Onzin als het bij Werder Bremen saai wordt neemt Yoeri de trainingshistorie van de club door in een 10 minuten lang betoog.quote:
Doe maar effekes wisselenquote:
cornersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom mag Clasie nog steeds corners nemen?
Ja, herdrukken heeft Feyenoord geen geld voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zijn die nummers er met een paar stukken zwarte tape opgeplakt ofzo. Ziet er echt niet uit.
Wie moet ze dan nemen? Ik zie geen andere mogelijkheid om eerlijk te zijn, of je moet de kopsterke BMI inwisselen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom mag Clasie nog steeds corners nemen?
Van mij part trap je de corner terug naar je eigen keeper maar die corners van Clasie zijn standaard 40 meter hoog of komen niet van de grond.quote:
Vormer, maar die speelt niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie moet ze dan nemen? Ik zie geen andere mogelijkheid om eerlijk te zijn, of je moet de kopsterke BMI inwisselen.
Ja ik zie het nu pasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zijn die nummers er met een paar stukken zwarte tape opgeplakt ofzo. Ziet er echt niet uit.
UIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |