Maar ze wonnen wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik kan vorig jaar nog goed herinneren, de tering die europese uitwedstrijden van psv....dodelijk saai.
Wordt het nu ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik kan vorig jaar nog goed herinneren, de tering die europese uitwedstrijden van psv....dodelijk saai.
Heerenveen kan echt wel 2 goals maken thuis tegen Molde als ze er 4 kunnen maken tegen Rapid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
Denk alleen straks
Ajax
PSV
Twente
en hopen op AZ - de rest is exit
Sparta Praag zwaar? Molte FK zwaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef theodoor9 het volgende:
Wat een kut seizoen zeg. Daarbij is het wel zo dat.voor bijna alle.clubs de loting vrij zwaar was.
?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch pakt PSV de meeste punten van allemaal, beetje respect
Tegen fucking FC Zeta, nou, knap hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Haha dit is te triest dat het gewooon lachwekkend is, PSV is nu de enige die in EL blijft
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Napoleon smeek jij niet al maanden om Tuyp?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
ik roep gelukkig niet al weken dat feijenoord jack tuyp moet halen. Beter dan Fernadez.
Vind je het gek. Die spelen in de Jupiler League van Europaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch pakt PSV de meeste punten van allemaal, beetje respect
Zijn kwalitatief echt niet minder dan Feyenoord en heerenveen hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sparta Praag zwaar? Molte FK zwaar?_________!
Wat is dat voor reclame joh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het meisje dat droomde dat ze kon vliegen![]()
![]()
Alsof Bursaspor en Molde super goede clubs zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen fucking FC Zeta, nou, knap hoor.
wel boeiend ja, ik kijk er voor mijn plezier naarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ze winnen tenminste, in tegenstelling tot de rest.
Klopt, maar staat toch hoger dan Ajax.. Die al een tijdje in CL speelt waar je veel meer punten krijgt bij winst..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Vind je het gek. Die spelen in de Jupiler League van Europa.
PSV heeft zich blijkbaar al bewezen, Feyenoord komt voor het eerst in 10 jaar weer eens in Europa en verliest weer alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen fucking FC Zeta, nou, knap hoor.
Ben je serieusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zijn kwalitatief echt niet minder dan Feyenoord en heerenveen hoor.
Heerenveen iig niet nee. Die hebben blind alles en iedereen verkocht en het opgevangen met transfervrije spelers uit Amerika en Zwedenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zijn kwalitatief echt niet minder dan Feyenoord en heerenveen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |