Cola, dan een paar ijsklontjes erbij, een schijfje citroen erop, parasolletje erin, en dan zonder tonic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef twi het volgende:
Er staat hier nog een halve fles tonic. Wat moet ik daarbij gooien om het niet zo goor te laten smaken?
Oh en er staat geen Gin.
Nog 1 uur en 24 minuten jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dat het alweer bijna weekend is
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar gaan we het eens over hebben nu ?
De dikste poes?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt snos eigenlijk nog wel eens op fok?
Heeft een ban, jwt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
Die vuige bitch heeft me nogsteeds niet gebeld.
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.quote:
Een presentje? IK WIL OOK.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar iets anders geven, als je snapt wat ik bedoel.
Baas boven baasquote:
Nou meid toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. mijn achterbuurjongen heeft een dvd van Woodstock 69.. daar stond wel een gafa nummer op. Maar geen idee meer van wie of hoe die heet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |