aan de ene kant is het wel lachwekkend dat ze 2e worden en helemaal niks hebben maar ik zie ze inderdaad liever de groepsfase sowieso halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Als Feyenoord Europa ingaat is dat beter voor het nederlandse voetbal + dan verspelen zij ook puntjes na een Europees duel. Alleen maar voordelen
Idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes verpesten de hele wedstrijd
Altijd nog beter dan Freo achterop.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Shirtjes verpesten de hele wedstrijd
quote:
Het is maar dat het handig is voor NL, anders was het wel lachen geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aan de ene kant is het wel lachwekkend dat ze 2e worden en helemaal niks hebben maar ik zie ze inderdaad liever de groepsfase sowieso halen
Freo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Freo achterop.
Oooneeee zeg bal op de paalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Als dat buitenspel was dan eet ik mijn schoen op...
Dat valt totaal niet op, het is dat je het zegt.. Ik was bijna vergeten dat wie die hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Freo achterop.
quote:
Je had al een 3-0 voorsprong verwacht?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Wat is dit feyenoord, teleurstellend
Al 2x ontsnapt aan een achterstandquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je had al een 3-0 voorsprong verwacht?
Ja die zit er ook altijd bij bij dat ene spelletje waar ik niets over mag zeggen toch? Alleen is Evert een baas en Youri irritant.quote:
Goede spits.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Ajacied422 hier was had hij ons stats over Kadlec kunnen geven.
Youri die praat ook nooit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die zit er ook altijd bij bij dat ene spelletje waar ik niets over mag zeggen toch? Alleen is Evert een baas en Youri irritant.
Afstandschot op de lat, idd ontsnaptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al 2x ontsnapt aan een achterstand
Happel,Hmf en Stokstaartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
denk niet dat scf dit gaat winne maat![]()
[ afbeelding ]
Feyenoord is de ploeg die tot nog toe blij mag zijn dat de brilstand op het bord staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Afstandschot op de lat, idd ontsnapt
Die shirts.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze neuken hoeren in Amsterdam omdat ze uit Rotterdam komen>?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:12 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |