Feyenoord en titelfavoriet in 1 zin.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor welke titelfavoriet? PSV of Feyenoord?
Nee, staan al voor zelfsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv moet nog beginnen toch?
9 uur begonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv moet nog beginnen toch?
Wembleyquote:
Paar minuten mogen meehobbelen inderdaad. Maar dat hij zelfs daar vrijwel nooit minuten maakt zegt wel genoeg lijkt mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een onzin.Achahbar heeft zijn debuut al lang gemaakt. En Cisse bakt er niks van, dus slechter kan het niet gaan.
kijk je al die buitenlandse wedstrijden nog steeds op die vage tv zenders en brakke kut streams?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Manchester United en FC Barcelona inderdaad, ik ga geen Eredivisie kijken, zelfs niet voor de lol.
Ben Wembley nu wel zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, voor de 7e keer volgens wiki
dan kan je nog beter eredivisie live kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kijk je al die buitenlandse wedstrijden nog steeds op die vage tv zenders en brakke kut streams?
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar minuten mogen meehobbelen inderdaad. Maar dat hij zelfs daar vrijwel nooit minuten maakt zegt wel genoeg lijkt mij.
Ik verbaas me er ook over dat het de langeleegte weer niet is geworden.quote:
Nee, maar paar jaar geleden ook al. Variatie is ook wel eens leuk.quote:
langeleegte?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over dat het de langeleegte weer niet is geworden.
Jaar erna is Benfica stadion, EL finale is in Juventus stadionquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar paar jaar geleden ook al. Variatie is ook wel eens leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |