Cola, dan een paar ijsklontjes erbij, een schijfje citroen erop, parasolletje erin, en dan zonder tonic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef twi het volgende:
Er staat hier nog een halve fles tonic. Wat moet ik daarbij gooien om het niet zo goor te laten smaken?
Oh en er staat geen Gin.
Nog 1 uur en 24 minuten jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat het alweer bijna weekend is
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar gaan we het eens over hebben nu ?
De dikste poes?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?
Heeft een ban, jwt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
Die vuige bitch heeft me nogsteeds niet gebeld.
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.quote:
Een presentje? IK WIL OOK.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.
Baas boven baasquote:
Nou meid toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. mijn achterbuurjongen heeft een dvd van Woodstock 69.. daar stond wel een gafa nummer op. Maar geen idee meer van wie of hoe die heet![]()
quote:
Nope ik heb een girls night out straksquote:
Je tieten mogen vrij rond hangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik heb een girls night out straks
geweldig liedjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Toen ik ooit high van iets was en dan deze shit op zag alleen maar vage kabouters met geweren en tanks
Netjes opgeborgen in een bh of korsetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je tieten mogen vrij rond hangen?
Deze is eigenlijk betersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geweldig liedjealice in wonderland
![]()
en hellow trouwens
The Whoquote:
CCRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
dacht hem gevonden te hebben, maar tis m niet .. maar wel leuk![]()
quote:
CCRquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
dacht hem gevonden te hebben, maar tis m niet .. maar wel leuk![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hippies ik houd gewoon van ze
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?quote:
nee, ik moet protesteren in kleurijke kleding met een haarband in...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?
Met of zonder aubergines?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zullen we dan samen hippie worden en de hele dag in het gras jointjes liggen smoken voor onze tipi?
Tegen wat ga je protesteren? Danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik moet protest voeren in kleurijke kleding met een haarband in...
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tegen wat ga je protesteren? Dan
Feministenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!
eh... dat weten ze zelf meestal ook niet precies... gewoon tegen de regering in het algemeenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tegen wat ga je protesteren? Dan
Vrouwen buikjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VROUWEN BAAS IN EIGEN BUIK!!
Dat doe ik nu toch al!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... dat weten ze zelf meestal ook niet precies... gewoon tegen de regering in het algemeenen vooral voor het behoudt van bossen!
Ghehe http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolle_Minaquote:
das waar, maar niet met een bloemetjesketting en haarband ...quote:
Jij bent redelijk oldschool, niet? Wie heeft het beste buikje van FOK?quote:
Dat wist ik maaruh nee laat maarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolle_Mina
Ik wil best een hippie worden alleen in Nederland zie je ze bijna niet meerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar, maar niet met een bloemetjesketting en haarband ...
ik heb wel eens een bloemetjesketting gekregen van n hippiewas opzich ergens best lief
Ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent redelijk oldschool, niet? Wie heeft het beste buikje van FOK?
Als ik 30 jaar eerder was geboren had ik best ene hippie geweest, weet ik zeker...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat wist ik maaruh nee laat maar
[..]
Ik wil best een hippie worden alleen in Nederland zie je ze bijna niet meer
Sorry, ik heb een Non-disclosure agreement moeten tekenen als mod enzo. User-moderator confidentiality jeweetsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent redelijk oldschool, niet? Wie heeft het beste buikje van FOK?
Nietus!!quote:
Denk dat ik het toen zoveel makkelijker hadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als ik 30 jaar eerder was geboren had ik best ene hippie geweest, weet ik zeker...
Is Ez zijn buik verloren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nietus!!
Jij hebt de haartjes, Mono de bips en Ez (had) het buikje!
Volgend keer maar even goed kijken dan.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een Non-disclosure agreement moeten tekenen als mod enzo. User-moderator confidentiality jeweets
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als ik 30 jaar eerder was geboren had ik best ene hippie geweest, weet ik zeker...
ghehehe dat van dat death metal kloptquote:
Cartman is een heldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe dat van dat death metal klopt
en moest lachen om de zwarte man die zichzelf opofferd als er iets mis gaat ghehehe
Watje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een Non-disclosure agreement moeten tekenen als mod enzo. User-moderator confidentiality jeweets
Hij wordt goed gevoerd tegenwoordig.quote:
Hippie of zigeuner?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef Sneezeechu het volgende:
Ja ik word hippie met paard en wagen en ga dan lekker een beetje rond rijden en weet ik wat meer top idee.
Waarom niet meteen Amish ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef Sneezeechu het volgende:
Ja ik word hippie met paard en wagen en ga dan lekker een beetje rond rijden en weet ik wat meer top idee.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
7 minuutjes en dan niet naar huis maar naar Schiedamquote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik bij de Dolle Mina's had gelopen als ik er toen was.
Dan ga je gereviewed worden door dateding z'n vriendinnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 minuutjes en dan niet naar huis maar naar Schiedam
We gaan vooral roddelen over hem en zuipen en jongen studentjes hosselenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ga je gereviewed worden door dateding z'n vriendinnen?
ik op woodstock, vooraan bij het hek naar jimi kijken en luisteren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik bij de Dolle Mina's had gelopen als ik er toen was.
Je hebt ze al eens gezien?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
We gaan vooral roddelen over hem en zuipen en jongen studentjes hosselen
Jawel. Gezellige meiden hoorquote:
al die kutstudenten in de stad straks, kon niet eens fatsoenlijk door het centrum lopen met hun gezuip en herrie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan vooral roddelen over hem en zuipen en jongen studentjes hosselen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zouden jij en Sammz elkaar hoog kunnen houden?
Weet ik nog niet zeker, nog een keert wat verkiezingsprogramma's lezen voordat ik een definitieve keuze maakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we het kort houden. Ik ga niet vragen waarom, maar waar ga jij op stemmen?
En ik wil dan graag nog een heel lange beredenering, bronnen, cijfers, statistieken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef twi het volgende:
[..]
Laten we het kort houden. Ik ga niet vragen waarom, maar waar ga jij op stemmen?
Ik schik mij altijd in het resultaat van stemwijzer, naief genoeg ga ik er van uit dat hun beredeneringen, bronnen, cijfers en statistieken goed zijn. En daar komt meestal links uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik wil dan graag nog een heel lange beredenering, bronnen, cijfers, statistieken.
Heel goed, eindelijk wat tijd over nu de el-cid voorbij is en begin van de kmt. Maar vanaf aankomende week begint de drukte weer. En met jou?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijne nog niet.
Hoe is he tmet je?
Sorry, ik ben bang voor twiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik wil dan graag nog een heel lange beredenering, bronnen, cijfers, statistieken.
Codetaal, geilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Heel goed, eindelijk wat tijd over nu de [u]el-cid[/u] voorbij is en begin van de [u]kmt[/u]. Maar vanaf aankomende week begint de drukte weer. En met jou?
Pvdaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schik mij altijd in het resultaat van stemwijzer, naief genoeg ga ik er van uit dat hun beredeneringen, bronnen, cijfers en statistieken goed zijn. En daar komt meestal links uit.
De stemwijzer is deze keer geformuleerd dat de kans groter is dat je bij links uit komt, dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schik mij altijd in het resultaat van stemwijzer, naief genoeg ga ik er van uit dat hun beredeneringen, bronnen, cijfers en statistieken goed zijn. En daar komt meestal links uit.
El-Cid bracht veel knappe jonge vrouwen naar de stad. Maar weer eens donderdags uitgaan denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Heel goed, eindelijk wat tijd over nu de el-cid voorbij is en begin van de kmt. Maar vanaf aankomende week begint de drukte weer. En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |