ik heb liever picsquote:
Zou me niets verbazen. Zondag had hij in elk geval zeker een roze tutu aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezeflde is op maar Werchter loopt ook altijd zo'n figuur met gekleurde baard en in een roze tutu. De kerel hierboven heb ik ook een paar keer zien lopen en dacht eerst dat 'ie het was.
Hij doet zeker geen vlieg kwaad. Erg vriendelijke man. Maar het is een appart figuur dat zeker. Hij heeft vooral met mijn maten gesproken. Maar had het aangenaam naar zijn zin in de 24 uurs. En je kon ook zeker wel met hem lachen. Je hoort mij geen kwaad woord over deze man zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef cherry_cola het volgende:
[..]
hij is net een puppy van 7 weken oud, doet geen vlieg kwaad, alhoewel zn fiets is vanmorgen gejat..
dat hij onder de drugs zat ontken ik ook niet maar hij weet waar hij mee bezig is en lowlands is zijn feestje, hij werkt 360 dagen per jaar 200%
het was zeker niet zijn eerste ik zag donderdag mensen hem aanspreken die foto's van hem op hun telefoons hadden staan van 3 jaar geleden.
denk dat dit zijn 6de was.
Ik vond het ook een gezellige peerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hij doet zeker geen vlieg kwaad. Erg vriendelijke man. Maar het is een appart figuur dat zeker. Hij heeft vooral met mijn maten gesproken. Maar had het aangenaam naar zijn zin in de 24 uurs. En je kon ook zeker wel met hem lachen. Je hoort mij geen kwaad woord over deze man zeggen.
PM of DM is primaquote:
Naar jezelf?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu ga googelen.
Heeeey daar istie weer!quote:
Een soort xray met gitaren. Dat lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Partingglass het volgende:
Ik vind het zelf altijd jammer dat er niet nog wat bandje door spelen na 23 uur. Kleinere onbekendere bandjes willen echt wel half nacht spelen in een klein tentje op het terrein.
jups. waar de x-ray overdag door stoekt eenzelfde idee wat snachts door rockt zeg maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Een soort xray met gitaren. Dat lijkt me ook wel wat
Dat zou dan mooi op Lima kunnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Partingglass het volgende:
[..]
jups. waar de x-ray overdag door stoekt eenzelfde idee wat snachts door rockt zeg maar.
Natuurlijk kan dat, maar zit daar echt iemand op te wachten? In clubs is het toch ook 's avonds live bands, 's nachts dance? En als je ziet hoe vol de Lima staat met Russen en andere etnische pret, wie zou dat dan willen inruilen voor een lo-fi rammelbandje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef brother52 het volgende:
Dat is heel erg veel standaard rock wat daar voorbij komt. Op Lima kun je 's nachts mooi lo-fi garagerammelpunk/rock en zo neerzetten.
Ik ben er helaas ook niet vanafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuki het volgende:
Oké, tot zover die verkoudheid die maar 1 dag duurde.
Keel = schuurpapier, neus zit verstopt en ik hoest veel.
FML
Ik vond het wel klotedingen, die groene althans. Vond het ten eerste nogal claustrofobisch: zo'n plastic deur die helemaal dichtging waarna het bloedheet was binnen. En ten tweede werkte dat slotsysteem vaak niet goed (was in het begin zelfs beetje bang dat slot niet meer openging, t was toch nogal claustrofobisch in zo'n volledig afgesloten hete cabinequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef rubbereend het volgende:
Vonden trouwens meer mensen die WC's op het festivalterrein aan de krappe kant?
Nog bij piro geweest zondag? Jammer dat het toen zo rustig was. Have fun op lockdown!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga me vanaf nu richten op Lockdown. Heb het idee dat dat echt ongelofelijk vet gaat worden. Ondertussen is mijn ketting binnen dus ik rock deze:
[ afbeelding ]
Ja thanks! Jammer inderdaad, was een van zijn laatste keren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Nog bij piro geweest zondag? Jammer dat het toen zo rustig was. Have fun op lockdown!
| 1 | magnet:?xt=urn:btih:aa02d00572edf923c69d4e1e30c933a2a154c88d&dn=Holy%20Other%20-%20Held%20%282012%29%20320&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker.torrentbay.to%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80%2Fannounce |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |