quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:22 schreef Syb.ren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey, nuran staat er niet op! is ze eruit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
Hier de volledige castfoto:
[ afbeelding ]
Och hoewel die 2 vroeger spannendere verhaallijnen hebben gehad, vind ik ze nu nog steeds een stuk interressanter dan Jack. Toen hij erin kwam zorgde dat voor een hoop tam-tam, maar man oh man wat een grote, saaie sukkel is dat gebleken zeg..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef roos94 het volgende:
Hoor net dat jack eruit gaat bij rtl boulevard, wat krijgen we noulaat beter die stomme jef of laura eruit gaan.
Staat naast Rick, roze hoofddoek op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
hey, nuran staat er niet op! is ze eruit?
Dat is Tim.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over die castfoto, wie is dat gastje naast Jack eigenlijk? De enige die er als een baas op staat is Jef
Laat beter die stomme Bing eruit gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef roos94 het volgende:
Hoor net dat jack eruit gaat bij rtl boulevard, wat krijgen we noulaat beter die stomme jef of laura eruit gaan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
Kleine Roos, kan het RTL Boulevard nieuwtje in spoiler?
We hebben het daar gedurende dag ook in spoilers over.
Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Staat naast Rick, roze hoofddoek op.
Dat klopt wel ja. Hoewel ik pas net afl. 995 heb gekeken, merk ik wel een sfeer op die ik al verwacht had; het gaat al meer over problemen binnen de families, liefdes(verdriet) en vriendschappen die onder druk staan - eigenlijk vrijwel hetzelfde als het huidige GTST.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel seizoen 6 heel leuk en herkenbaar is, merk je duidelijk dat de soap een minder donkere en duistere toonzetting heeft. Dit was al enigzins gaande na het vertrek van Martine, maar met de dood van Frits helemaal. Hoewel er nog wel wat misdaad is door Ludo's komst is het toch minder continu dan met Martine en Frits. Die zaten altijd op ieder hun eigen kantoor of samen plannetje uit te broeden en in Martines geval regelrechte lynchpartijen te organiseren. Daar kan dat geklier van Ludo in het begin van dit seizoen niet tegenop vind ik
Ik ben bij aflevering 999, we gaan ongeveer gelijk opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Hoewel ik pas net afl. 995 heb gekeken, merk ik wel een sfeer op die ik al verwacht had; het gaat al meer over problemen binnen de families, liefdes(verdriet) en vriendschappen die onder druk staan - eigenlijk vrijwel hetzelfde als het huidige GTST.
Maar gek genoeg wisten Proper en Peelen dit veel beter en gevarieerder te verpakken dan dat "supertrio" wat tegenwoordig de verhaaltjes verzint.
Dat ook, alsof het door JustBridge is gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Noud op lucht staat. Badly shopped.
De huidige cast? Wilde je alvast een dvd-covertje maken voor seizoen 23?quote:Daarover gesproken, net geprobeerd om de cast transparant te krijgen, maar dat viel tegen.
Het boeit me gewoon enorm, eigenlijk meer dan in de seizoenen hiervoor. Ondanks dat er minder slechteriken zijn, kijk ik nog net zo graag. Eigenlijk vind ik het dus nog leuker.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
Maar gek genoeg wisten Proper en Peelen dit veel beter en gevarieerder te verpakken dan dat "supertrio" wat tegenwoordig de verhaaltjes verzint.
Ha, ik had gedacht dat jij ongeveer al bij DVD 7 zou zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 999, we gaan ongeveer gelijk op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Het blijft mij ook boeien, had ik eerlijk gezegd niet verwachtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Het boeit me gewoon enorm, eigenlijk meer dan in de seizoenen hiervoor. Ondanks dat er minder slechteriken zijn, kijk ik nog net zo graag. Eigenlijk vind ik het dus nog leuker.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |