosenborg nog van vroeger? tikten ook oa Real Madrid wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
El Akchaui die de spits een bal geeft maar mist en dan kums die niet kan aanemen en de 2-0 komtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Breuer? maar Heerenveen faalt echt met hun verkoopbeleid en transfervrije spelers als alternatiefVan Basten moet zich best wel genaaid voelen.
Praag is vergelijkbaar met Feyenoord, maar Molde is echt 10x zo zwak als H'veenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwa ze hebben ook spelers laten lopen omdat ze een nieuwe weg in wilde slaan en het met jeugd proberen. Zo'n Svec is echt geen winst op gemaakt maar moest wel weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
blind?
als je geld nodig hebt en al je spelers lopen volgend jaar gratis weg dan heb je geen keus he
ze zitten ook met dikke tekorten volgens mij anders hadden ze wel wat geherinvesteerd.
Ja en Ajax ook, wat is je puntquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ken je Rosenborg nog van vroeger? tikten ook oa Real Madrid weg
Champions League is voor het geld, Europa League is voor de puntenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat het uit Noorwegen komt hoeft nog niet te betekenen dat het slecht is. Solksjear is een veel betere trainer dan Marcoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en Ajax ook, wat is je punt. Rosenborg en co zijn nog meer afgezakt als de NL clubs.
Waar Feyenoord het nu voor ons verkloot.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Champions League is voor het geld, Europa League is voor de punten
En verloren van Feyenoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt tenminste ver, dit seizoen die beker pakken in die lelijke kut kelder
De Europa League is gewoon voor gewezen clubs. Clubs die niet meer aan kunnen haken bij de crème de la crème van Europa.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kwartfinale EL en achtste finale EL, echt de kelder ja. Jij snapt het.
Wel een finale in een mooier stadion dan de CLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
De Europa League is gewoon voor gewezen clubs. Clubs die niet meer aan kunnen haken bij de crème de la crème van Europa.
Ga een berg beklimmen ofzo en stoor ons niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
De Europa League is gewoon voor gewezen clubs. Clubs die niet meer aan kunnen haken bij de crème de la crème van Europa.
poehh ik ben niet zo'n heerenveen follower als jij bent, geen flauw idee hoe die gast speeldequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa ze hebben ook spelers laten lopen omdat ze een nieuwe weg in wilde slaan en het met jeugd proberen. Zo'n Svec is echt geen winst op gemaakt maar moest wel weg.
Misschien is Solksjaer wel de opvolger van Ferguson bij United in 2031.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat het uit Noorwegen komt hoeft nog niet te betekenen dat het slecht is. Solksjear is een veel betere trainer dan Marco
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een finale in een mooier stadion dan de CL
Klopt daarom heeeft CL een plek 3 voor de nietsnutten die niks te zoeken hebben in de CLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is Ajax na 6 wedstrijdjes ook klaar nadat ze kansloos onderuit zijn gegaan tegen de verschillende ploegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
de coach genen heeft die al van die ouwequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien is Solksjaer wel de opvolger van Ferguson bij United in 2031.
leuk hoor maar klopt gewoon helemaal niks vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig is Ajax na 6 wedstrijdjes ook klaar nadat ze kansloos onderuit zijn gegaan tegen de verschillende ploegen.
Dat klopt maar de aanval kan je makkelijker met jeugdigheid opvangen dan ervaren middenvelders die de rust bewaren. Nu staan ook daar een stel debutanten die bij god niet weten wat ze moeten doen als ze onder druk worden gezet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
poehh ik ben niet zo'n heerenveen follower als jij bent, geen flauw idee hoe die gast speelde
de hele voorhoede weg is iig logisch
Nee, die derde plek is er om toch nog wat glans aan het toernooi te geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt daarom heeeft CL een plek 3 voor de nietsnutten die niks te zoeken hebben in de CL
Als jij het zegt, ik ben overtuigd!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
leuk hoor maar klopt gewoon helemaal niks van
Dat was in de tijd dat Rosenborg (quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
misschien iets voor Feyenoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Smoofie het volgende:
Castaignos ook een topaankoop van Twente
Die loting, waarbij Ajax in pot 3 zit, zorgt in ieder geval niet voor makkelijke tegenstanders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
leuk hoor maar klopt gewoon helemaal niks van
een trainer kan al het verschil maken net zoals met Rosenborg vroeger (Eggen en Solksjear) tegen met alle respect Marco de prutser van Basten en een uitgekleed Heerenveenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat Rosenborg () 15 jaar achtereen kampioen werd. Die waren een niveau apart. Sinds dat voorbij is is het Noorse voetbal nergens meer
EL levert toch meer punten op en wat wordt het winnen van die beker in eigen huis mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Die loting, waarbij Ajax in pot 3 zit, zorgt in ieder geval niet voor makkelijke tegenstanders.
niet om hier een ajax topic van te maken, maar welke teams kunnen ze treffen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Die loting, waarbij Ajax in pot 3 zit, zorgt in ieder geval niet voor makkelijke tegenstanders.
Beetje geluk hebben met degene uit Pot4. Dan haal je gewoon Europa League.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona, PSG en Cityquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet om hier een ajax topic van te maken, maar welke teams kunnen ze treffen?
zaten ze anders toch ook? afgelopen CL is gewoon ongelofelijk dat je niet doorgaat en tegen lyon hadden ze gewoon 2 keer kunnen winnen. alleen real madrid was totaal kansloosquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
PSG en City winnen we, bij Barca hopen op een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona, PSG en City(In een doemscenario)
Een Nederlandse club die de EL wint? Tuurlijk joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EL levert toch meer punten op en wat wordt het winnen van die beker in eigen huis mooi
Tja je kunt natuurlijk ook gewoon Barcelona aanmoedigen zoals jij. Lekker afgeven op de Nederlandse ploegen, is leuk joh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Nederlandse club die de EL wint? Tuurlijk joh!
Pot 1 coef. Pot 2 coef.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet om hier een ajax topic van te maken, maar welke teams kunnen ze treffen?
Manchester United en FC Barcelona inderdaad, ik ga geen Eredivisie kijken, zelfs niet voor de lol.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja je kunt natuurlijk ook gewoon Barcelona aanmoedigen zoals jij. Lekker afgeven op de Nederlandse ploegen, is leuk joh.
Achahbar in de spits, Elabdellaoui voor Cisse.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie danVormer in de spits?
Dan geef je het al op. Spelers mogen bij een ruime voorsprong hun debuut maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Achabar in de spits, Elabdellaoui voor Cisse.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EL levert toch meer punten op en wat wordt het winnen van die beker in eigen huis mooi
de E.L. finale welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]De Champions League finale is toch niet in de Arena?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan geef je het al op. Spelers mogen bij een ruime voorsprong hun debuut maken.
psv moet nog beginnen toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor welke titelfavoriet? PSV of Feyenoord?
Feyenoord en titelfavoriet in 1 zin.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor welke titelfavoriet? PSV of Feyenoord?
Nee, staan al voor zelfsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv moet nog beginnen toch?
9 uur begonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv moet nog beginnen toch?
Wembleyquote:
Paar minuten mogen meehobbelen inderdaad. Maar dat hij zelfs daar vrijwel nooit minuten maakt zegt wel genoeg lijkt mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een onzin.Achahbar heeft zijn debuut al lang gemaakt. En Cisse bakt er niks van, dus slechter kan het niet gaan.
kijk je al die buitenlandse wedstrijden nog steeds op die vage tv zenders en brakke kut streams?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Manchester United en FC Barcelona inderdaad, ik ga geen Eredivisie kijken, zelfs niet voor de lol.
Ben Wembley nu wel zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, voor de 7e keer volgens wiki
dan kan je nog beter eredivisie live kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kijk je al die buitenlandse wedstrijden nog steeds op die vage tv zenders en brakke kut streams?
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar minuten mogen meehobbelen inderdaad. Maar dat hij zelfs daar vrijwel nooit minuten maakt zegt wel genoeg lijkt mij.
Ik verbaas me er ook over dat het de langeleegte weer niet is geworden.quote:
Nee, maar paar jaar geleden ook al. Variatie is ook wel eens leuk.quote:
langeleegte?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over dat het de langeleegte weer niet is geworden.
Jaar erna is Benfica stadion, EL finale is in Juventus stadionquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar paar jaar geleden ook al. Variatie is ook wel eens leuk.
Dat is weer leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Jaar erna is Benfica stadion, EL finale is in Juventus stadion
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef ZwarteMaan het volgende:
3-1 Twente achter en Chadil eruit met een blessure
whehehequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef ZwarteMaan het volgende:
3-1 Twente achter en Chadil eruit met een blessure
Ajax en AZquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Twente_________________________________!
Straks houden we maar 2 ploegen over
Veel beter, dan zit je ook niet zo dicht op het veld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa geef mij maar stadions met een sintelbaan, As Roma
Hij bedoelde PSV, omdat Ajax al geplaatst is.quote:
serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa geef mij maar stadions met een sintelbaan, As Roma
Ajac CL en AZ ELquote:
PSV gaat deze ronde makkelijk halen denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij bedoelde PSV, omdat Ajax al geplaatst is.
Ja, EK 2004, stadion van Bragaquote:
die is allang blij dat ie de 1M van Malaga krijgt van Feyenoord en nog eens een 3 jaar contract er boven op...quote:
Heracles uit voor Feyenoord zondag.. tsja..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Met dit spel verliezen ze zondag, FCT en AZ ook
Ongelooflijk slecht, zijn hoogtepunt van de avond was het schreeuwen om een gele kaart voor een Praag spelerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Clasie speelt ook een partij kut zeg
Geen onzin verkondigen aubquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
die is allang blij dat ie de 1M van Malaga krijgt van Feyenoord
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hoezo dat nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
Al maakt 1-2 en 2-2 eigenljk geen verschil
Wat zeg jij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
Al maakt 1-2 en 2-2 eigenljk geen verschil
Oh jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zeg jij?
Met 1-2 is 0-1 winnen niet genieg, met 2-2 wel.
met 0-1 of 0-2 maakt volgens mij wel wat uit ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je in beide gevallen moet winnen uit.
0-1 of 1-2 is toch wel een verschil.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar wel met minder. nu zijn ze nog niet door als ze uit winnen met 1-0, bij 2-2- welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
en ik ben veel te laatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
* GGMM gaat in een hoekje zitten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
met 0-1 of 0-2 maakt volgens mij wel wat uit ...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
0-1 of 1-2 is toch wel een verschil.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
maar wel met minder. nu zijn ze nog niet door als ze uit winnen met 1-0, bij 2-2- wel
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
* GGMM gaat in een hoekje zitten.
twitter:SchoutenArd twitterde op donderdag 23-08-2012 om 20:52:55zei evert ten napel nou echt dat het spitsenprobleem van feyenoord is op te lossen met jack tuyp??? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |