Dat was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef Inlognaam het volgende:
Boodjes...
Maak er broodjes van, en ik ga akkoord
Maar mn bootje hoort daar te liggen waar mn sleutelbos al jaren ligt. In het water.
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je weet hoe je het moet doen, misschien een middagje ofzo.
Of zich liggen de spanten die vervangen moeten worden al los, dus dan is het een kwestie van voorzichtig loshalen, ondergrond schoon/droog maken zodat er gelijmd kan worden. De nieuwe spanten op de plaats leggen en vastlijmen. Daarna goed in de lak zetten (of ervoor, weet ik even niet).
Denk dat het op zich wel meevalt eigenlijk. Die spanten zijn eigenlijk gewoon latjes, die de boot stevigheid geven. Het is een houten schakel, met redelijk platte bodem.
Probleem is meer dat ik in Delft woon en die boot bij mn ouders ligt.
Maar het wordt wel een keertje tijd dat de hond ook lekker in de tuin kan liggen eigenlijk.
Moet ik Inlognaam dan maar even gaan helpen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:
Een middagje werk (onderschat je het niet?) 4 jaar uitstellen? Kom op zeg!
Bij deze een schop onder je kont, ipv fietsen ga je maar eens wat aan die boot doen.
Boot is leuk als locatie voor de bbq dus opschieten!
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik Inlognaam dan maar even gaan helpen?
oeioeioei wat zeg je nu!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeioeioei wat zeg je nu!
billenkoek of gewoon lauw bierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?
[..]
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.![]()
Lauw bier is te gemeen. Nee, vannelle kennende zegt hij straks vanzelf wel weer iets doms. En dan zet ik hem wel even in de zeik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
billenkoek of gewoon lauw bier
Jawel, maar pas als jij een bezoekersparkeerkaart hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?
Succes, kon je wel eens tegenvallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.![]()
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar pas als jij een bezoekersparkeerkaart hebt.
[..]
Succes, kon je wel eens tegenvallen.
Is vast zo online aangevraagd bij de gemeente :pquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.
Zou je vorige week toch al doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.
Het is toch algemeen bekend dat Rucky niet heel snel is vaak?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou je vorige week toch al doen?
Ik had hem al gevonden, bedankt iig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klik maar Rucky: http://www.rotterdam.nl/eCache/TER/10/17/931.html
Heb je er ook al iets mee gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden, bedankt iig.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je er ook al iets mee gedaan?
Daarmee krijg je die vergunning bezoekerspas niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb even de moeilijke woorden er uitggehaald zodat jij hem ook kan begrijpen.
Hoeveel moeilijke woorden zitten er in "bezoekerspas"?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb even de moeilijke woorden er uitggehaald zodat jij hem ook kan begrijpen.
Nee, denk dat dat middagje werk het wel ongeveer is. Op mijn manier danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:
Een middagje werk (onderschat je het niet?) 4 jaar uitstellen? Kom op zeg!
Bij deze een schop onder je kont, ipv fietsen ga je maar eens wat aan die boot doen.
Boot is leuk als locatie voor de bbq dus opschieten!
Rucky heeft vast wel een usb-koelkast voor aan zn pc/tablet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alsof jouw bier in de koelkast staat
Volgens mij is zo'n tafel ideaal om stiekem onder het rokje aan de overkant te kijken met een schuin oogquote:
quote:
Doe mij maar een:quote:
Tijdens je werk kan ook, verschil zien ze toch niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe mij maar een:
[ afbeelding ]
Na het werk natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tijdens je werk kan ook, verschil zien ze toch niet.
Vanaf nu moet je heel goed oppassen wat je zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tijdens je werk kan ook, verschil zien ze toch niet.
Bezoekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeveel moeilijke woorden zitten er in "bezoekerspas"?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bezoek
Bezoeker
Bezoekers
Zo
Zoek
Zoeker
Zoekers
Eker (erg moeilijk, maar er is een Christelijke basisschool die zo heet dus het zal wel iets zijn)
Ekers (nog moeilijker, want meervoud)
Kers
Spa
Pa
Pas
As
Als Rucky het even optelt en de missende woorden erbij zoekt, komen we een heel eind!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bezoek
Bezoeker
Bezoekers
Zo
Zoek
Zoeker
Zoekers
Eker (erg moeilijk, maar er is een Christelijke basisschool die zo heet dus het zal wel iets zijn)
Ekers (nog moeilijker, want meervoud)
Er
Kers
Spa
Pa
Pas
As
Als Rucky het even optelt en de missende woorden erbij zoekt, komen we een heel eind!
Het nodige bij elkaar scharrelen daar ben je goed in, maar je kan te ver gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:16 schreef DJMO het volgende:
preek
preker,
prekers
spreek
spreker
sok
sap
kas
kos
reeks
keer
zeker
zekers
dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het nodige bij elkaar scharrelen daar ben je goed in, maar je kan te ver gaan![]()
Dat zijn allemaal woorden die je kunt vormen met de individuele letters die in het woord bezoekerpas voorkomen maar geen complete woorden die er al in zitten
en vannelle is zonder hoofdletter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100x sc in 93 dagen.quote:
Voor bepaalde inwoners van Nederland zijn het anders heeeeel moeilijk worden. Die komen niet verder dan: een, vingers, hele en hand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, het gaat weer om wat ik zei.
Zie nog steeds geen moeilijke woorden zoals ik vroeg.
Ja, ga jij maar richting het aanrecht. Een kater bereiden. Denk dat gestoofd wel lekker is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:16 schreef dolfina-chica het volgende:
ik geloof dat ik er maar weer mee moet stoppen, het gaat wel heeeel hard zo
ik had het niet over bereiden.. ik had het over verwerken!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar richting het aanrecht. Een kater bereiden. Denk dat gestoofd wel lekker is.
Verwerken, in een maaltijd. Dat noem ik bereiden, dolfijn bijna kippetje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had het niet over bereiden.. ik had het over verwerken!!
schele kip
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor bepaalde inwoners van Nederland zijn het anders heeeeel moeilijk worden. Die komen niet verder dan: een, vingers, hele en hand.
wat wil je .. Rucky heeft iedereen afgeschrikt met z'n handboeienquote:
Je mag ze wel even lenen, ik doe ze bij DJMO om en over een paar weken stuur ik je wel de sleutel.quote:
Deel 2 overslaan.quote:
ik ben er toch zo uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag ze wel even lenen, ik doe ze bij DJMO om en over een paar weken stuur ik je wel de sleutel.
Is dat een weddenschap?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben er toch zo uitmijn polsen zijn te smal voor die dingen
papabear wil nooit meer wedden met mequote:
Ik zal het missen dat ik van de bushalte naar huis liep met rode oortjes.quote:
Hij laat jou winnen, dat is wat anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
papabear wil nooit meer wedden met meik win altijd
Bij jou om de hoek zit een winkel met je eigen naam Die die dingen verkoopt :pquote:
Ook, maar Christine zit er ook.. en Davy's is er ook te vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij jou om de hoek zit een winkel met je eigen naam Die die dingen verkoopt :p
Jij woont echt in een vunzige stad, ik ben blij dat ik er weg ben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook, maar Christine zit er ook.. en Davy's is er ook te vinden
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
Je kan er wel altijd van die mooie "neutrale" grijze tasjes krijgen.
Dat dan weer wel.
Ah, jij hebt ook wel eens iets bestelt bij de Paboquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]afz. "DDT"
oh shit... heb ik mezelf verraden...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook wel eens iets bestelt bij de Pabo
De rest is ook gelijk stil.quote:
dat is toch de lerarenopleidingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook wel eens iets bestelt bij de Pabo
Misschien moet je een uitleg geven?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
De rest is ook gelijk stil.
Ze snappen het wel, maar doen net alsof ze het niet snappen
Haha jaja doe jij maar niet zo onschuldigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dat is toch de lerarenopleiding
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha jaja doe jij maar niet zo onschuldig
* belle1608 nog nooit zoiets gekocht/besteld heeft..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha jaja doe jij maar niet zo onschuldig
Dat geloof ik best, maar je weet heus wel wat de pabo isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 nog nooit zoiets gekocht/besteld heeft..
Ja haha 1e keer kende ik het niet. Toen ging ik op zoek naar een juffenopleiding, dus ik naar pabo.nl... wist niet hoe snel ik het weg moest klikken hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar je weet heus wel wat de pabo is
Haha trutje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja haha 1e keer kende ik het niet. Toen ging ik op zoek naar een juffenopleiding, dus ik naar pabo.nl... wist niet hoe snel ik het weg moest klikken haha
Moet je toch eens iets bestellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja haha 1e keer kende ik het niet. Toen ging ik op zoek naar een juffenopleiding, dus ik naar pabo.nl... wist niet hoe snel ik het weg moest klikken haha
* iets andere opleiding *quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha trutje!Kan me voorstellen dat het wel een schok is ja, als je zoekt naar een opleiding
Heb je aanraders??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je toch eens iets bestellen.
Krijg je 3 jaar lang, elke twee maanden "onopvallende" post thuis
Nog erger; ze werd een product van...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 nog nooit zoiets gekocht/besteld heeft..
Is dat zo'n goede handel dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* iets andere opleiding *
Ik heb overigens serieus overwogen om daar een winkel in te beginnen met Ex. Groothandel hadden we al gevonden.
Er is vast een markt voor tweedehands buttplugsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is dat zo'n goede handel dan?
Ja online mss wel maar een fysieke winkel... Lijkt me dan dat je van die giechelkutjes hebt of lijzige mannetjes met lange regenjassen... *ril*
Hier liggen daar dropjes in, maar die zijn helegaar niet van de Pabo!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kijk eens op je nachtkastje of in de laatjes ervan
Nee, voor een webshop. Sex sells.... Marktonderzoek kwam behoorlijk positief uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja online mss wel maar een fysieke winkel... Lijkt me dan dat je van die giechelkutjes hebt of lijzige mannetjes met lange regenjassen... *ril*
Ik heb geen nachtkastjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zit niks in uit zo'n soort winkelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom is het niet doorgegaan dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, voor een webshop. Sex sells.... Marktonderzoek kwam behoorlijk positief uit.
Dit vat alles samen;quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, voor een webshop. Sex sells.... Marktonderzoek kwam behoorlijk positief uit.
Droplullen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hier liggen daar dropjes in, maar die zijn helegaar niet van de Pabo!
Haha smeerlap!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er is vast een markt voor tweedehands buttplugs
Weet niet meer zeker. Volgens mij wilde ex niet doorzetten vanwege priveredenen.quote:
Toch wel jammerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet niet meer zeker. Volgens mij wilde ex niet doorzetten vanwege priveredenen.
Daarvoor hoef je niet naar de Pabo:quote:
ik trap jou grapje alleen maar het open doel inquote:
Ik vroeg het me serieus afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik trap jou grapje alleen maar het open doel in
Dat is het ook. Zorg dat het goed afgeleverd wordt en dat het materiaal van een beetje kwaliteit is en mensen blijken dan onder de lakens vaak iets vunziger dan dat je had kunnen bedenken....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vroeg het me serieus af. Maar online verkoopt dat wel natuurlijk, want discreter dan 'n echte winkel
Nou echt niet hoor! Daar loopt echt van alles naar binnen hiero, van huisvrouwen op pantoffels tot 3 delig grijs met aktetasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben 1x in mijn leven een sexshop naar binnen gelopen, maar voel me dan gelijk een vies iemand... Ik bestel het 10x liever online.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor! Daar loopt echt van alles naar binnen hiero, van huisvrouwen op pantoffels tot 3 delig grijs met aktetas
En hoe weet JIJ dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor! Daar loopt echt van alles naar binnen hiero, van huisvrouwen op pantoffels tot 3 delig grijs met aktetas
Ik heb blijkbaar een heel verkeerd beeld van het type mensen wat daar naar binnen gaatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ik er wel eens binnen komquote:
Weet je, ze verkopen er ook gewoon hele mooie lingerie hoor. Oke de openkruisbroekjes liggen vooraan, maar gewone normale setjes hangen er ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een heel verkeerd beeld van het type mensen wat daar naar binnen gaat
Daar werken lijkt me trouwens best prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ik er wel eens binnen komSterker nog, heb er ooit ook eens gesolliciteerd! Alleen de werktijden kwamen mij niet uit
Klopt, alleen zocht ik werk tijdens schooltijden, en hun zochten mensen die 's avonds wilden staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daar werken lijkt me trouwens best prima.
Lekker uitslapen, net als de klanten
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je, ze verkopen er ook gewoon hele mooie lingerie hoor. Oke de openkruisbroekjes liggen vooraan, maar gewone normale setjes hangen er ook
Ik kreeg net een latex setje voor mannen doorgestuurd van een zeker iemand.... Dat gaat dus echt *niet* gebeurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je, ze verkopen er ook gewoon hele mooie lingerie hoor. Oke de openkruisbroekjes liggen vooraan, maar gewone normale setjes hangen er ook
* belle1608 dat ook helemaal niets vindt!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kreeg net een latex setje voor mannen doorgestuurd van een zeker iemand.... Dat gaat dus echt *niet* gebeuren
Christine le Duc zeker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanneer stuur je het dan eens terug?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kreeg net een latex setje voor mannen doorgestuurd van een zeker iemand.... Dat gaat dus echt *niet* gebeuren
* zucht *quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wanneer stuur je het dan eens terug?
Ik grijp er wel mis aan!
Dat zeg ik nou ook altijd!.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:58 schreef Ehhe het volgende:
Dat vind ik ook niet sexy, latexpakjes voor mannen
Haha ja jij weet er een mooie draai aan te geven. Condooms zie je toch niet meer op een gegeven moment, dus dat maakt mij dan weer niet uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou ook altijd!.
Latex HOORT gewoon niet bij mannen, of je er nou een heel pak van maakt, alleen maar handschoenen of nog kleinere kledingstukken.
Uit dat principe weiger ik dus ook gewoon een condoom om te doen, wat dat zie ik ook gewoon als een latex pakje voor mannen!
Ik ben blij dat jij me begrijpt, Ehhe
Ideaal voor Merlijn om eens mee binnen te komen lopen. Weet ie gelijk dat ie aan de beurt is en er uit de kleren gegaan wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 dat ook helemaal niets vindt!
En toch, ondanks dat ik er de noodzaak wel van inzie, vind ik het ondingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ja jij weet er een mooie draai aan te geven. Condooms zie je toch niet meer op een gegeven moment, dus dat maakt mij dan weer niet uit.
hahahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ideaal voor Merlijn om eens mee binnen te komen lopen. Weet ie gelijk dat ie aan de beurt is en er uit de kleren gegaan wordt.
Ja, dat zijn ze ook wel. Maar het is niet dat het er onsexy uitziet ofzo, net als zo'n echt latexpakje voor mannenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En toch, ondanks dat ik er de noodzaak wel van inzie, vind ik het ondingen.
Ik vind het ook ondingenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En toch, ondanks dat ik er de noodzaak wel van inzie, vind ik het ondingen.
Mannen in pak zijn wel hot hehquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaha
of ik lach hem heel hard uit
Nee, laat hem dan maar in pak binnenkomen ofzo![]()
Hmmm, Ik vind het wel een mood-spoiler om in de kamer te hobbelen met zo'n geval om terwijl je voor de rest ook niet aangekleed bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze ook wel. Maar het is niet dat het er onsexy uitziet ofzo, net als zo'n echt latexpakje voor mannen
Jij doet het in een aparte kamer om om vervolgens weer terug te huppelen met 't condoom om?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm, Ik vind het wel een mood-spoiler om in de kamer te hobbelen met zo'n geval om terwijl je voor de rest ook niet aangekleed bent.
Is wel cool ja..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor jou dan
[ afbeelding ]
(is één van me stoerste foto's)
Is best mooi ja!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor jou dan
[ afbeelding ]
(is één van me stoerste foto's)
Is niet mijn douche, is van me ouweluiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is wel cool ja..
Maar je douche wint het sorry![]()
* belle1608 wil ook wel zo'n douchequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is niet mijn douche, is van me ouwelui
De zonnebril maakt het afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
Nee, is een gave foto van je Pulver!!
Stoer ook, een jasje en dan met spijkerbroek!
Ik zeg, top outfit!
As said, ik heb geen nachtkastjes en mijn kast staat iets verder van mijn bed dan "onder handbereik".... Maar dat maakt nog niet dat ik "De kamer in" hobbel, maar "In de kamer (rond-)hobbel" om weer in bed te kruipen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij doet het in een aparte kamer om om vervolgens weer terug te huppelen met 't condoom om?Ja, dan raak je ook wel uit de stemming!
Ohja, dat kan ook nogquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
As said, ik heb geen nachtkastjes en mijn kast staat iets verder van mijn bed dan "onder handbereik".... Maar dat maakt nog niet dat ik "De kamer in" hobbel, maar "In de kamer (rond-)hobbel" om weer in bed te kruipen.
Daarom is ook best wel geposeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
Nee, is een gave foto van je Pulver!!
Stoer ook, een jasje en dan met spijkerbroek!
Ik zeg, top outfit!
Ja tuurlijk, dat zijn ze ook. Maar maakt het er niet meer sexy op....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook nog. Maar dan leg je toch voor je begint wat condooms binnen handbereik? Hoef je ook niet je bed uit. Of waar je ook maar bent dan
Klopt. Maar ach, als het moet dan moet het...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat zijn ze ook. Maar maakt het er niet meer sexy op....
Dat ben ik dan weer met je eens. En als het al zover is, dan maakt het toch al niet meer uit of het sexy is of nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klopt. Maar ach, als het moet dan moet het...
Daaromquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer met je eens. En als het al zover is, dan maakt het toch al niet meer uit of het sexy is of niet
Maar de morning after pil zit in het ziektekosten pakket en condooms niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer met je eens. En als het al zover is, dan maakt het toch al niet meer uit of het sexy is of niet
Met een beetje mazzel heeft de vrouw haar 'eigen' voorbehoedsmiddel en heeft ze die morning after pil niet nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar de morning after pil zit in het ziektekosten pakket en condooms niet.
Je moet ook een beetje economisch denken
Belachelijk eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar de morning after pil zit in het ziektekosten pakket en condooms niet.
Je moet ook een beetje economisch denken
Dat zal dan eenmalig zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
Wat kost de morning-afterpil?
De morning-afterpil kost ongeveer ¤ 13,--. Ben je onder de 21 jaar, dan vergoedt de verzekering de morning-afterpil als je hem op recept van de huisarts haalt. Wie boven de 21 is, moet hem zelf betalen, maar bij sommige verzekeraars valt hij onder de aanvullende verzekering.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heeft de vrouw haar 'eigen' voorbehoedsmiddel en heeft ze die morning after pil niet nodig
Ik vind anticonceptie maar gedoe allemaal, bleghquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
Wat kost de morning-afterpil?
De morning-afterpil kost ongeveer ¤ 13,--. Ben je onder de 21 jaar, dan vergoedt de verzekering de morning-afterpil als je hem op recept van de huisarts haalt. Wie boven de 21 is, moet hem zelf betalen, maar bij sommige verzekeraars valt hij onder de aanvullende verzekering.
en 24 'normale' condooms, voor 6,49
De verantwoording van allebei vind ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Het is eigenlijk ook een beetje de verantwoording van de vrouw om niet zwanger te raken.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De verantwoording van allebei vind ik
Ik vind er helemaal geen gedoe aan, sla gewoon elke dag braaf een pilletje achterover en dat 11 maanden achter elkaar...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind anticonceptie maar gedoe allemaal, blegh
Tuurlijk niet!quote:
Het is niet alleen voor het voorkomen van zwangerschap hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Wij mannen kunnen toch niet stiekem de pil door jullie eten mengen?
Of 's nachts stiekem een spiraaltje aanbrengen?
Ik ben heel gevoelig voor de hormonen, zelfs met m'n spiraaltje heb ik er last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal geen gedoe aan, sla gewoon elke dag braaf een pilletje achterover en dat 11 maanden achter elkaar...
Nee, maar je kan wel samen beslissen of je wel of niet de pil (o.i.d.) en of je condooms gebruikt ja of nee. Als je er samen voor kiest om niet voor condooms te gaan bijv. moet je hopen en vertrouwen dat de vrouw haar verantwoordelijkheid behoudt om de pil te blijven slikken en dat in de gaten houden (of ze het niet vergeet bijv.)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Wij mannen kunnen toch niet stiekem de pil door jullie eten mengen?
Of 's nachts stiekem een spiraaltje aanbrengen?
Ik heb er gelukkig totaal geen last van, slik 11 maanden achter elkaar door en pak dan een stopweekje.. heerlijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben heel gevoelig voor de hormonen, zelfs met m'n spiraaltje heb ik er last van
hou op over die hormonen a.u.bquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben heel gevoelig voor de hormonen, zelfs met m'n spiraaltje heb ik er last van. Anders had ik het ook geen gedoe gevonden nee
Graagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hou op over die hormonen a.u.b
En dan nog het risico van diarree en/of overgeven, want dan is de werking van de pil ook verminderd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel samen beslissen of je wel of niet de pil (o.i.d.) en of je condooms gebruikt ja of nee. Als je er samen voor kiest om niet voor condooms te gaan bijv. moet je hopen en vertrouwen dat de vrouw haar verantwoordelijkheid behoudt om de pil te blijven slikken en dat in de gaten houden (of ze het niet vergeet bijv.)
Dat durf ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig totaal geen last van, slik 11 maanden achter elkaar door en pak dan een stopweekje.. heerlijk!
Ja da's ideaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig totaal geen last van, slik 11 maanden achter elkaar door en pak dan een stopweekje.. heerlijk!
Ex had de nuvaring. Ook ideaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja weet niet, nu kan ik het gewoon zelf regelen, misschien bang dat het doorbreekt op een moment dat het niet uitkomt/je het niet verwacht. 'Normaal' gezien als je je stopweek hebt en je wordt niet ongesteld, weet je dat er iets kan zijn. Nu weet ik dat dat met de pil dat ook weer anders is omdat het 'kunstmatig' wordt opgewekt en het schijnt dat zolang je de pil & stopweek hebt, je sowieso ongesteld wordt, wat daar van klopt weet ik ook niet, *geen ervaring mee*, altijd braaf ongesteld geweest in de stopweek & nog geen kidsquote:
Ik werd op een gegeven moment pas ongesteld als ik weer moest beginnen met de pilquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja weet niet, nu kan ik het gewoon zelf regelen, misschien bang dat het doorbreekt op een moment dat het niet uitkomt/je het niet verwacht. 'Normaal' gezien als je je stopweek hebt en je wordt niet ongesteld, weet je dat er iets kan zijn. Nu weet ik dat dat met de pil dat ook weer anders is omdat het 'kunstmatig' wordt opgewekt en het schijnt dat zolang je de pil & stopweek hebt, je sowieso ongesteld wordt, wat daar van klopt weet ik ook niet, *geen ervaring mee*, altijd braaf ongesteld geweest in de stopweek & nog geen kids
Dat lijkt me ook heel erg eng inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment pas ongesteld als ik weer moest beginnen met de pil. Toen dat voor 't eerst gebeurde schrok ik me kapot!
En volgens mij wordt een menstruatie altijd kunstmatig opgewekt met een pil toch?
Ja, idd. Het schijnt ook niet 'nodig' te zijn om zo vaak ongesteld te zijn.. Vroeger waren vrouwen natuurlijk veel vaker zwanger dan nu en sloegen ze ook veel vaker een menstruatie of tig overquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel erg eng inderdaad
Ja, dus als je ongesteld wordt terwijl je je pil slikt/stopweek hebt, wil dat niet zeggen dat je niet zwanger bent
Het is zo dat...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja weet niet, nu kan ik het gewoon zelf regelen, misschien bang dat het doorbreekt op een moment dat het niet uitkomt/je het niet verwacht. 'Normaal' gezien als je je stopweek hebt en je wordt niet ongesteld, weet je dat er iets kan zijn. Nu weet ik dat dat met de pil dat ook weer anders is omdat het 'kunstmatig' wordt opgewekt en het schijnt dat zolang je de pil & stopweek hebt, je sowieso ongesteld wordt, wat daar van klopt weet ik ook niet, *geen ervaring mee*, altijd braaf ongesteld geweest in de stopweek & nog geen kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eisprong wordt tegengehouden en het lichaam krijgt geen teken van nesteldrang zeg maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment pas ongesteld als ik weer moest beginnen met de pil. Toen dat voor 't eerst gebeurde schrok ik me kapot!
En volgens mij wordt een menstruatie altijd kunstmatig opgewekt met een pil toch?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is zo dat...*mama verteltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
Ik heb dat vaak met 2 maanden doorslikken wel dat het erger is, maar goed, meestal heb ik er toch vrij weinig last vangelukkig!! (dankzij de pil, toen ik die nog niet slikte..)
Zit niet te zeuren, eet je pizza!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Pulver het volgende:
Dit soort verhalen werken ook goed als anti conceptie.
Daar krijg je toch ter plekke een slappe plasser van!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
We denken hetzelfde, alleen ik zeg het anders
huh maar daarvoor kan je toch je pil doorslikken? dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb wel eens pilletjes gehad om mn menstruatie uit te stellen maar man wat werd ik daar misselijk van. Was omdat ik op vakantie niet ongesteld wilde worden..
Ik was toen nog best jong en nog niet aan de pilquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
huh maar daarvoor kan je toch je pil doorslikken? dat doe ik ook wel eens
Das voor als je geen pil slikt, primolut oid...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
huh maar daarvoor kan je toch je pil doorslikken? dat doe ik ook wel eens
ah okquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik was toen nog best jong en nog niet aan de pil
Ik vind het wel raar staan, dat pil "doorslikken".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das voor als je geen pil slikt, primolut oid...
hahahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar staan, dat pil "doorslikken".
Wat moet je er anders mee, hem weer uitspugen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef Ehhe het volgende:
Maar Pulver ís ook stoer, getuige zijn foto!
Mjah, het hoort gewoon bij een vrouwelijk lichaam. En aangezien we dat meestal wel erg interessant vinden.....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
naar stiekeme meelezers
* belle1608 vindt dat Merlijn & Pulver wel stoer zijn dat ze hier blijven
Ik lees ook nog steeds de Viva en de Flair op het toiletquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
naar stiekeme meelezers
* belle1608 vindt dat Merlijn & Pulver wel stoer zijn dat ze hier blijven
Merlijn leest mijn Libellequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik lees ook nog steeds de Viva en de Flair op het toilet
Oh ja, weet ik volgende week ook weer hoe ik met vrouwen om moet gaan...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Merlijn leest mijn Libelle, daar staat alleen niet zoveel boeiends in op dit gebied, ik zal morgen de Vriendin en de Intiem meenemen
Het was best warm daarin...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep en motorpakken zijn ook sexy, wilde hot typen, maar dat is zo dubbelzinnig haha
Vroeger de Break Out! en Hitkrantquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
Whehe Libelle is ook wel suf ja! Denk dat de Viva toch wel het minst suf is op dat gebied
Motorpakken op zich niet vind ik, maar met motor en helm erbij is het wel HOTquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep en motorpakken zijn ook sexy, wilde hot typen, maar dat is zo dubbelzinnig haha
"Lieve mona.... Ik heb iemand gepijpt, ben ik nu zwanger? "quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vroeger de Break Out! en Hitkrant
Haha ja en dan die rubriekjes stiekem lezen met die naakte mensen! Of die seksproblemenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vroeger de Break Out! en Hitkrant
"Mijn" motor (die van vannelle) is 4 jaar jonger dan dat ik ben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Motorpakken op zich niet vind ik, maar met motor en helm erbij is het wel HOT
jaaaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ja en dan die rubriekjes stiekem lezen met die naakte mensen! Of die seksproblemen
Ik vind het complete plaatje gewoon sexy, ongeacht wat voor motorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Mijn" motor (die van vannelle) is 4 jaar jonger dan dat ik ben.Die is niet hot, maar rijdt als een tiet. Dat dan weer wel
Jepquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind het complete plaatje gewoon sexy, ongeacht wat voor motor
Ik wil best wel even langsrijden hoor. Of anders JK, die heeft een sexy motor.... Ik kan alleen geen uitspraken doen over hoe hij in motorpak uitziet. Dat kan Belle dan vast weer wel...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind het complete plaatje gewoon sexy, ongeacht wat voor motor
Gewoon dat Latex pak aan doen, dat staat hardstikke hot!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil best wel even langsrijden hoor. Of anders JK, die heeft een sexy motor.... Ik kan alleen geen uitspraken doen over hoe hij in motorpak uitziet. Dat kan Belle dan vast weer wel...
Ik werd hier nu pas naar toe getrokkenquote:
Als ik een latex pak aan doe, krijg ik het nooit meer uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gewoon dat Latex pak aan doen, dat staat hardstikke hot!!
jaa jaaaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik werd hier nu pas naar toe getrokken
Kssst. Naar je R&P ellende jij!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik werd hier nu pas naar toe getrokken
Daar helpt belle1608 je wel meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik een latex pak aan doe, krijg ik het nooit meer uit
Ja, zie het al voor je? Even trekken hoor, * SNOK * AAAAUW!quote:
Echt!quote:
Ja ehhh... Jouw schuldquote:
Nee, jij bent veel te nieuwsgierig....quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, zie het al voor je? Even trekken hoor, * SNOK * AAAAUW!
Ja dat ook, maar nu kwam het door jouw verdenking dat ik nieuwsgierig werdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, jij bent veel te nieuwsgierig....
had je maar eerder antwoord moeten geven....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar nu kwam het door jouw verdenking dat ik nieuwsgierig werd
Volgens mij mis ik dingen op Facebookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
had je maar eerder antwoord moeten geven....
Ik moet eigenlijk ook gaan....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga eens een tijdje slapen. Truste!
Ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:57 schreef DJMO het volgende:
moin
* DJMO denkt dat papabear aan het eind van de dag pijn in z'n voeten heeft ....
Ik hoor wel eens dat een massage goed werkt bij pijnlijke voeten. Dus niet eens zo'n slecht voorstel van jequote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar even in
whahahaha nu kun je me opvegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:30 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat een massage goed werkt bij pijnlijke voeten. Dus niet eens zo'n slecht voorstel van je
* Rucky stoffer en blik pakt en de deksel vd prullenbak open zet.quote:
moe je un dreun?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky stoffer en blik pakt en de deksel vd prullenbak open zet.
Ik was tenminste nog actief...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
tsss en zelf met de eer strijken
Morge.quote:
Ik was ook erg druk bezig, met slapen.quote:
Kom maar brengen.quote:
* Merlijn dreun over de snelweg stuurt. Zelf aanbrengen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Morge.
[..]
Ik was ook erg druk bezig, met slapen.
[..]
Kom maar brengen.
Neem je dan ook mijn tablet mee?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn dreun over de snelweg stuurt. Zelf aanbrengen.
Jij vroeg er zelf om.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem je dan ook mijn tablet mee?
Dreunen deden we 70 topics geleden, verzin maar wat nieuws.
ik heb pauze van 12 tot half 1, toch moet ik van half 8 tot 12 en van half 1 tot 4 ook aanwezig zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:19 schreef Ehhe het volgende:
Boh, ik moet om half 1 werken maar moet om 11 uur al weg
Ik moest van 9 tot 11 werken, maar was 20 over 9 al weer thuisquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:19 schreef Ehhe het volgende:
Boh, ik moet om half 1 werken maar moet om 11 uur al weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest van 9 tot 11 werken, maar was 20 over 9 al weer thuis
Da's ook vervelend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind het werken niet erg, maar 1,5 uur onderweg zijn is wel een beetje teveel van 't goede
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Van half 8 tot 4 uur werken is wel relaxed!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik heb pauze van 12 tot half 1, toch moet ik van half 8 tot 12 en van half 1 tot 4 ook aanwezig zijn
Ik heb een uur lunchpauze, dat klinkt wel lekker maar ik vind een half uur voldoende. Dan kan ik ook een half uur eerder naar huis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik heb pauze van 12 tot half 1, toch moet ik van half 8 tot 12 en van half 1 tot 4 ook aanwezig zijn
Kan je dat niet op die manier compenseren dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een uur lunchpauze, dat klinkt wel lekker maar ik vind een half uur voldoende. Dan kan ik ook een half uur eerder naar huis.
Mijn werktijden mag ik zelf indelen maar dat uur pauze is redelijk heilig in het bedrijf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je dat niet op die manier compenseren dan?
Dat is ook wel vervelend danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn werktijden mag ik zelf indelen maar dat uur pauze is redelijk heilig in het bedrijf.
Werk ze.quote:
Wow iedere dag een uur in de Ikea doorbrengenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn werktijden mag ik zelf indelen maar dat uur pauze is redelijk heilig in het bedrijf.
We gaan regelmatig lunchen in het restaurant.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wow iedere dag een uur in de Ikea doorbrengen
Met dit weer kan je wel lekker buiten zitten
Als ik een hele dag werk is dat bijv. van half acht tot 5, of van 9 tot 6 met een halfuurtje pauze dat je van de groep af bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:27 schreef belle1608 het volgende:
Ik werk van 8 tot variërend tussen 16 en 17.30 en heb een uur lang geen kids. Meestal een klein halfuurtje de tijd om te eten. Soms langer, maar meestal gebruik je dat half uur om nog dingen in de klas klaar te zetten/de klas op te ruimen
Maar je krijgt dan wel per uur betaald?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als ik een hele dag werk is dat bijv. van half acht tot 5, of van 9 tot 6 met een halfuurtje pauze dat je van de groep af bent.
Ja krijg per uur betaald. Als ik een vast contract zou hebben met vaste uren en meer zou werken dan kan ik dat compenseren of uit laten betalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Egberts het volgende:
[..]
Maar je krijgt dan wel per uur betaald?
Ik krijg 40 uur per week betaald en als ik een dag langer werk mag ik deze uren naar eigen inzicht (wel in overleg) op een andere dag minder werken. Nu is mij wel vaker verteld dat ik in een redelijk luxe positie verkeer voor een junior, maar ik vind dat het altijd beter en makkelijker kan
Wel heftig om 9 uur per dag met een bende kinderen om je heen te zitten, vooral als je een zware nacht gehad hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja krijg per uur betaald. Als ik een vast contract zou hebben met vaste uren en meer zou werken dan kan ik dat compenseren of uit laten betalen.
Ik hield het nog netjes, maar ik herken datquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:47 schreef vannelle het volgende:
Kun je nagaan hoe zwaar ik het heb als ik werk.
Heb humeurige collega's die zich gedragen als kinderen.
Misschien pastte zij zich wel aan jou aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:47 schreef vannelle het volgende:
Kun je nagaan hoe zwaar ik het heb als ik werk.
Heb humeurige collega's die zich gedragen als kinderen.
Neu, ik ben alleen maar kinderlijk, nooit humeurig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien pastte zij zich wel aan jou aan.
Ik ben alleen humeurig als ik niet kan internetten op m'n werk!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neu, ik ben alleen maar kinderlijk, nooit humeurig.
Waarom zou daar bezwaar tegen zijn? Hoi!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef espri het volgende:
ik lees al een aardig tijdje mee en dacht, ipv alleen lezen kan ik ook weleens gedag zeggen en meekletsen als daar geen bezwaar tegen is.
Dus bij deze, hoi
Hallo espri.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben alleen humeurig als ik niet kan internetten op m'n werk!
Een fillet die zich niet wil plaatsen is ook niet goed voor mijn humeur.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben alleen humeurig als ik niet kan internetten op m'n werk!
Dat valt hier wel mee, je bent de eerste niet die ineens komt binnen waaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef espri het volgende:
hoi vannelle, geen idee maar het is vaak moeilijk om in een bestaand groepje te komen dus vandaar dat ik dat zo zei![]()
hallo rucky
Snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef espri het volgende:
hoi vannelle, geen idee maar het is vaak moeilijk om in een bestaand groepje te komen dus vandaar dat ik dat zo zei![]()
hallo rucky
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef espri het volgende:
ik lees al een aardig tijdje mee en dacht, ipv alleen lezen kan ik ook weleens gedag zeggen en meekletsen als daar geen bezwaar tegen is.
Dus bij deze, hoi
ja ook dat heb ik veel gelezen, niet alleen hier maar ook elders en vind dat zo zonde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
ik snap je angst wel ... Ik denk dat iedereen dat gevoel tegenwoordig wel heeft door het groot aantal forumtrollen =)
Gelukkig hebben we die hier niet
Mensen zijn soms gewoon raar, willen zichzelf te veel laten gelden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef espri het volgende:
[..]
ja ook dat heb ik veel gelezen, niet alleen hier maar ook elders en vind dat zo zonde.
maar zo ben ik in ieder geval niet, ik mag graag gezellig (mee)kletsen
ach, hier hebben we zelfs een FHF gezin, alles is hier mogelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef espri het volgende:
[..]
ja ook dat heb ik veel gelezen, niet alleen hier maar ook elders en vind dat zo zonde.
maar zo ben ik in ieder geval niet, ik mag graag gezellig (mee)kletsen
fhf gezin? wat weet jij wat ik niet weet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Egberts het volgende:
[..]
ach, hier hebben we zelfs een FHF gezin, alles is hier mogelijk!
Mij verbaast ondertussen niets meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Egberts het volgende:
[..]
ach, hier hebben we zelfs een FHF gezin, alles is hier mogelijk!
Dat is helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:41 schreef espri het volgende:
ik hou alleen stil tot er een nieuw topic is, hoe je een nieuwe aan maakt heb ik nog geen kaas van gegeten...
hahha ja daarom wacht ik, hoi hoiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef kwiebuske het volgende:
ik ook niet maar als je te lang wacht, komt er vanzelf iemand die dat doet
grijns![]()
hoi espri
Wij hebben niet in een kast gelegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef Egberts het volgende:
rechts onder klikken op nieuw topic,
enkel een nieuwe titel verzinnen en dan klaar is kees
een kind kan de was doen.
In welke kast hebben jullie gezeten Rucky en Vannelle?
Mijn zus zal het wel eens uitleggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |