Ik zit hier op werk en om mijn pad te posten. Mijn Werk PC is bezig met compilen dus ik heb geen greintje CPU over om nog andere zaken te draaien. Als ik win, mag jij een nieuwe maken, deal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Correct. Jij mag een nieuwe maken
Het komt me heel bekend voor. Maar volgens mij eerder van een kunstwerk hier in de buurt van van een albumquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Darkangle het volgende:
Ok, moeilijkheids graad 1000000
[ afbeelding ]
Rarara
Ik doe het met de chrome imgur addon, dan hoef je niet eens je browser te verlatenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Hmm, ik zit hier op een Apple. Hebben die krengen wel paint?
oh ik dacht ook dat ik dat typtequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zeg: jawohl!
[mierenneukmodus]Guided By Voices[/mierenneukmodus]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Darkangle het volgende:
ik kan er maar niet op komen, het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
En je word bedankt, nu heb ik gelijk weer trek in taartquote:
Pas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Om de vaart in het topic te houden en te zorgen dat het niet doodbloed doe ik de nieuwe voor Darkangle. En omdat mijn opgaven tot nu toe veel te snel geraden werden een pittigere.
[ afbeelding ]
Ik pak je antwoord er even bij:quote:
Verdomd! Die kwam ook meteen bij mij op, maar ik dacht neee, daar staat vast geen stier opquote:
Pakte expres een bekend en minder bekend stukjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verdomd! Die kwam ook meteen bij mij op, maar ik dacht neee, daar staat vast geen stier opJij bent aan de beurt!
Public Enemy - It Takes a Nation of Millions To Hold Us Backquote:
die iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:40 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Mind is a terrible thing to taste, Ministry
Yep!quote:
Lijkt me ook de soundtrack van Twin Peaks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef cafca het volgende:
Ja, dat is of de soundtrack van Twin Peaks, of die andere......
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef Gehenna het volgende:
is dat niet Kyuss - Welcome to Sky Valley? die was vrij makkelijk
Volgens mij is dat Art Garfunkel. Bridge over Troubled Water?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:55 schreef MagicMedicine het volgende:
[ afbeelding ]
Een makkelijke denk ik.
Correctquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Art Garfunkel. Bridge over Troubled Water?
damn die iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, dat is The Waterboys - This Is the Sea, volgens mij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, dat is The Waterboys - This Is the Sea, volgens mij.
Ik vind het heel, heel erg leuk juistquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Je hebt er wel een zelfkastijdingstopic van gemaakt, zeg.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:23 schreef Gehenna het volgende:
oh en autobahn van kraftwerk trouwens
dit was wel een soort instinkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit een klein stukje of de gehele hoes?
Ojahquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:23 schreef Gehenna het volgende:
oh en autobahn van kraftwerk trouwens
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:42 schreef Gehenna het volgende:
The 13th floor elevators - The Psychedelic sounds of...
Haha makkie voor de kenner dus:)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Big L - Lifestyles ov da Poor & Dangerous
Ik zou mezelf geen kenner willen noemen, maar ik ben de laatste tijd de hip hop uit de jaren '90 aan het ontdekken, dus vandaar.quote:
helaas, het was Computerweltquote:
eefje visser - de koek?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:06 schreef slangpie het volgende:
[..]
eefje visser - de koek?
moest even kijken, maar had een CD van haar liggenvraag me niet hoe ik er aan kom
Ja verdomme, die wist ik dus gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Darkangle het volgende:
Ok, moeilijkheids graad 1000000
[ afbeelding ]
Rarara
mag jij een nieuwe doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja verdomme, die wist ik dus gewoon
Het is inderdaad het label, met het gaatje op een strategische plaatsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:50 schreef Tchock het volgende:
Het is een plaat, dus óf het is het label of het is een picturedisk. Ik herken 'm in elk geval niet.
Nederlands dus, en uit welk jaar is Doe Maar? '80?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is inderdaad het label, met het gaatje op een strategische plaats
Uit hetzelfde land en bijna hetzelfde jaar als de vorige
Ik dacht al dat dit een makkie zou zijn.... maar goed, het is een begin...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Queensryche - Operation: Mindcrime
Burt Bacharach - portrait in musicquote:
Ben ik niet met je eens. Je ziet zelfs de vouw zitten, het is dus de binnenkant (open gevouwen) hoes (hoe je dat dan ook noemt).quote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar dit is een stukje van een hoes, niet een foto van een binnenhoes
Wie? Hij of ik?quote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
Doe nou niet zo eigenwijs, er is blijkbaar een hoes met die poster er op
Inderdaad, en die vraag ik dus.quote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
Doe nou niet zo eigenwijs, er is blijkbaar een hoes met die poster er op
Bij jouw hoes zie je ook een vouw door z'n kin zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inderdaad, en die vraag ik dus.
Lees nou eens. Er is blijkbaar een hoes met een foto van die specifieke gatefold er opquote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij jouw hoes zie je ook een vouw door z'n kin zitten.
Ik kan er verder niets van maken.
Dat is toch niet te zien aan de hand van zijn foto, kan net zo goed deze zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees nou eens. Er is blijkbaar een hoes met een foto van die specifieke gatefold er opEn jij doet eigenwijs, hij niet
Dat heeft hij je nu al vaker dan ééns verteld, en je blijft doorgaanquote:Op zondag 2 september 2012 18:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is toch niet te zien aan de hand van zijn foto, kan net zo goed deze zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef cafca het volgende:
Nou vooruit doe ik er nog een:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zeg ik Billy Joel - Glass Houses
quote:Op zondag 2 september 2012 19:48 schreef Trollscience het volgende:
nu moet ik een nieuwe maken toch?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zal je de zijkanten besparen
quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef Gehenna het volgende:
If you want blood you've got it - AC/DC?
Sparklehorse! Oh fuck. ehm. Vivedixisubmarinetransmission... Er moet nog iets achterquote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Maxerazzi het volgende:
En aangezien ik nu snel weg moet, ga ik er maar vanuit dat ik het goed heb. Zo niet, negeer de volgende opgave.![]()
[ afbeelding ]
Vivadixiesubmarinetransmissionplotquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparklehorse! Oh fuck. ehm. Vivedixisubmarinetransmission... Er moet nog iets achter
was dat niet eagles of death metal.quote:
die dacht ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
was dat niet eagles of death metal.
is het The Beatles - White Album (maar dan met koffievlek)?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:59 schreef t4rt4rus het volgende:
Peace, Love, Death Metal
nieuwe?
[ afbeelding ]
Of is dit veel te moeilijk?
neequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
is het The Beatles - White Album (maar dan met koffievlek)?
Ik neem aan dat je de plaat van Billy Bragg & Wilco bedoelt? Volgens mij zijn die kozijnen niet geel...quote:
Google is je vriendquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:33 schreef t4rt4rus het volgende:
Foto maken van een LP hoes is toch wel erg lastig, kom ik achter...
Ja dat is dus het probleem, zijn geen mooie van te vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Google is je vriendZonder scanner, en het liefst eentje van meer dan consumentenkwaliteit, krijg je nooit een goede foto.
The White Stripes - Get Behind Me Satanquote:Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Tchock het volgende:
Deze is volgens mij óf heel moeilijk of juist heel erg makkelijk.
[ afbeelding ]
ja maar dat was te makkelijk...quote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Gehenna het volgende:
och idd, als je nu dat varkentje had gedaan
Juist, maar wat is de naam, moehahaha.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
The Smiths
En naam van album staat trouwens op helm.
Dat is natuurlijk helemaal klasse.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:48 schreef Gehenna het volgende:
meat is murder (en dat zonder het plaatje te kunnen zien)
Die had ik natuurlijk al gezien, anders wist ik niet dat ie er stond...quote:Op woensdag 5 september 2012 13:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Juist, maar wat is de naam, moehahaha.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Die had ik natuurlijk al gezien, anders wist ik niet dat ie er stond...
koeloptquote:
Regina Spektorquote:
Eddie Vedder - Into the Wildquote:Op maandag 10 september 2012 01:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Regina Spektor!
what we saw from the cheap seats
En de nieuwe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |