quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar heb ik ook zo van genoten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het blijft mij ook boeien, had ik eerlijk gezegd niet verwachtVooral de oorbellen-affaire is momenteel mijn favoriet: wat was dat een leuke verhaallijn, die ook niet ontzettend lang duurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kun je trouwens gewoon lezen, want je hebt het zelf regelmatig aangekaart.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Remco werd hier echt een bad assquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook zo van genoten.![]()
quote:Waar ik zelfs ook erg geboeid naar heb gekeken is hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kun je trouwens gewoon lezen, want je hebt het zelf regelmatig aangekaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook zo van genoten.![]()
Waar ik zelfs ook erg geboeid naar heb gekeken is hoeIk heb werkelijk geen idee welke anime jullie bedoelen, maar Arnie die de weg kwijt raakt, weer eventjes opdroogd en uiteindelijk vertrekt liet me een beetje denken aan Simon Titus Dekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kun je trouwens gewoon lezen, want je hebt het zelf regelmatig aangekaart.Een heer met stijl
Zijn exitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Remco werd hier echt een bad ass
Ik ook niet, ik kijk geen animequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welke anime jullie bedoelen,
Mij ook wel ja. Sowieso vind ik het wel zonde van het personage Arnie in het algemeen, maar dat terzijde.quote:maar Arnie die de weg kwijt raakt, weer eventjes opdroogd en uiteindelijk vertrekt liet me een beetje denken aan Simon Titus Dekker.
Inderdaad geweldig seizoen, ik ga nu verder aan dvd 8, Rik die eindelijk een verhaallijn krijgtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zo aan DVD5, en daar is de spanning ook wel om te snijden
Goh, laat me raden: die van Jack?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Zijn exit![]()
Die aflevering is tevens iemands entree.![]()
Dat mag tijd worden, want tot nu toe heeft die gast geen fluit te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inderdaad geweldig seizoen, ik ga nu verder aan dvd 8, Rik die eindelijk een verhaallijn krijgt
Viel me ook op ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat mag tijd worden, want tot nu toe heeft die gast geen fluit te doen![]()
Ik had juist verwacht dat die verhaallijn al wat eerder zou beginnen. Nu liep Rik er maar een beetje nutteloos bij, eigenlijk zoals-ie tegenwoordig ook haast doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Frey het volgende:
Ook geweldig trouwens hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach hij ging er sowieso al uit, wel jammer dat we hem voor zijn exit niet in een nobelere rol gezien hebben, dat ben ik wel met je eens inderdaad. Peter had het overigens ook, die was in seizoen 3 een stuk volwassener geworden, vrienden met iedereen, redde Linda op een heldhaftige manier, eind seizoen 3 had hij eindelijk een gelijkwaardige verhouding met Suzanne. En in de eerste weken van seizoen 4 werd hij onbeheersder en meer onberekenbaar dan in seizoen 1. Ik vind de exit van Frits een van de mooiste. Bleef gewoon tot het moment zelf volledig in actie en zichzelf en ik zag het toen ook totaal niet aankomen dat ie eruit zo gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kijk geen anime
[..]
Mij ook wel ja. Sowieso vind ik het wel zonde van het personage Arnie in het algemeen, maar dat terzijde.
Inderdaad ja, ook wat Peter betreft. Maar gelukkig maakte die nog een mooie comeback, wat heb ik daar van genotenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach hij ging er sowieso al uit, wel jammer dat we hem voor zijn exit niet in een nobelere rol gezien hebben, dat ben ik wel met je eens inderdaad. Peter had het overigens ook, die was in seizoen 3 een stuk volwassener geworden, vrienden met iedereen, redde Linda op een heldhaftige manier, eind seizoen 3 had hij eindelijk een gelijkwaardige verhouding met Suzanne. En in de eerste weken van seizoen 4 werd hij onbeheersder en meer onberekenbaar dan in seizoen 1. Ik vind de exit van Frits een van de mooiste. Bleef gewoon tot het moment zelf volledig in actie en zichzelf en ik zag het toen ook totaal niet aankomen dat ie eruit zo gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat jullie straks ook genieten van de rechercheur der rechercheurs.
Volledig waar, gelukkig was Peter weer bijdraait begin seizoen 6quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach hij ging er sowieso al uit, wel jammer dat we hem voor zijn exit niet in een nobelere rol gezien hebben, dat ben ik wel met je eens inderdaad. Peter had het overigens ook, die was in seizoen 3 een stuk volwassener geworden, vrienden met iedereen, redde Linda op een heldhaftige manier, eind seizoen 3 had hij eindelijk een gelijkwaardige verhouding met Suzanne. En in de eerste weken van seizoen 4 werd hij onbeheersder en meer onberekenbaar dan in seizoen 1. Ik vind de exit van Frits een van de mooiste. Bleef gewoon tot het moment zelf volledig in actie en zichzelf en ik zag het toen ook totaal niet aankomen dat ie eruit zo gaan.
Was alleen in de serie om Peter te vervangen in de leader toentertijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat mag tijd worden, want tot nu toe heeft die gast geen fluit te doen![]()
Hij wel, Suzanne bereikt steeds meer haar dieptepuntquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volledig waar, gelukkig was Peter weer bijdraait begin seizoen 6
Geen flauw ideequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef Frey het volgende:
Ik zie Angela Schijf trouwens als Angela van Dijk staan op de aftiteling.
Weet iemand hoe dat zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |