Ik zit hier op werk en om mijn pad te posten. Mijn Werk PC is bezig met compilen dus ik heb geen greintje CPU over om nog andere zaken te draaien. Als ik win, mag jij een nieuwe maken, deal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Correct. Jij mag een nieuwe maken
Het komt me heel bekend voor. Maar volgens mij eerder van een kunstwerk hier in de buurt van van een albumquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Darkangle het volgende:
Ok, moeilijkheids graad 1000000
[ afbeelding ]
Rarara
Ik doe het met de chrome imgur addon, dan hoef je niet eens je browser te verlatenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Hmm, ik zit hier op een Apple. Hebben die krengen wel paint?
oh ik dacht ook dat ik dat typtequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zeg: jawohl!
[mierenneukmodus]Guided By Voices[/mierenneukmodus]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef Darkangle het volgende:
ik kan er maar niet op komen, het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
En je word bedankt, nu heb ik gelijk weer trek in taartquote:
Pas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Om de vaart in het topic te houden en te zorgen dat het niet doodbloed doe ik de nieuwe voor Darkangle. En omdat mijn opgaven tot nu toe veel te snel geraden werden een pittigere.
[ afbeelding ]
Ik pak je antwoord er even bij:quote:
Verdomd! Die kwam ook meteen bij mij op, maar ik dacht neee, daar staat vast geen stier opquote:
Pakte expres een bekend en minder bekend stukjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verdomd! Die kwam ook meteen bij mij op, maar ik dacht neee, daar staat vast geen stier opJij bent aan de beurt!
Public Enemy - It Takes a Nation of Millions To Hold Us Backquote:
die iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:40 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Mind is a terrible thing to taste, Ministry
Yep!quote:
Lijkt me ook de soundtrack van Twin Peaks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef cafca het volgende:
Ja, dat is of de soundtrack van Twin Peaks, of die andere......
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef Gehenna het volgende:
is dat niet Kyuss - Welcome to Sky Valley? die was vrij makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |