aan de ene kant is het wel lachwekkend dat ze 2e worden en helemaal niks hebben maar ik zie ze inderdaad liever de groepsfase sowieso halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Als Feyenoord Europa ingaat is dat beter voor het nederlandse voetbal + dan verspelen zij ook puntjes na een Europees duel. Alleen maar voordelen
Idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes verpesten de hele wedstrijd
Altijd nog beter dan Freo achterop.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes verpesten de hele wedstrijd
quote:
Het is maar dat het handig is voor NL, anders was het wel lachen geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aan de ene kant is het wel lachwekkend dat ze 2e worden en helemaal niks hebben maar ik zie ze inderdaad liever de groepsfase sowieso halen
Freo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Freo achterop.
Oooneeee zeg bal op de paalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Als dat buitenspel was dan eet ik mijn schoen op...
Dat valt totaal niet op, het is dat je het zegt.. Ik was bijna vergeten dat wie die hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Freo achterop.
quote:
Je had al een 3-0 voorsprong verwacht?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Wat is dit feyenoord, teleurstellend
Al 2x ontsnapt aan een achterstandquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je had al een 3-0 voorsprong verwacht?
Ja die zit er ook altijd bij bij dat ene spelletje waar ik niets over mag zeggen toch? Alleen is Evert een baas en Youri irritant.quote:
Goede spits.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Ajacied422 hier was had hij ons stats over Kadlec kunnen geven.
Youri die praat ook nooit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die zit er ook altijd bij bij dat ene spelletje waar ik niets over mag zeggen toch? Alleen is Evert een baas en Youri irritant.
Afstandschot op de lat, idd ontsnaptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al 2x ontsnapt aan een achterstand
Happel,Hmf en Stokstaartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
denk niet dat scf dit gaat winne maat![]()
[ afbeelding ]
Feyenoord is de ploeg die tot nog toe blij mag zijn dat de brilstand op het bord staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Afstandschot op de lat, idd ontsnapt
Die shirts.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze neuken hoeren in Amsterdam omdat ze uit Rotterdam komen>?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin als het bij Werder Bremen saai wordt neemt Yoeri de trainingshistorie van de club door in een 10 minuten lang betoog.quote:
Doe maar effekes wisselenquote:
cornersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom mag Clasie nog steeds corners nemen?
Ja, herdrukken heeft Feyenoord geen geld voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zijn die nummers er met een paar stukken zwarte tape opgeplakt ofzo. Ziet er echt niet uit.
Wie moet ze dan nemen? Ik zie geen andere mogelijkheid om eerlijk te zijn, of je moet de kopsterke BMI inwisselen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom mag Clasie nog steeds corners nemen?
Van mij part trap je de corner terug naar je eigen keeper maar die corners van Clasie zijn standaard 40 meter hoog of komen niet van de grond.quote:
Vormer, maar die speelt niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie moet ze dan nemen? Ik zie geen andere mogelijkheid om eerlijk te zijn, of je moet de kopsterke BMI inwisselen.
Ja ik zie het nu pasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zijn die nummers er met een paar stukken zwarte tape opgeplakt ofzo. Ziet er echt niet uit.
UIquote:
Schaken niks mis mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Ze missen gewoon 3 goeie aanvallers
Douglas !quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:21 schreef Merkie het volgende:
BRUNO MARTINS INDI BRUNO MARTINS INDI
Harder, misschien hoort ie jequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:21 schreef Merkie het volgende:
BRUNO MARTINS INDI BRUNO MARTINS INDI
Voor jouw manager kan hij er beter uit dan speelt hij dit weekend tenminste maar voor Feyenoord...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Hij zit in mijn FOK!manager, gewoon laten spelen
Vidic + Stam = BMIquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef JesseOzil het volgende:
Kompany + Martins = Bruno Martins Indi
PSV, Twente en Ajax in de poulefases zou wel heel erg beroerd zijn..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wordt toch een zware klus nu. Als Feyenoord ook al niet door gaat wordt het heel lastig om te stijgen op die ranking straks.
Hij kon naar Vitessequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom speeld Kadlec nog niet bij een grotere club
Is dat niks voor feyenoord?
Kan er ook geen een winnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks gelukkig Barça - Real, dan kan er geen Nederlandse club verliezen.
quote:
Pisvee tikken er dalijk wel een paar in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks gelukkig Barça - Real, dan kan er geen Nederlandse club verliezen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pisvee tikken er dalijk wel een paar in.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Wat zou Clasie zeggen?
YOU DOE EVETHING WRONG!!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Wat zou Clasie zeggen?
YOU DOE EVETHING WRONG!!
dit feyenoord gaat echt nooit een keer kampioen wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
Verliezen van Sparta Praag, Titalfavoriet Feyenoord heh?
Ten Napel mag met pensioen.quote:
Heerenveen en AZ hebben we nu echt wel nodig, die zouden nog wel kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Dat wordt kut. Heerenveen weg, AZ weg, Vitesse weg en Feyenoord weg. 3/7 over voordat de pulefase is begonnen
Heerenveen en AZ hebben best nog kans, ze moeten geen uitgoals krijgen. Feyenoord heeft er nu al 2 tegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Dat wordt kut. Heerenveen weg, AZ weg, Vitesse weg en Feyenoord weg. 3/7 over voordat de pulefase is begonnen
PSV moet weer alles oplossen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Nee, anders had hij Narsingh niet gehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat zou die Kadlec kosten. Brands heeft ook naast de NOS ook Eredivisie Live neem ik aan
Cruijff heeft een ipod dus ik denk dat Ajax hem kooptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat zou die Kadlec kosten. Brands heeft ook naast de NOS ook Eredivisie Live neem ik aan
Vitesse wilde hem vorig seizoen maar was toen te duur, dus kans is kleinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Met 4 clubs, Ajax ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
vorige EL zaten ze met 3 clubs in de poulefase, nederland moet frankrijk inhalen dit jaar
Komt wel goed, PSV pakt EL en Ajax CLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
vorige EL zaten ze met 3 clubs in de poulefase, nederland moet frankrijk inhalen dit jaar
Feyenoord fans zijn niet slimste en denken dat ze uit spelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zingen die supporters? Het is 0-2.
Volgens mij heeft vitesse in de winterstop een bod gedaan van 8 miljoen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Clasie staat bij de scheidsrechter om kaarten te schreeuwenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Hamilcar het volgende:
Waar de neuk is het middenveld -_-
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt wel goed, PSV pakt EL en Ajax CL
Jammer dat PSV geen 2e is geworden die hadden tenminste tegen Kiev nog wat concurrentie kunnen geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
ajax CL ja, zoveel punten halen ze toch niet in de voorrondes of wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met 4 clubs, Ajax ook.
Ook hadden we toen maar 5 clubs in totaal, nu 7/.
Ja, maar dat was 3/4. Dit wordt 3/6quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
3/7.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat was 3/4. Dit wordt 3/6
3/7 zelfs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat was 3/4. Dit wordt 3/6
Je snapt het niet. Alle punten die de clubs halen worden gedeeld door het aantal clubs. Vorig jaar door 5 en nu dus door 7.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax CL ja, zoveel punten halen ze toch niet in de voorrondes of wel?
Inderdaad rampseizoen, en dan worden alle punten ook nog door 7 gedeeld..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met 4 clubs, Ajax ook.
Ook hadden we toen maar 5 clubs in totaal, nu 7/.
Ik reken Ajax in beide gevallen niet mee als CL-deelnemer.quote:
wou net zeggen al ik snap er niks van inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Alle punten die de clubs halen worden gedeeld door het aantal clubs. Vorig jaar door 5 en nu dus door 7.
Euhm, oke.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik reken Ajax in beide gevallen niet mee als CL-deelnemer.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord iig bedankt voor het verneuken van de punten
Vergeet Heerenveen, Vitesse en AZ niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord iig bedankt voor het verneuken van de punten
Dus ipv 30/5 krijgen we 30/7 als we 30 punten halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wou net zeggen al ik snap er niks van inderdaad
oke
Het ging om groepsfasedeelnemers van de EL in die reactie.quote:
AZ en Vitesse kan er niks aan doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet Heerenveen, Vitesse en AZ niet.
Gaat echt extreem bagger dit jaar.
Ah zo, oke.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ging om groepsfasedeelnemers van de EL in die reactie.
Vind ik wel, maar snap je redenatie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AZ en Vitesse kan er niks aan doen
Ja maar van hun hadden we niet veel veracht. Vitesse en AZ zijn/waren sowieso underdog teken Anzi. Heerenveen is nu ook best kut, met heel nieuwe aanval.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerenveen pakt ze terug , Vitesse en AZ is gewoon pechquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ haalt het ook wel. Stelt weinig voor dat Anzhi.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
AZ kan het overigens nog best wel halen. Hoeven maar een 1-0 nederlaag goed te maken
Gezien hun verleden zeker.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
AZ kan het overigens nog best wel halen. Hoeven maar een 1-0 nederlaag goed te maken
Gewoon een miskoop.quote:
Az heeft een spits die kan scorenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
AZ haalt het ook wel. Stelt weinig voor dat Anzhi.
Intikkertjes, aldus Johan D.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Az heeft een spits die kan scoren
Dat dacht ik ook van Vitesse. Helaas scoort Anzhi zonder hoogstaand voetbal toch vaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
AZ haalt het ook wel. Stelt weinig voor dat Anzhi.
Ja maar hij scoort welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intikkertjes, aldus Johan D.
Op deze manier wel ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
maar goed 2 punten inhalen op frankrijk gaat dus lastig worden?
Domme Kracht & Eenheidsworstquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intikkertjes, aldus Johan D.
Dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
maar goed 2 punten inhalen op frankrijk gaat dus lastig worden?
Miskoop? Verklaar je nader?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Gewoon een miskoop.
Dan heb je als club 1 miljoen te besteden en dringend een spits nodig. Haal je Lex Immers
had dat dan gedaan jongen....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen.
Klopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Az heeft een spits die kan scoren
Ze hebben Cabralquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
zo'n feyenoord mist nou echt een tobias sana
Verliezen wel 6x in de groepsfase.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Heerenveen speelt uit en domineert... geen zorgen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Immers was 3x zo duur ;-)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Cabralquote:
dat ook nog ja, niet normaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat gebeurd er in de Kuip als het
[..]
Immers was 3x zo duur ;-)
Als het?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat gebeurd er in de Kuip als het
[..]
Immers was 3x zo duur ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |