Ik heb helemaal geen hond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met je hond is.. Er zijn grenzen
Ik kan de bitterzoete jaloezie bijna proeven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
die enkele keer dat dat gaat gebeuren zal je het toch gerust van de daken schreeuwen
Arme hondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met je hond is.. Er zijn grenzen
quote:
Info over jou?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef rival het volgende:
nou kom maar op met die info over mij kaneel
Arme hond van de burenquote:
Goed hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!
Hoe ging je date gisteren?
Ander keertjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef STING het volgende:
Nee. Bijdehandjes vereisen disciplinaire maatregelen.
Niet geneukt?quote:
Arm buurmeisjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn buren ook niet.
Wel een lekker buurmeisje.
De timing ervan bepaal je dus mooi niet he.quote:
Dus bepaal ik het bij deze welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef STING het volgende:
De timing ervan bepaal je dus mooi niet he.
Maar vooruit, omdat ik het zo druk heb op m'n werk en ik in een goede bui ben.
Of anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
De timing ervan bepaal je dus mooi niet he.
Maar vooruit, omdat ik het zo druk heb op m'n werk en ik in een goede bui ben.
Nee hoor, als ik het rustig op m'n werk had gehad, dan had ik ervoor kunnen kiezen om die maatregelen te nemen.quote:
Surequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het rustig op m'n werk had gehad, dan had ik ervoor kunnen kiezen om die maatregelen te nemen.
Dus ik herhaal: niet geneukt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
daar praat een gentlemen niet over
Ik zwijg!!quote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik herhaal: niet geneukt?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het rustig op m'n werk had gehad, dan had ik ervoor kunnen kiezen om die maatregelen te nemen.
Dat dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kom niet heel geloofwaardig over he?
Nee, maar dat kan ook in je voordeel werken he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kom niet heel geloofwaardig over he?
er is zat info die jij niet weet, maar hier op fok zal nimmer meer info staan dan dat jij weet. oke?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zwijg!!
Ik was alleen even bang dat kaneel info zou hebben die ik nog niet heb!!
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
er is zat info die jij niet weet, maar hier op fok zal nimmer meer info staan dan dat jij weet. oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |