Mijn idee ook. De TT is meer voor mensen die thuis nooit rock luisteren en op een festival de standaard plaatjes voorbij willen horen komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef brother52 het volgende:
Dat is heel erg veel standaard rock wat daar voorbij komt. Op Lima kun je 's nachts mooi lo-fi garagerammelpunk/rock en zo neerzetten.
Daar baal ik dus ook ontzettend vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef Faazz het volgende:
Jammer dat ik hier niet geweest ben. Kippenvel!
Was een geweldig optreden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef Faazz het volgende:
Even nog uit het vorige topic. Zat jij onder dat blauwe zeil rechts op camping 3? Wij zaten daar echt precies achter met twee witte partytenten! We vroegen ons al af of dat zeil niet super heet was!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben zelf dit jaar voor het eerst sinds jaren weer geweest, maar ik denk toch dat de warmte wel bijdroeg aan die tweedeling. 's Avonds werden veel mensen pas weer wakker. Ik zou ook zeggen dat ik veel meer mee heb gekregen van Lowlands 2 dan van Lowlands 1. En er iig veel meer lol aan heb beleefd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef PiRANiA het volgende:
Voor de fans van Holy Other. Nieuwe album is gelekt.
Magnet link:
[ code verwijderd ]
Nee die kuttechno was niet van onsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:48 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Even nog uit het vorige topic. Zat jij onder dat blauwe zeil rechts op camping 3? Wij zaten daar echt precies achter met twee witte partytenten! We vroegen ons al af of dat zeil niet super heet was!
Waren jullie het nou die die enorm kutte techno draaide de hele dag? Klonk als een zelfgemaakt 5 seconde loopje 10 minuten lang. Echt vreselijk monotoon haha
In grote rugtassen. We waren met twee groepjes van drie. Eerste kon zo doorlopen, wij werden gecontroleerd. Toen gingen ze speciaal voor ons een container halen waar we alles zelf in mochten flikkerenquote:
quote:
vlak daarvoor vluchtte ik de Alpha uit toen hij begonquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef TheFastOne het volgende:
Vorige week deze tijd liep ik verrukt weg bij Ben Howard
quote:
ja nu wil ik helemaal een fotoquote:
snel naar de Grolsch, waar 'ie speelde?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vlak daarvoor vluchtte ik de Alpha uit toen hij begon
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
snel naar de Grolsch, waar 'ie speelde?
ow ik haal al die gasten altijd door elkaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
snel naar de Grolsch, waar 'ie speelde?
Jij bedoelde Ed Sheeran dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow ik haal al die gasten altijd door elkaar
jaquote:
Ik heb het vanaf t gras in de zon met een lemon Cooler XL geluisterdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef Faazz het volgende:
Lekker boeiend of hij zich uit z'n naad werkt en slim is. Als hij een feestje wil vieren moet hij dat doen en een ander heeft daar niet over te oordelen zolang hij de overige LL-gangers geen kwaad doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef cherry_cola het volgende:
[..]
hij is net een puppy van 7 weken oud, doet geen vlieg kwaad, alhoewel zn fiets is vanmorgen gejat..
dat hij onder de drugs zat ontken ik ook niet maar hij weet waar hij mee bezig is en lowlands is zijn feestje, hij werkt 360 dagen per jaar 200%
het was zeker niet zijn eerste ik zag donderdag mensen hem aanspreken die foto's van hem op hun telefoons hadden staan van 3 jaar geleden.
denk dat dit zijn 6de was.
Ik geef de schuld aan de Sziget-gangers die tijdens/ na die week feesten een verkoudheid oplopen aldaar en meteen door naar LL gaan! Wie anders loopt er nu hartje zomer met een verkoudheid rondquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:45 schreef kciR het volgende:
Ik heb nog steeds gigantisch hoest, hoewel de kriebel wel weg is. Een grote besmettingshaard dat LL
inderdaad de spijker op de kop. ik ga al jarenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:45 schreef Haunter het volgende:
Zo. De spijker op z'n kop in deze column.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)st-zei-van-wel.dhtml
Toto is afsluiter? Dan kun je mooi vroeg weer naar huis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:05 schreef Partingglass het volgende:
zo nest uit en naar landgraaf. fischer-z en bush bekijken op pinkpop classic. Nog een paar keer een 1 dags festival en dan zit helaas het seizoen er weer op.
De auto op het parkeerterrein krijgen gaat ook lastig worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:09 schreef Partingglass het volgende:
lijkt me erg gedesillusionerend, nu terug gaan
Ik wil daar zijn!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week was het nog zo
Ik heb net precies hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moest YOLO googlen, ik leef kennelijk onder n steen
heb t ook helemaal niet op LL gehoord ofzo, wat ik eerder van de week hier wel lasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb net precies hetzelfde gedaan
+1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb net precies hetzelfde gedaan
Het lijkt me best een keer mooi om over dat terrein te lopen zonder enige tent of kraam of wat dan ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:09 schreef Partingglass het volgende:
lijkt me erg gedesillusionerend, nu terug gaan
Ik zag en hoorde het veel voorbij komen op Lowlands, maar het was zo vanzelfsprekend voor iedereen dat ik niet durfde te vragen wat het betekende...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb t ook helemaal niet op LL gehoord ofzo, wat ik eerder van de week hier wel lasnouja ik weet iig wat t is, en ik vind t maar iets stoms
dit dus.quote:
ik heb t dus nergens -bewust- gehoord achjaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag en hoorde het veel voorbij komen op Lowlands, maar het was zo vanzelfsprekend voor iedereen dat ik niet durfde te vragen wat het betekende...
Toevallig betekend hetzelfde als je usernamequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moest YOLO googlen, ik leef kennelijk onder n steen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef LatonOne het volgende:
[..]
inderdaad de spijker op de kop. ik ga al jaren![]()
![]()
bij de verslaggeving. maar aan de andere kant, laat het maar lekker geheim blijven.
Daar ben ik het toch niet geheel mee eens. Wel met het bestaan van Lowlands 1 en Lowlands 2, maar zoals het hierboven staat lijkt het alsof Lowlands 2 het enige echte festival is, wat ik dus persoonlijk echt bullshit vind.quote:'Lowlands is geen uitgebreide picknick, het is een driedaags housefeest met overdag wat bandjes om bij te komen'
Dit ja. Niet gedanst bij Conny dan, maar wel zo veel mogelijk optredens etc en pas laat (of vroeg) weer naar de camping.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik het toch niet geheel mee eens. Wel met het bestaan van Lowlands 1 en Lowlands 2, maar zoals het hierboven staat lijkt het alsof Lowlands 2 het enige echte festival is, wat ik dus persoonlijk echt bullshit vind.
Ikzelf doe trouwens meer een Lowlands 1,5
Begin vroeg met dansen bij Conny Janssen en ga via de vele optredens pas om 4:30u richting m'n tent. Pik van beide wat mee. Ik hou wel van die afwisseling
tuurlijk pak ik beide kanten. maar de verslaggeving doet alsof het stopt rond 10 uur savonds.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik het toch niet geheel mee eens. Wel met het bestaan van Lowlands 1 en Lowlands 2, maar zoals het hierboven staat lijkt het alsof Lowlands 2 het enige echte festival is, wat ik dus persoonlijk echt bullshit vind.
Ikzelf doe trouwens meer een Lowlands 1,5
Begin vroeg met dansen bij Conny Janssen en ga via de vele optredens pas om 4:30u richting m'n tent. Pik van beide wat mee. Ik hou wel van die afwisseling
Nee dat is de afterparty van LL2. Veel vroeger op de avond staan ze in/bij de bravo ook al strak hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
Je hebt zelfs een Lowlands 3. Bij de 24 uurs tent beginnen om 4 uur pas de volle maan ogen te komenElke man die aan kwam lopen vanaf de ingang stond strak volgens mi
Oke,zemoeten ergens vandaan komen iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee dat is de afterparty van LL2. Veel vroeger op de avond staan ze in/bij de bravo ook al strak hoor
Maar om de verwarring compleet te maken wordt het dan weer gebruikt in de geest van 'carpe diem'.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:14 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Toevallig betekend hetzelfde als je username
Dacht eerst dat het SWAK was (sealed with a kiss), maar swek? Geen idee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef bulbjes het volgende:
Wat betekent SWEK trouwens? Ik heb tijdens concerten een paar keer een spandoek gezien waar op stond 'YOLO SWEK'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |