Heerenveen en AZ hebben we nu echt wel nodig, die zouden nog wel kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Dat wordt kut. Heerenveen weg, AZ weg, Vitesse weg en Feyenoord weg. 3/7 over voordat de pulefase is begonnen
Heerenveen en AZ hebben best nog kans, ze moeten geen uitgoals krijgen. Feyenoord heeft er nu al 2 tegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Dat wordt kut. Heerenveen weg, AZ weg, Vitesse weg en Feyenoord weg. 3/7 over voordat de pulefase is begonnen
PSV moet weer alles oplossen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Nee, anders had hij Narsingh niet gehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat zou die Kadlec kosten. Brands heeft ook naast de NOS ook Eredivisie Live neem ik aan
Cruijff heeft een ipod dus ik denk dat Ajax hem kooptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat zou die Kadlec kosten. Brands heeft ook naast de NOS ook Eredivisie Live neem ik aan
Vitesse wilde hem vorig seizoen maar was toen te duur, dus kans is kleinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Met 4 clubs, Ajax ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
vorige EL zaten ze met 3 clubs in de poulefase, nederland moet frankrijk inhalen dit jaar
Komt wel goed, PSV pakt EL en Ajax CLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
vorige EL zaten ze met 3 clubs in de poulefase, nederland moet frankrijk inhalen dit jaar
Feyenoord fans zijn niet slimste en denken dat ze uit spelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zingen die supporters? Het is 0-2.
Volgens mij heeft vitesse in de winterstop een bod gedaan van 8 miljoen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Clasie staat bij de scheidsrechter om kaarten te schreeuwenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Hamilcar het volgende:
Waar de neuk is het middenveld -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |