Cola, dan een paar ijsklontjes erbij, een schijfje citroen erop, parasolletje erin, en dan zonder tonic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef twi het volgende:
Er staat hier nog een halve fles tonic. Wat moet ik daarbij gooien om het niet zo goor te laten smaken?
Oh en er staat geen Gin.
Nog 1 uur en 24 minuten jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat het alweer bijna weekend is
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar gaan we het eens over hebben nu ?
De dikste poes?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?
Heeft een ban, jwt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
Die vuige bitch heeft me nogsteeds niet gebeld.
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.quote:
Een presentje? IK WIL OOK.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.
Baas boven baasquote:
Nou meid toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. mijn achterbuurjongen heeft een dvd van Woodstock 69.. daar stond wel een gafa nummer op. Maar geen idee meer van wie of hoe die heet![]()
quote:
Nope ik heb een girls night out straksquote:
Je tieten mogen vrij rond hangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik heb een girls night out straks
geweldig liedjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Toen ik ooit high van iets was en dan deze shit op zag alleen maar vage kabouters met geweren en tanks
Netjes opgeborgen in een bh of korsetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je tieten mogen vrij rond hangen?
Deze is eigenlijk betersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geweldig liedjealice in wonderland
![]()
en hellow trouwens
The Whoquote:
CCRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
dacht hem gevonden te hebben, maar tis m niet .. maar wel leuk![]()
quote:
CCRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
dacht hem gevonden te hebben, maar tis m niet .. maar wel leuk![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hippies ik houd gewoon van ze
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?quote:
nee, ik moet protesteren in kleurijke kleding met een haarband in...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?
Met of zonder aubergines?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?
Tegen wat ga je protesteren? Danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik moet protest voeren in kleurijke kleding met een haarband in...
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tegen wat ga je protesteren? Dan
Feministenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!
eh... dat weten ze zelf meestal ook niet precies... gewoon tegen de regering in het algemeenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tegen wat ga je protesteren? Dan
Vrouwen buikjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!
Dat doe ik nu toch al!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... dat weten ze zelf meestal ook niet precies... gewoon tegen de regering in het algemeenen vooral voor het behoudt van bossen!
Ghehe http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolle_Minaquote:
das waar, maar niet met een bloemetjesketting en haarband ...quote:
Jij bent redelijk oldschool, niet? Wie heeft het beste buikje van FOK?quote:
Dat wist ik maaruh nee laat maarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolle_Mina
Ik wil best een hippie worden alleen in Nederland zie je ze bijna niet meerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar, maar niet met een bloemetjesketting en haarband ...
ik heb wel eens een bloemetjesketting gekregen van n hippiewas opzich ergens best lief
Ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent redelijk oldschool, niet? Wie heeft het beste buikje van FOK?
Als ik 30 jaar eerder was geboren had ik best ene hippie geweest, weet ik zeker...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat wist ik maaruh nee laat maar
[..]
Ik wil best een hippie worden alleen in Nederland zie je ze bijna niet meer
Sorry, ik heb een Non-disclosure agreement moeten tekenen als mod enzo. User-moderator confidentiality jeweetsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent redelijk oldschool, niet? Wie heeft het beste buikje van FOK?
Nietus!!quote:
Denk dat ik het toen zoveel makkelijker hadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als ik 30 jaar eerder was geboren had ik best ene hippie geweest, weet ik zeker...
Is Ez zijn buik verloren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nietus!!
Jij hebt de haartjes, Mono de bips en Ez (had) het buikje!
Volgend keer maar even goed kijken dan.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een Non-disclosure agreement moeten tekenen als mod enzo. User-moderator confidentiality jeweets
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als ik 30 jaar eerder was geboren had ik best ene hippie geweest, weet ik zeker...
ghehehe dat van dat death metal kloptquote:
Cartman is een heldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe dat van dat death metal klopt
en moest lachen om de zwarte man die zichzelf opofferd als er iets mis gaat ghehehe
Watje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een Non-disclosure agreement moeten tekenen als mod enzo. User-moderator confidentiality jeweets
Hij wordt goed gevoerd tegenwoordig.quote:
Hippie of zigeuner?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef Sneezeechu het volgende:
Ja ik word hippie met paard en wagen en ga dan lekker een beetje rond rijden en weet ik wat meer top idee.
Waarom niet meteen Amish ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef Sneezeechu het volgende:
Ja ik word hippie met paard en wagen en ga dan lekker een beetje rond rijden en weet ik wat meer top idee.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
7 minuutjes en dan niet naar huis maar naar Schiedamquote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik bij de Dolle Mina's had gelopen als ik er toen was.
Dan ga je gereviewed worden door dateding z'n vriendinnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 minuutjes en dan niet naar huis maar naar Schiedam
We gaan vooral roddelen over hem en zuipen en jongen studentjes hosselenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ga je gereviewed worden door dateding z'n vriendinnen?
ik op woodstock, vooraan bij het hek naar jimi kijken en luisteren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik bij de Dolle Mina's had gelopen als ik er toen was.
Je hebt ze al eens gezien?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
We gaan vooral roddelen over hem en zuipen en jongen studentjes hosselen
Jawel. Gezellige meiden hoorquote:
al die kutstudenten in de stad straks, kon niet eens fatsoenlijk door het centrum lopen met hun gezuip en herrie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan vooral roddelen over hem en zuipen en jongen studentjes hosselen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zouden jij en Sammz elkaar hoog kunnen houden?
Weet ik nog niet zeker, nog een keert wat verkiezingsprogramma's lezen voordat ik een definitieve keuze maakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we het kort houden. Ik ga niet vragen waarom, maar waar ga jij op stemmen?
En ik wil dan graag nog een heel lange beredenering, bronnen, cijfers, statistieken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we het kort houden. Ik ga niet vragen waarom, maar waar ga jij op stemmen?
Ik schik mij altijd in het resultaat van stemwijzer, naief genoeg ga ik er van uit dat hun beredeneringen, bronnen, cijfers en statistieken goed zijn. En daar komt meestal links uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik wil dan graag nog een heel lange beredenering, bronnen, cijfers, statistieken.
Heel goed, eindelijk wat tijd over nu de el-cid voorbij is en begin van de kmt. Maar vanaf aankomende week begint de drukte weer. En met jou?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijne nog niet.
Hoe is he tmet je?
Sorry, ik ben bang voor twiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik wil dan graag nog een heel lange beredenering, bronnen, cijfers, statistieken.
Codetaal, geilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Heel goed, eindelijk wat tijd over nu de [u]el-cid[/u] voorbij is en begin van de [u]kmt[/u]. Maar vanaf aankomende week begint de drukte weer. En met jou?
Pvdaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schik mij altijd in het resultaat van stemwijzer, naief genoeg ga ik er van uit dat hun beredeneringen, bronnen, cijfers en statistieken goed zijn. En daar komt meestal links uit.
De stemwijzer is deze keer geformuleerd dat de kans groter is dat je bij links uit komt, dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schik mij altijd in het resultaat van stemwijzer, naief genoeg ga ik er van uit dat hun beredeneringen, bronnen, cijfers en statistieken goed zijn. En daar komt meestal links uit.
El-Cid bracht veel knappe jonge vrouwen naar de stad. Maar weer eens donderdags uitgaan denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Heel goed, eindelijk wat tijd over nu de el-cid voorbij is en begin van de kmt. Maar vanaf aankomende week begint de drukte weer. En met jou?
PvdA deze keer ja, maar ik denk dat ik voor de grootste linkse partij in de peilingen ga kiezen om dat kneuzengedoe met gedoogkabinetten van Rutte te voorkomen.quote:
Het is één groot complot van die slinkse vuile linkse rakkers.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De stemwijzer is deze keer geformuleerd dat de kans groter is dat je bij links uit komt, dus zo gek is dat niet.
Dat gedoogkabinet is juist gekomen omdat mensen niet daadkrachtig durfden te stemmen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:34 schreef twi het volgende:
[..]
PvdA deze keer ja, maar ik denk dat ik voor de grootste linkse partij in de peilingen ga kiezen om dat kneuzengedoe met gedoogkabinetten van Rutte te voorkomen.
FLIPS! HOE IS HET OP TEXEL?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:37 schreef Flippiee het volgende:
HET IS ALLEMAAL EEN COMPLOT VAN DE DEMISSIONAIRE HOGE HEREN IN DEN HAAG
Vooral die Schippers en Zijlstra zijn incapabel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:37 schreef Flippiee het volgende:
HET IS ALLEMAAL EEN COMPLOT VAN DE DEMISSIONAIRE HOGE HEREN IN DEN HAAG
http://verkopers.marktplaats.nl/1443756quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens enorm zin om een kapitaal aan oud ridder lego te besteden en er dagenlang mee te spelen
Nieuwe dronken studenten voor het oprapenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
El-Cid bracht veel knappe jonge vrouwen naar de stad. Maar weer eens donderdags uitgaan denk ik.
Vanaf morgen is vakantie over.Geen zin om weer te beginnen.
Het gedoogkabinet is er gekomen omdat er heel veel idioten zijn in Nederland die PVV stemmen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef PeuRac het volgende:
Dat gedoogkabinet is juist gekomen omdat mensen niet daadkrachtig durfden te stemmen.
Je bent een schatje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
http://verkopers.marktplaats.nl/1443756
Moeten we eens samen gaan, kunnen we elkaar wingmannen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Nieuwe dronken studenten voor het oprapen
Valt bizar vies tegen. Met nadruk op vies. In gemeenschappelijke zitruimte zat de koelkast onder schimmel, afwas was niet gedaan, overal vuilnis etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FLIPS! HOE IS HET OP TEXEL?
flipseeeeeeeelsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt bizar vies tegen. Met nadruk op vies. In gemeenschappelijke zitruimte zat de koelkast onder schimmel, afwas was niet gedaan, overal vuilnis etc.Verder goed weer, leuke collega's, leuke dorp.
en omdat rutte met alle geweld een rechtse coalitie wilde. wilders en de sgp says it all.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het gedoogkabinet is er gekomen omdat er heel veel idioten zijn in Nederland die PVV stemmen.
Ja maar dat wist je al dat het er aan zat te komenquote:
Aaahh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt bizar vies tegen. Met nadruk op vies. In gemeenschappelijke zitruimte zat de koelkast onder schimmel, afwas was niet gedaan, overal vuilnis etc.Verder goed weer, leuke collega's, leuke dorp.
Valt me ook tegen ja, voor dat soort spul moet je gewoon rommelmarkten af. Ga naar de rommelmarkt in Katwijk zaterdag a.s.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent een schatje.
Zelfs in Leiden.
Maar de centjes die ik nu heb gaan naar de huur en eten en studiekosten.
Ik heb er al wel een aantal, maar dan zie ik zo'n kleine smederij waar hij 30 euro voor wil.Is Lego echt zo duur?
Jij vindt de kroeg niksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een schatje.
Zelfs in Leiden.
Maar de centjes die ik nu heb gaan naar de huur en eten en studiekosten.
Ik heb er al wel een aantal, maar dan zie ik zo'n kleine smederij waar hij 30 euro voor wil.Is Lego echt zo duur?
[..]
Moeten we eens samen gaan, kunnen we elkaar wingmannen.
bruin geworden flipje?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goeden tip.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:44 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me ook tegen ja, voor dat soort spul moet je gewoon rommelmarkten af. Ga naar de rommelmarkt in Katwijk zaterdag a.s.
Welke kroeg is het dan?quote:
Jawel maar het duurde toch nog evenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat wist je al dat het er aan zat te komen
Volgende week zondag. Kan mij niet snel genoeg gaan. Hoe is het met jou dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aaahh.
Wanneer ga je weer naar huis?
Leugens!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat! Vind kaneel mijn kroeg niks?
Ik zie op tegen morgen. Vakantie zit er op dit dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar het duurde toch nog even
[..]
Volgende week zondag. Kan mij niet snel genoeg gaan. Hoe is het met jou dan?
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens!
Ik denk dat ze het over haar knorrentent heeft.
[..]
Ik zie op tegen morgen. Vakantie zit er op dit dat.
ja, ik bedoelde turkije maar wist niet meer zeker welk land je bent geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al bruin met dank aan Turkije maar ik kan mijn tint hier goed bijhouden
Haha dat kan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde turkije maar wist niet meer zeker welk land je bent geweest.
Dan is kennismaking met nieuwe school. Dan zit de vakantie er echt op. Niet meer de hele dag naakt rondlopen en muziek luisteren en films kijken.quote:
Werkze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha dat kan.![]()
Ik ga aan het werk, fijne avond allen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha dat kan.![]()
Ik ga aan het werk, fijne avond allen
De Kroeg en anders Next, maar ik begrijp wel dat je die laatste al helemaal niks vind.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeden tip.![]()
Ik zal eens kijken.
[..]
Welke kroeg is het dan?
En het is geen knorrententquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens!
Ik denk dat ze het over haar knorrentent heeft.
[..]
Ik zie op tegen morgen. Vakantie zit er op dit dat.
De Kroeg kom ik nooit, dat zit altijd stampvol.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef Casie het volgende:
[..]
De Kroeg en anders Next, maar ik begrijp wel dat je die laatste al helemaal niks vind.
Ik organiseer een kroegentocht voor mijn dispuut en mogelijk nieuwe sjaarsen en we gaan ook naar de Duke, moet daar toch 1x zijn geweest
Dacht om een of andere reden dat je een hekel aan de Next had. Hm geen idee waardoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kroeg kom ik nooit, dat zit altijd stampvol.
Next kom ik regelmatig.Van de week nog geweest.
De Duke is wel tof.
Welke gaan jullie nog meer heen?
De Bonte Koe heeft Kaneel ons eens naartoe gesleept geloof ik. En Oliviers vond ik veuls te groot, zeker als het afgeladen is tijdens het voetbal. Voor de rest ken ik weinig in Leiden, alleen wilde ik even meepraten, omdat dat tof is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef Casie het volgende:
[..]
Dacht om een of andere reden dat je een hekel aan de Next had. Hm geen idee waardoor.
Ehm, olivier's- de bonte koe- einstein- De Kroeg-Roebels- Duke en voor degene die dan nog leven afsluiten in Odessa of de Next
Ben er ook wel eens geweest met CM, MLIG en KT. Ook eens met Mur trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef Casie het volgende:
[..]
Dacht om een of andere reden dat je een hekel aan de Next had. Hm geen idee waardoor.
Ehm, olivier's- de bonte koe- einstein- De Kroeg-Roebels- Duke en voor degene die dan nog leven afsluiten in Odessa of de Next
Je bent ook tof.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef twi het volgende:
[..]
De Bonte Koe heeft Kaneel ons eens naartoe gesleept geloof ik. En Oliviers vond ik veuls te groot, zeker als het afgeladen is tijdens het voetbal. Voor de rest ken ik weinig in Leiden, alleen wilde ik even meepraten, omdat dat tof is.
Ik twijfelde om aan het einde "maatschappelijk verantwoord" te gebruiken in plaats van "tof", maar dan zou het nog wat meer MLIG'ish overkomen.quote:
De storm is toch in dezelfde straat als Roebels. Wat ik daar over heb gehoord is dat je daar alleen maar komt wanneer het laat is, je dronken bent en door een neger geregeld wilt worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er ook wel eens geweest met CM, MLIG en KT. Ook eens met Mur trouwens.
Doe dan ook gelijk de Storm, die is vaak nog laat open. Is wel iets voor studenten.
Door een neger geregeld?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:14 schreef Casie het volgende:
[..]
De storm is toch in dezelfde straat als Roebels. Wat ik daar over heb gehoord is dat je daar alleen maar komt wanneer het laat is, je dronken bent en door een neger geregeld wilt worden.
Wanneer ga je heen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:14 schreef Casie het volgende:
[..]
De storm is toch in dezelfde straat als Roebels. Wat ik daar over heb gehoord is dat je daar alleen maar komt wanneer het laat is, je dronken bent en door een neger geregeld wilt worden.
Ik ken ook wel een paar negertenten in Groningen waar ik nog nooit ben geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan deze informatie kom
Ik zit hier in een gehucht hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als kroegbaas dat niet weten
Wat is daar zo bijzonder aan?quote:
Ahw je mist me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:46 schreef Flippiee het volgende:
Volgende week zondag. Kan mij niet snel genoeg gaan. Hoe is het met jou dan?
Wil je laten weten hoelaat je daar bent, en de genen die al dronken zijn mijn kant op schuiven?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef Casie het volgende:
[..]
De Kroeg en anders Next, maar ik begrijp wel dat je die laatste al helemaal niks vind.
Ik organiseer een kroegentocht voor mijn dispuut en mogelijk nieuwe sjaarsen en we gaan ook naar de Duke, moet daar toch 1x zijn geweest
Capacitieve switches, variabel gewogen toetsen (de a is lichter dan de s is lichter dan de d), n-key rollover (je kan alle toetsen tegelijk indrukken en dan worden ze ook nog allemaal geregistreerd), bouwkwaliteit, PBT keycaps, dye sublimated karakteraanduiding, toetsvormgeving (het toetsenbord is niet alleen een beetje in een halve cirkel, maar de vorm van de toetsen van de rijen onderling is ook nog echt verschillend), voor de rest is er weinig bijzonders aan.quote:
Oke, dat zie je er niet aan af, zo op het oog lijkt een Mac toetsenbord mij een stuk comfortabeler.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Capacitieve switches, variabel gewogen toetsen (de a is lichter dan de s is lichter dan de d), n-key rollover (je kan alle toetsen tegelijk indrukken en dan worden ze ook nog allemaal geregistreerd), bouwkwaliteit, PBT keycaps, dye sublimated karakteraanduiding, toetsvormgeving (het toetsenbord is niet alleen een beetje in een halve cirkel, maar de vorm van de toetsen van de rijen onderling is ook nog echt verschillend), voor de rest is er weinig bijzonders aan.
Je maakt me een beetje hard in mijn brein.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Capacitieve switches, variabel gewogen toetsen (de a is lichter dan de s is lichter dan de d), n-key rollover (je kan alle toetsen tegelijk indrukken en dan worden ze ook nog allemaal geregistreerd), bouwkwaliteit, PBT keycaps, dye sublimated karakteraanduiding, toetsvormgeving (het toetsenbord is niet alleen een beetje in een halve cirkel, maar de vorm van de toetsen van de rijen onderling is ook nog echt verschillend), voor de rest is er weinig bijzonders aan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat zie je er niet aan af, zo op het oog lijkt een Mac toetsenbord mij een stuk comfortabeler.
Mensen die daar in trappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je laten weten hoelaat je daar bent, en de genen die al dronken zijn mijn kant op schuiven?
Zeg maar dat ik een "goede vriend" ben. Die zeer "betrouwbaar en lief" is.
Nee, want fokkers kunnen alleen maar eng zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je laten weten hoelaat je daar bent, en de genen die al dronken zijn mijn kant op schuiven?
Zeg maar dat ik een "goede vriend" ben. Die zeer "betrouwbaar en lief" is.
Zo eng was ik toch nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, want fokkers kunnen alleen maar eng zijn
Quintus was het toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, want fokkers kunnen alleen maar eng zijn
En dan heel enthousiast zwaaien als Casie binnenkomtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Quintus was het toch?
Ga ik even aan wat Quinten vragen wanneer die dag is en dan in de Duke gaan zitten met Mur.
Ja dat snap ik, als ik die in het donker tegen zou komen dan zou ik ook schrikkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee alleen murdera en kaneel, maar niet tegen hun zeggen
Ik ben niet engquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Kom er dan eerst maar eens achter welk dispuut het isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Quintus was het toch?
Ga ik even aan wat Quinten vragen wanneer die dag is en dan in de Duke gaan zitten met Mur.
Phew.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Pas op mijn beste.. Het lijkt tof, maar ik kan je vertellen.. het is eenzaam aan de top..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
In hetzelfde rijtje staan als Murdera
Simpel zat, even in de almanak kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Kom er dan eerst maar eens achter welk dispuut het is
Ik voel je. (Letterlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op mijn beste.. Het lijkt tof, maar ik kan je vertellen.. het is eenzaam aan de top..
Ah gutquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op mijn beste.. Het lijkt tof, maar ik kan je vertellen.. het is eenzaam op de onderste trede van de sociale ladder..
Je bedoelt het echte mac toetsenbord, de extended? Of de matias?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat zie je er niet aan af, zo op het oog lijkt een Mac toetsenbord mij een stuk comfortabeler.
Btw, wij moeten binnenkort een biertje pakken!
Snap ik, snap ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je maakt me een beetje hard in mijn brein.
[..]
Bijna weekendquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
blegh... gelukkig is het alweer donderdag...
Geen idee, deze:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt het echte mac toetsenbord, de extended? Of de matias?
Ik vind dit serieus super fijn typen. Ik vind ergonomische toetsenborden ook wel fijn, maar die vind ik te hoog, waardoor ik last kan krijgen van mn polsen. Met dit platte toetsenbord heb ik daar nooit last van gehad, ik typ er al anderhalf jaar best veel op.quote:
Nerd alertquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"bijzonder" verhaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus super fijn typen. Ik vind ergonomische toetsenborden ook wel fijn, maar die vind ik te hoog, waardoor ik last kan krijgen van mn polsen. Met dit platte toetsenbord heb ik daar nooit last van gehad, ik typ er al anderhalf jaar best veel op.
Nodig is een groot woord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je echt zo'n toetsenbord nodig???
Vertel, wat is er 'bijzonder' aan? Bij een van mijn laatste werkgevers was een mac toetsenbord om die reden standaard, tov een standaard dell toetsenbord.quote:
Maar wat kan je er mee?quote:
Het enige extra's wat ik gebruik, is het LCD-scherm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar wat kan je er mee?
Koffiezetten? Lamp aan en uit doen?
WTH zijn er zoveel knopjes nodig.... niet dat ik knopjes haat... ik vind die leuk, maar toch? De helft gebruik je volgens mij niet eens
Ik gebruik eigenlijk wel een hoop macro'squote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het enige extra's wat ik gebruik, is het LCD-scherm.
De extra knoppen gebruik ik niet, op een aantal play/forward/reverse knoppen na
Het is handig voor sommige games, maar game niet erg veel meer en voor de games die ik speel zie ik het nut niet zoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk wel een hoop macro's
Wat kan je met zo'n lcd scherm?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het enige extra's wat ik gebruik, is het LCD-scherm.
De extra knoppen gebruik ik niet, op een aantal play/forward/reverse knoppen na
Ik heb een paar auto inlog knoppen en wat dingen voor spellen, bijv skills die 20 sec werken laat ik met een macro om de 20 sec weer aanzetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Het is handig voor sommige games, maar game niet erg veel meer en voor de games die ik speel zie ik het nut niet zo
Bijv bij teamspeak wie er praat, processor/geheugen informatiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat kan je met zo'n lcd scherm?
Kijk het nut van een extra monitor ken ik ondertussen wel.. naar zo'n mini schermpje?
De tijd en media speler. Handig voor als je in een spel zit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat kan je met zo'n lcd scherm?
Kijk het nut van een extra monitor ken ik ondertussen wel.. naar zo'n mini schermpje?
Het toetsenbord dat je toont heeft een aantal gekke eigenschappen, zoals bij de shift lijkt "Maj" (van majeur ofzo) te staan, en de caps lock is dus ook een majeur lock (dit betekent dat je dus niet alleen hoofdletters krijgt, maar ook #$@-tekens enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me daar nog nooit op laten testen
Ah, zie het nu ja, een AZERTY toetsenbordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het toetsenbord dat je toont heeft een aantal gekke eigenschappen, zoals bij de shift lijkt "Maj" (van majeur ofzo) te staan, en de caps lock is dus ook een majeur lock (dit betekent dat je dus niet alleen hoofdletters krijgt, maar ook #$@-tekens enzo.
Alleen gekke Belgen/Fransen kunnen zoiets bedenken.
En je vroeg je je niet eens af... van wat een rare tekens krijg ik nuquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, zie het nu ja, een AZERTY toetsenbord
want?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
Nou dit gaat weer een kutavond worden
Feyenoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
Nou dit gaat weer een kutavond worden
AZquote:
Bijna welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o voetbal... daar vergaat de wereld niet van...
Paaldansje?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daarom dus ff een dansje
Special delivered by -Engel- services...
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn nu al 4 mensen die vinden dat ik een bepaald meisje moet hosselen. Zou er dan toch een kern van waarheid in zitten?
ja... of ze willen je allemaal stangenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn nu al 4 mensen die vinden dat ik een bepaald meisje moet hosselen. Zou er dan toch een kern van waarheid in zitten?
Jammerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- schopt open deur in..
ik heb geen paal
Hmmm. Hmmmm.quote:
Twi stangt mij niet. Bobje ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... of ze willen je allemaal stangen
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar dansen kan ik zonder paal ook wel
Maar wie moet je hosselen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm. Hmmmm.
Toch maar eens iets proberen dan, binnenkort.
[..]
Twi stangt mij niet. Bobje ook niet.
Mur en Sinos allicht wel.
Klopt wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
That's all fok!... nu wil ik weten welke lady ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
jou.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
That's all fok!... nu wil ik weten welke lady ?
Dat hier te vertellen zou onprofessioneel zijn.quote:
^-^quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
That's all fok!... nu wil ik weten welke lady ?
Klopt wel dat je me stangt, of klopt wel dat we bij elkaar passen?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Aardbeien en chocolade en slagroom met bubbels erbij.
Die hele ceedee is trouwens wel baasquote:
Ik ben moe.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die grap is te vaak gemaakt ... beetje creatiever mag wel
ja dat kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook in een bubbelbad gedronken worden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt wel dat je me stangt, of klopt wel dat we bij elkaar passen?
Wel goed. Ik kijk uit naar het weekendquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel goed. Ik kijk uit naar het weekend
Werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nog niet veel speciaals. Jij dan?
Hm. Je moet zowat altijd werken, toch?quote:
Hoi Sammers. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nog niet veel speciaals. Jij dan?
Minstens 10 keer op afgetrokkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef -Engel- het volgende:
ik denk dat ik dit de ergste MTV optreden EVER vind
klinkt vals and such
21, en jij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Sammers. Hoe oud ben je?
Ja alleen op de woensdag nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Je moet zowat altijd werken, toch?
Wat ga je dan meestal doen? Uitrustenquote:
Ook, en meestal iets leuks doen hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat ga je dan meestal doen? Uitrusten?
Ik ben niet eens verbaasdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Minstens 10 keer op afgetrokken
Groot gelijk! Genieten van je vrije tijd.. druk in de kroeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook, en meestal iets leuks doen he
Dat zeiden KT en zijn vriendje laatst ook al!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig kaneel, wat oud, zo zie je er helemaal niet uit!
Nee op donderdag nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Groot gelijk! Genieten van je vrije tijd.. druk in de kroeg?
Is het wel rendabel om open te zijn? Wat is niet druk - hoeveel klanten?quote:
Wisselend, maar goed, ik ben er toch, als ik dicht zou zijn dan zou ik nu ook voetbal kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is het wel rendabel om open te zijn?
Zie mijn editquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wisselend, maar goed, ik ben er toch, als ik dicht zou zijn dan zou ik nu ook voetbal kijken
En wat ging er toen door je heen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeiden KT en zijn vriendje laatst ook al!
Dat ik niet besef dat ik er jonger uitzie dan ik ben. Toen ik nog een klein stokje was, dachten mensen dat ik heel jong was. Daarna (van 20-24 ofzo) dachten mensen dat ik veel ouder was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat ging er toen door je heen?
Nouja, als ze allemaal 50 euro spenderen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op donderdag maar 5 klanten ofzo
Jammer genoeg nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nouja, als ze allemaal 50 euro spenderen...
Zet zoute pinda's op tafel!quote:
Haha ja, maar niet zoveel meerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:16 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zet zoute pinda's op tafel!Dan drinken ze meer..
Denk dan ook aan hoeveel energie het kost om zo'n frituur op te stoken en dergelijke.quote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk dan ook aan hoeveel energie het kost om zo'n frituur op te stoken en dergelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |