Dat was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef Inlognaam het volgende:
Boodjes...
Maak er broodjes van, en ik ga akkoord
Maar mn bootje hoort daar te liggen waar mn sleutelbos al jaren ligt. In het water.
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je weet hoe je het moet doen, misschien een middagje ofzo.
Of zich liggen de spanten die vervangen moeten worden al los, dus dan is het een kwestie van voorzichtig loshalen, ondergrond schoon/droog maken zodat er gelijmd kan worden. De nieuwe spanten op de plaats leggen en vastlijmen. Daarna goed in de lak zetten (of ervoor, weet ik even niet).
Denk dat het op zich wel meevalt eigenlijk. Die spanten zijn eigenlijk gewoon latjes, die de boot stevigheid geven. Het is een houten schakel, met redelijk platte bodem.
Probleem is meer dat ik in Delft woon en die boot bij mn ouders ligt.
Maar het wordt wel een keertje tijd dat de hond ook lekker in de tuin kan liggen eigenlijk.
Moet ik Inlognaam dan maar even gaan helpen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:
Een middagje werk (onderschat je het niet?) 4 jaar uitstellen? Kom op zeg!
Bij deze een schop onder je kont, ipv fietsen ga je maar eens wat aan die boot doen.
Boot is leuk als locatie voor de bbq dus opschieten!
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik Inlognaam dan maar even gaan helpen?
oeioeioei wat zeg je nu!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeioeioei wat zeg je nu!
billenkoek of gewoon lauw bierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?
[..]
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.![]()
Lauw bier is te gemeen. Nee, vannelle kennende zegt hij straks vanzelf wel weer iets doms. En dan zet ik hem wel even in de zeik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
billenkoek of gewoon lauw bier
Jawel, maar pas als jij een bezoekersparkeerkaart hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?
Succes, kon je wel eens tegenvallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.![]()
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar pas als jij een bezoekersparkeerkaart hebt.
[..]
Succes, kon je wel eens tegenvallen.
Is vast zo online aangevraagd bij de gemeente :pquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.
Zou je vorige week toch al doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.
Het is toch algemeen bekend dat Rucky niet heel snel is vaak?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou je vorige week toch al doen?
Ik had hem al gevonden, bedankt iig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klik maar Rucky: http://www.rotterdam.nl/eCache/TER/10/17/931.html
Heb je er ook al iets mee gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden, bedankt iig.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je er ook al iets mee gedaan?
Daarmee krijg je die vergunning bezoekerspas niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb even de moeilijke woorden er uitggehaald zodat jij hem ook kan begrijpen.
Hoeveel moeilijke woorden zitten er in "bezoekerspas"?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb even de moeilijke woorden er uitggehaald zodat jij hem ook kan begrijpen.
Nee, denk dat dat middagje werk het wel ongeveer is. Op mijn manier danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:
Een middagje werk (onderschat je het niet?) 4 jaar uitstellen? Kom op zeg!
Bij deze een schop onder je kont, ipv fietsen ga je maar eens wat aan die boot doen.
Boot is leuk als locatie voor de bbq dus opschieten!
Rucky heeft vast wel een usb-koelkast voor aan zn pc/tablet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alsof jouw bier in de koelkast staat
Volgens mij is zo'n tafel ideaal om stiekem onder het rokje aan de overkant te kijken met een schuin oogquote:
quote:
Doe mij maar een:quote:
Tijdens je werk kan ook, verschil zien ze toch niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe mij maar een:
[ afbeelding ]
Na het werk natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tijdens je werk kan ook, verschil zien ze toch niet.
Vanaf nu moet je heel goed oppassen wat je zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tijdens je werk kan ook, verschil zien ze toch niet.
Bezoekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeveel moeilijke woorden zitten er in "bezoekerspas"?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bezoek
Bezoeker
Bezoekers
Zo
Zoek
Zoeker
Zoekers
Eker (erg moeilijk, maar er is een Christelijke basisschool die zo heet dus het zal wel iets zijn)
Ekers (nog moeilijker, want meervoud)
Kers
Spa
Pa
Pas
As
Als Rucky het even optelt en de missende woorden erbij zoekt, komen we een heel eind!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bezoek
Bezoeker
Bezoekers
Zo
Zoek
Zoeker
Zoekers
Eker (erg moeilijk, maar er is een Christelijke basisschool die zo heet dus het zal wel iets zijn)
Ekers (nog moeilijker, want meervoud)
Er
Kers
Spa
Pa
Pas
As
Als Rucky het even optelt en de missende woorden erbij zoekt, komen we een heel eind!
Het nodige bij elkaar scharrelen daar ben je goed in, maar je kan te ver gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:16 schreef DJMO het volgende:
preek
preker,
prekers
spreek
spreker
sok
sap
kas
kos
reeks
keer
zeker
zekers
dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het nodige bij elkaar scharrelen daar ben je goed in, maar je kan te ver gaan![]()
Dat zijn allemaal woorden die je kunt vormen met de individuele letters die in het woord bezoekerpas voorkomen maar geen complete woorden die er al in zitten
en vannelle is zonder hoofdletter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100x sc in 93 dagen.quote:
Voor bepaalde inwoners van Nederland zijn het anders heeeeel moeilijk worden. Die komen niet verder dan: een, vingers, hele en hand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, het gaat weer om wat ik zei.
Zie nog steeds geen moeilijke woorden zoals ik vroeg.
Ja, ga jij maar richting het aanrecht. Een kater bereiden. Denk dat gestoofd wel lekker is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:16 schreef dolfina-chica het volgende:
ik geloof dat ik er maar weer mee moet stoppen, het gaat wel heeeel hard zo
ik had het niet over bereiden.. ik had het over verwerken!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar richting het aanrecht. Een kater bereiden. Denk dat gestoofd wel lekker is.
Verwerken, in een maaltijd. Dat noem ik bereiden, dolfijn bijna kippetje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had het niet over bereiden.. ik had het over verwerken!!
schele kip
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor bepaalde inwoners van Nederland zijn het anders heeeeel moeilijk worden. Die komen niet verder dan: een, vingers, hele en hand.
wat wil je .. Rucky heeft iedereen afgeschrikt met z'n handboeienquote:
Je mag ze wel even lenen, ik doe ze bij DJMO om en over een paar weken stuur ik je wel de sleutel.quote:
Deel 2 overslaan.quote:
ik ben er toch zo uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag ze wel even lenen, ik doe ze bij DJMO om en over een paar weken stuur ik je wel de sleutel.
Is dat een weddenschap?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben er toch zo uitmijn polsen zijn te smal voor die dingen
papabear wil nooit meer wedden met mequote:
Ik zal het missen dat ik van de bushalte naar huis liep met rode oortjes.quote:
Hij laat jou winnen, dat is wat anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
papabear wil nooit meer wedden met meik win altijd
Bij jou om de hoek zit een winkel met je eigen naam Die die dingen verkoopt :pquote:
Ook, maar Christine zit er ook.. en Davy's is er ook te vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij jou om de hoek zit een winkel met je eigen naam Die die dingen verkoopt :p
Jij woont echt in een vunzige stad, ik ben blij dat ik er weg ben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook, maar Christine zit er ook.. en Davy's is er ook te vinden
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
Je kan er wel altijd van die mooie "neutrale" grijze tasjes krijgen.
Dat dan weer wel.
Ah, jij hebt ook wel eens iets bestelt bij de Paboquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]afz. "DDT"
oh shit... heb ik mezelf verraden...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook wel eens iets bestelt bij de Pabo
De rest is ook gelijk stil.quote:
dat is toch de lerarenopleidingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook wel eens iets bestelt bij de Pabo
Misschien moet je een uitleg geven?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
De rest is ook gelijk stil.
Ze snappen het wel, maar doen net alsof ze het niet snappen
Haha jaja doe jij maar niet zo onschuldigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dat is toch de lerarenopleiding
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha jaja doe jij maar niet zo onschuldig
* belle1608 nog nooit zoiets gekocht/besteld heeft..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha jaja doe jij maar niet zo onschuldig
Dat geloof ik best, maar je weet heus wel wat de pabo isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 nog nooit zoiets gekocht/besteld heeft..
Ja haha 1e keer kende ik het niet. Toen ging ik op zoek naar een juffenopleiding, dus ik naar pabo.nl... wist niet hoe snel ik het weg moest klikken hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar je weet heus wel wat de pabo is
Haha trutje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja haha 1e keer kende ik het niet. Toen ging ik op zoek naar een juffenopleiding, dus ik naar pabo.nl... wist niet hoe snel ik het weg moest klikken haha
Moet je toch eens iets bestellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja haha 1e keer kende ik het niet. Toen ging ik op zoek naar een juffenopleiding, dus ik naar pabo.nl... wist niet hoe snel ik het weg moest klikken haha
* iets andere opleiding *quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha trutje!Kan me voorstellen dat het wel een schok is ja, als je zoekt naar een opleiding
Heb je aanraders??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je toch eens iets bestellen.
Krijg je 3 jaar lang, elke twee maanden "onopvallende" post thuis
Nog erger; ze werd een product van...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 nog nooit zoiets gekocht/besteld heeft..
Is dat zo'n goede handel dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* iets andere opleiding *
Ik heb overigens serieus overwogen om daar een winkel in te beginnen met Ex. Groothandel hadden we al gevonden.
Er is vast een markt voor tweedehands buttplugsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is dat zo'n goede handel dan?
Ja online mss wel maar een fysieke winkel... Lijkt me dan dat je van die giechelkutjes hebt of lijzige mannetjes met lange regenjassen... *ril*
Hier liggen daar dropjes in, maar die zijn helegaar niet van de Pabo!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kijk eens op je nachtkastje of in de laatjes ervan
Nee, voor een webshop. Sex sells.... Marktonderzoek kwam behoorlijk positief uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja online mss wel maar een fysieke winkel... Lijkt me dan dat je van die giechelkutjes hebt of lijzige mannetjes met lange regenjassen... *ril*
Ik heb geen nachtkastjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zit niks in uit zo'n soort winkelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom is het niet doorgegaan dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, voor een webshop. Sex sells.... Marktonderzoek kwam behoorlijk positief uit.
Dit vat alles samen;quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, voor een webshop. Sex sells.... Marktonderzoek kwam behoorlijk positief uit.
Droplullen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hier liggen daar dropjes in, maar die zijn helegaar niet van de Pabo!
Haha smeerlap!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er is vast een markt voor tweedehands buttplugs
Weet niet meer zeker. Volgens mij wilde ex niet doorzetten vanwege priveredenen.quote:
Toch wel jammerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet niet meer zeker. Volgens mij wilde ex niet doorzetten vanwege priveredenen.
Daarvoor hoef je niet naar de Pabo:quote:
ik trap jou grapje alleen maar het open doel inquote:
Ik vroeg het me serieus afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik trap jou grapje alleen maar het open doel in
Dat is het ook. Zorg dat het goed afgeleverd wordt en dat het materiaal van een beetje kwaliteit is en mensen blijken dan onder de lakens vaak iets vunziger dan dat je had kunnen bedenken....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vroeg het me serieus af. Maar online verkoopt dat wel natuurlijk, want discreter dan 'n echte winkel
Nou echt niet hoor! Daar loopt echt van alles naar binnen hiero, van huisvrouwen op pantoffels tot 3 delig grijs met aktetasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben 1x in mijn leven een sexshop naar binnen gelopen, maar voel me dan gelijk een vies iemand... Ik bestel het 10x liever online.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor! Daar loopt echt van alles naar binnen hiero, van huisvrouwen op pantoffels tot 3 delig grijs met aktetas
En hoe weet JIJ dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor! Daar loopt echt van alles naar binnen hiero, van huisvrouwen op pantoffels tot 3 delig grijs met aktetas
Ik heb blijkbaar een heel verkeerd beeld van het type mensen wat daar naar binnen gaatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ik er wel eens binnen komquote:
Weet je, ze verkopen er ook gewoon hele mooie lingerie hoor. Oke de openkruisbroekjes liggen vooraan, maar gewone normale setjes hangen er ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een heel verkeerd beeld van het type mensen wat daar naar binnen gaat
Daar werken lijkt me trouwens best prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ik er wel eens binnen komSterker nog, heb er ooit ook eens gesolliciteerd! Alleen de werktijden kwamen mij niet uit
Klopt, alleen zocht ik werk tijdens schooltijden, en hun zochten mensen die 's avonds wilden staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daar werken lijkt me trouwens best prima.
Lekker uitslapen, net als de klanten
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je, ze verkopen er ook gewoon hele mooie lingerie hoor. Oke de openkruisbroekjes liggen vooraan, maar gewone normale setjes hangen er ook
Ik kreeg net een latex setje voor mannen doorgestuurd van een zeker iemand.... Dat gaat dus echt *niet* gebeurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je, ze verkopen er ook gewoon hele mooie lingerie hoor. Oke de openkruisbroekjes liggen vooraan, maar gewone normale setjes hangen er ook
* belle1608 dat ook helemaal niets vindt!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kreeg net een latex setje voor mannen doorgestuurd van een zeker iemand.... Dat gaat dus echt *niet* gebeuren
Christine le Duc zeker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanneer stuur je het dan eens terug?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kreeg net een latex setje voor mannen doorgestuurd van een zeker iemand.... Dat gaat dus echt *niet* gebeuren
* zucht *quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wanneer stuur je het dan eens terug?
Ik grijp er wel mis aan!
Dat zeg ik nou ook altijd!.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:58 schreef Ehhe het volgende:
Dat vind ik ook niet sexy, latexpakjes voor mannen
Haha ja jij weet er een mooie draai aan te geven. Condooms zie je toch niet meer op een gegeven moment, dus dat maakt mij dan weer niet uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou ook altijd!.
Latex HOORT gewoon niet bij mannen, of je er nou een heel pak van maakt, alleen maar handschoenen of nog kleinere kledingstukken.
Uit dat principe weiger ik dus ook gewoon een condoom om te doen, wat dat zie ik ook gewoon als een latex pakje voor mannen!
Ik ben blij dat jij me begrijpt, Ehhe
Ideaal voor Merlijn om eens mee binnen te komen lopen. Weet ie gelijk dat ie aan de beurt is en er uit de kleren gegaan wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 dat ook helemaal niets vindt!
En toch, ondanks dat ik er de noodzaak wel van inzie, vind ik het ondingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ja jij weet er een mooie draai aan te geven. Condooms zie je toch niet meer op een gegeven moment, dus dat maakt mij dan weer niet uit.
hahahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ideaal voor Merlijn om eens mee binnen te komen lopen. Weet ie gelijk dat ie aan de beurt is en er uit de kleren gegaan wordt.
Ja, dat zijn ze ook wel. Maar het is niet dat het er onsexy uitziet ofzo, net als zo'n echt latexpakje voor mannenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En toch, ondanks dat ik er de noodzaak wel van inzie, vind ik het ondingen.
Ik vind het ook ondingenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En toch, ondanks dat ik er de noodzaak wel van inzie, vind ik het ondingen.
Mannen in pak zijn wel hot hehquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaha
of ik lach hem heel hard uit
Nee, laat hem dan maar in pak binnenkomen ofzo![]()
Hmmm, Ik vind het wel een mood-spoiler om in de kamer te hobbelen met zo'n geval om terwijl je voor de rest ook niet aangekleed bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze ook wel. Maar het is niet dat het er onsexy uitziet ofzo, net als zo'n echt latexpakje voor mannen
Jij doet het in een aparte kamer om om vervolgens weer terug te huppelen met 't condoom om?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm, Ik vind het wel een mood-spoiler om in de kamer te hobbelen met zo'n geval om terwijl je voor de rest ook niet aangekleed bent.
Is wel cool ja..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor jou dan
[ afbeelding ]
(is één van me stoerste foto's)
Is best mooi ja!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor jou dan
[ afbeelding ]
(is één van me stoerste foto's)
Is niet mijn douche, is van me ouweluiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is wel cool ja..
Maar je douche wint het sorry![]()
* belle1608 wil ook wel zo'n douchequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is niet mijn douche, is van me ouwelui
De zonnebril maakt het afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
Nee, is een gave foto van je Pulver!!
Stoer ook, een jasje en dan met spijkerbroek!
Ik zeg, top outfit!
As said, ik heb geen nachtkastjes en mijn kast staat iets verder van mijn bed dan "onder handbereik".... Maar dat maakt nog niet dat ik "De kamer in" hobbel, maar "In de kamer (rond-)hobbel" om weer in bed te kruipen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij doet het in een aparte kamer om om vervolgens weer terug te huppelen met 't condoom om?Ja, dan raak je ook wel uit de stemming!
Ohja, dat kan ook nogquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
As said, ik heb geen nachtkastjes en mijn kast staat iets verder van mijn bed dan "onder handbereik".... Maar dat maakt nog niet dat ik "De kamer in" hobbel, maar "In de kamer (rond-)hobbel" om weer in bed te kruipen.
Daarom is ook best wel geposeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
Nee, is een gave foto van je Pulver!!
Stoer ook, een jasje en dan met spijkerbroek!
Ik zeg, top outfit!
Ja tuurlijk, dat zijn ze ook. Maar maakt het er niet meer sexy op....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook nog. Maar dan leg je toch voor je begint wat condooms binnen handbereik? Hoef je ook niet je bed uit. Of waar je ook maar bent dan
Klopt. Maar ach, als het moet dan moet het...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat zijn ze ook. Maar maakt het er niet meer sexy op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |