Denk dat het je best eens kan interesserenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:25 schreef Frey het volgende:
Het nieuwe seizoen interesseert me totaal niet, ik wil seizoen 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee blijft toch een jammer foto.quote:
Die staat naast Janine en Tim staat naast Jack.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:18 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik zie Noud niet op de foto staan (of kijk ik met mijn neus?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zo aan DVD5, en daar is de spanning ook wel om te snijdenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:09 schreef LetsGame het volgende:
Ik ga ook maar eens beginnen aan DVD7, het wordt zo spannend
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Frey het volgende:
Als je Ludo in seizoen 6 ziet en je kijkt vorig seizoen terug, dan zie je dus echt 2 totaal verschillende personages.
Maar ja, dat geldt ook voor Laura, Jef, Janine en Rik.
En Herman-Rien en Wendela.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bilal blijft dus niet al te lang?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
Hier de volledige castfoto:
[ afbeelding ]
Noooo hij werd net zo lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bilal blijft dus niet al te lang?
Het lijkt wel of Noud op lucht staat. Badly shopped.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
Hier de volledige castfoto:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |