Cola, dan een paar ijsklontjes erbij, een schijfje citroen erop, parasolletje erin, en dan zonder tonic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef twi het volgende:
Er staat hier nog een halve fles tonic. Wat moet ik daarbij gooien om het niet zo goor te laten smaken?
Oh en er staat geen Gin.
Nog 1 uur en 24 minuten jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat het alweer bijna weekend is
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar gaan we het eens over hebben nu ?
De dikste poes?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?
Heeft een ban, jwt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
Die vuige bitch heeft me nogsteeds niet gebeld.
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.quote:
Een presentje? IK WIL OOK.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.
Baas boven baasquote:
Nou meid toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. mijn achterbuurjongen heeft een dvd van Woodstock 69.. daar stond wel een gafa nummer op. Maar geen idee meer van wie of hoe die heet![]()
quote:
Nope ik heb een girls night out straksquote:
Je tieten mogen vrij rond hangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik heb een girls night out straks
geweldig liedjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Toen ik ooit high van iets was en dan deze shit op zag alleen maar vage kabouters met geweren en tanks
Netjes opgeborgen in een bh of korsetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je tieten mogen vrij rond hangen?
Deze is eigenlijk betersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geweldig liedjealice in wonderland
![]()
en hellow trouwens
The Whoquote:
CCRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
dacht hem gevonden te hebben, maar tis m niet .. maar wel leuk![]()
quote:
CCRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
dacht hem gevonden te hebben, maar tis m niet .. maar wel leuk![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hippies ik houd gewoon van ze
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?quote:
nee, ik moet protesteren in kleurijke kleding met een haarband in...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?
Met of zonder aubergines?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?
Tegen wat ga je protesteren? Danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik moet protest voeren in kleurijke kleding met een haarband in...
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tegen wat ga je protesteren? Dan
Feministenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!
eh... dat weten ze zelf meestal ook niet precies... gewoon tegen de regering in het algemeenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tegen wat ga je protesteren? Dan
Vrouwen buikjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!
Dat doe ik nu toch al!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... dat weten ze zelf meestal ook niet precies... gewoon tegen de regering in het algemeenen vooral voor het behoudt van bossen!
Ghehe http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolle_Minaquote:
das waar, maar niet met een bloemetjesketting en haarband ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |