Nog bedankt voor de slaap plekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eindelijk weer, na elkaar een heel ontbijt gemist te hebben.
Kort maar krachtig ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de slaap plekKort maar krachtig
Fuck, dat klinkt lekker.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef twi het volgende:
Ontbijten met broodjes hamburger met pindasaus en uitjes is niet aan te raden.
Alleen na een avond flink doorzakken dan is een vette hap als ontbijt wel te doen!quote:
Doe eens niet zo roddelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef twi het volgende:
Wat hoor ik nu, Cassandra87 heeft Detroit ingeruild voor benzin?
Ze leest hier ook mee, en ik doe niet mee aan de slowchat in een serieus topic. Ik ben heel netjesquote:
Is SC vuurvliegje loopt te kutten en daar reageren mensen op laat ons alleen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze leest hier ook mee, en ik doe niet mee aan de slowchat in een serieus topic. Ik ben heel netjes
Nomnomnom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Koude pizza om 7 uur in de ochtend
Nevah. Pizza leftovers gaan altijd nog even in de ovenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Er zijn in die reeks in een dag een stuk of drie topics doorgegaan, terwijl het daarvoor al twee maanden stil stondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is SC vuurvliegje loopt te kutten en daar reageren mensen op laat ons alleen!
wat was dat nou met uit de contextquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef twi het volgende:
Wat hoor ik nu, Cassandra87 heeft Detroit ingeruild voor benzin?
Dat effect heb ik op topicsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn in die reeks in een dag een stuk of drie topics doorgegaan, terwijl het daarvoor al twee maanden stil stond
Een medestander mooi.quote:
Nee koud is veel beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Nevah. Pizza leftovers gaan altijd nog even in de oven
Er moet toch wat mee gebeuren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn in die reeks in een dag een stuk of drie topics doorgegaan, terwijl het daarvoor al twee maanden stil stond
Omfgquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoogstens een Engels ontbijt, maar liever toch vers fruitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen na een avond flink doorzakken dan is een vette hap als ontbijt wel te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |