Ik ben het ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
huh, dus UI had potloodvis ofzo toch¿
quote:
Jealousy is a bitch and so are you.quote:
ik adoreer tenminste iets, en nou opbokkenquote:
quote:
Ik word over 2 weekjes 24quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk l0t?
Mooie leeftijd voor een zwangerschap. Mijn moeder was ook 24 toen ik geboren werd. Hopelijk krijg jij net zo'n leuk kind.quote:
Natuurlijk krijg ik een leuk kindquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Mooie leeftijd voor een zwangerschap. Mijn moeder was ook 24 toen ik geboren werd. Hopelijk krijg jij net zo'n leuk kind.
Alles boven de 21 is oud. Aldus Laki.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn moeder was 29 toen ik geboren werd geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Mooie leeftijd voor een zwangerschap. Mijn moeder was ook 24 toen ik geboren werd. Hopelijk krijg jij net zo'n leuk kind.
Het is prima dat je iets adoreert, sterker nog, dat doe ik ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
ik adoreer tenminste iets, en nou opbokken
Dat gaat nog wel. Tegenwoordig wacht elk koppel bijna tot ze beide de 30 zijn gepasseerd. Dan ben je al oud vind ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder was 29 toen ik geboren werd geloof ik
Ik moet het gewoon vragen.. wie is die vrouw op jou pic?quote:
mwa, volgens mij valt dat wel mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel. Tegenwoordig wacht elk koppel bijna tot ze beide de 30 zijn gepasseerd. Dan ben je al oud vind ik.
quote:
kquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef XTC. het volgende:
[..]
Het is prima dat je iets adoreert, sterker nog, dat doe ik ook welmaar er topics over openen...
Anders is er toch ergens iets fout gegaan, jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wij zijn allebei blond met blauwe ogen dus die kans is heel groot.
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon vragen.. wie is die vrouw op jou pic?
Ik ook niet. Misschien als ik weer een relatie heb dat ik het na een tijdje wil maar denk het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, volgens mij valt dat wel mee.
ik ben ook bijna de 30 gepasseerd, maar ik hoef ook geen kinderen
ah there she is.quote:
Ik ben pas 21, dus hoef er nu ook nog geen. Maar als ik 26 of 27 jaar ben dan zou ik er wel eens aan willen beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, volgens mij valt dat wel mee.
ik ben ook bijna de 30 gepasseerd, maar ik hoef ook geen kinderen
ja, oke, misschien als ik in een serieuze relatie zit dat er ook anders over ga denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien als ik weer een relatie heb dat ik het na een tijdje wil maar denk het niet.
quote:
Denk je serieus niemand tegen te komen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, misschien als ik in een serieuze relatie zit dat er ook anders over ga denken.
maar ja, ik ben toch forever alone
vast wel ooit, maar ik ben niet zo goed in contact leggen met nieuwe mensenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Denk je serieus niemand tegen te komen?
ROFLMFAOquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:24 schreef BobbyB het volgende:
Volgende week bij "Help! Mijn man is een prutser": Nadat het na enkele keren niet lukte met haar vriend heeft L0t de hulp van John Williams ingeschakeld.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:24 schreef BobbyB het volgende:
Volgende week bij "Help! Mijn man is een prutser": Nadat het na enkele keren niet lukte met haar vriend heeft L0t de hulp van John Williams ingeschakeld.
Beginnen met een flauwe opmerking, dan heb je haar aandacht en reageren ze meestal wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel ooit, maar ik ben niet zo goed in contact leggen met nieuwe mensen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wij zijn allebei blond met blauwe ogen dus die kans is heel groot.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:28 schreef L0t.. het volgende:
Tijd voor banaan met chocola uit de oven
Ik wilde chocobanaan zeggen maar dat kwam zo verkeerd over binnen deze context
Sharing is Caringquote:
precies, kan je niet zien of het een jongentje of meisje isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:28 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Zo mag mijn kind zijn haar niet dragen later.
Ik vind zo'n bekakt kapsel niets. Doe maar dit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
precies, kan je niet zien of het een jongentje of meisje is
en dan die foto pakkenquote:
Lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:28 schreef L0t.. het volgende:
Tijd voor banaan met chocola uit de oven
Ik wilde chocobanaan zeggen maar dat kwam zo verkeerd over binnen deze context
Ja, dat doe ik ook wel eens, maar in de oven is eigenlijk precies hetzelfdequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekkerdoen wij altijd met aluminiumfolie eromheen op de bbq
nog nooit geprobeerd. wel met jagermeister..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
banaan in alumini en dan op de bbq tot hij zwart / warm is. Dan opensnijden aan 1 kant, iets opentrekken en schil eraan laten zitten. Beetje fijnprakken en dan strohrum erinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
middag / avond dienst. Hebben chaffeurs wel vaker.quote:
Alsof ik niet weet dat hij op kantoor werktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:40 schreef wise het volgende:
[..]
middag / avond dienst. Hebben chaffeurs wel vaker.
beveiliging of politie heeft het ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
Wel klote dat jij gele rijst met groenten en kip eet, terwijl ik het moet doen met boterhammen met runderrookvlees.
[..]
Alsof ik niet weet dat hij op kantoor werkt.
Ja, en veilingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef wise het volgende:
[..]
beveiliging of politie heeft het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]wingmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:
Je loopt achterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
Wel klote dat jij gele rijst met groenten en kip eet, terwijl ik het moet doen met boterhammen met runderrookvlees.
[..]
Alsof ik niet weet dat hij op kantoor werkt.
Heb nog niet eens gegeten, m'n moeder heeft geen beleg voor me meegenomen verdomme. Aankleden en zelf halen en dan vreten dusquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ben ook een tijd 'weg' geweest.
quote:
Nee, ik aanbid hem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom heeft die Anthropos dezelfde UI als Potloodvis of is het dezelfde
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh mijn god zeg, ik loop naar de huiskamer en zeg tegen moeders dat ze op het balkon moet roken want ik ruik het door m'n deur heen.
"Dat kan helemaal niet dat je dat ruikt"
Nee ik kom voor de lol naar de huiskamer toe om dat te zeggen JKEN@QY*(M@()(&$#*&)(@$^
Dat is niet erg netjes van haar. Ik rook altijd buiten zodat anderen er geen last van hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh mijn god zeg, ik loop naar de huiskamer en zeg tegen moeders dat ze op het balkon moet roken want ik ruik het door m'n deur heen.
Nee ik kom voor de lol naar de huiskamer toe om dat te zeggen JKEN@QY*(M@()(&$#*&)(@$^
[mensen die] binnen rokenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat is niet erg netjes van haar. Ik rook altijd buiten zodat anderen er geen last van hebben.
Dat bedoel ik, gister zat ze met een bak schone was die opgevouwen moest worden naast haar op de bank te roken, met mijn kleren ertussen. Man man man, en als ik daar wat van zeg dat die geur er dan helemaal in gaat word zij boos. Mevrouw zat er altijd op aan te dringen dat ik moest stoppen, ben nu helemaal gestopt en dan is het nog gezeikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die geur trekt overal in. Niet lekker. Ik ben sowieso bijna uitgerookt.
gele plafond, filters van de dampkap verstopt, muffe grodijnen, fuckyeah!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die geur trekt overal in. Niet lekker. Ik ben sowieso bijna uitgerookt.
tijd voor een eigen placequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nog een pakje thuis liggen, als dat op is stop ik. Het is is mij te duur geworden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, gister zat ze met een bak schone was die opgevouwen moest worden naast haar op de bank te roken, met mijn kleren ertussen. Man man man, en als ik daar wat van zeg dat die geur er dan helemaal in gaat word zij boos. Mevrouw zat er altijd op aan te dringen dat ik moest stoppen, ben nu helemaal gestopt en dan is het nog gezeik.
Haha, precies. Gewoon lekker buiten onder de veranda.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
[..]
gele plafond, filters van de dampkap verstopt, muffe grodijnen, fuckyeah!
Help me aan een woonruimte plsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
tijd voor een eigen place![]()
houseparty bij Vas als project X
Geloof er niks van, ben gewoon midden in mijn pakje gestopt en heb het weggegeven.quote:
Ik rook het wel op, heb er niet voor niets voor betaaldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Help me aan een woonruimte pls
[..]
Geloof er niks van, ben gewoon midden in mijn pakje gestopt en heb het weggegeven.
je kan pas echt stoppen als je een tiener kan doen beginnen. Je moet het overdragenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Geloof er niks van, ben gewoon midden in mijn pakje gestopt en heb het weggegeven.
ik heb nog plekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Mijn neefje is het langzaam maar zeker aan het overnemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef fyah het volgende:
[..]
je kan pas echt stoppen als je een tiener kan doen beginnen. Je moet het overdragenNet als aids maar dan anders
Waar woon je eigenlijk? En nee, niemand die in Utrecht gaat studeren van m'n vriendengroep. Ik hoef bovendien niet zo nodig met meiden te wonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb nog plekmaar ff serieus..geen vriendinnen die ook een eigen plek willen¿
Wat is deze redenatiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef fyah het volgende:
[..]
je kan pas echt stoppen als je een tiener kan doen beginnen. Je moet het overdragenNet als aids maar dan anders
als ie nog niet te kieskeurig is kan ik m wel uphooken met een poolse slof pall mallquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Mijn neefje is het langzaam maar zeker aan het overnemen.
ah utrecht. Kan je volgens mij langwachten als je kamers wil.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En nee, niemand die in Utrecht gaat studeren van m'n vriendengroep. Ik hoef bovendien niet zo nodig met meiden te wonen.
Lekker m'n vraag weghalen, ik vroeg waar jij woontquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
ah utrecht. Kan je volgens mij langwachten als je kamers wil.
Heb zelf iets langer bij mn ouders gewoond en ipv op kamer te gaan mn eigen appartementje gezorgd.
Geen rekening houden met andere mensen in je huis
Nee, hij is begonnen waar iedereen mee begint: Marlboroquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef fyah het volgende:
[..]
als ie nog niet te kieskeurig is kan ik m wel uphooken met een poolse slof pall mall
in de randstadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker m'n vraag weghalen, ik vroeg waar jij woont
Van Nelle shag of Lucky Strike...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, hij is begonnen waar iedereen mee begint: Marlboro.
niks mis meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, hij is begonnen waar iedereen mee begint: Marlboro.
Ik heb eerst altijd Gauloises gerookt en het laatste half jaar Lucky Strike, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van Nelle shag of Lucky Strike...
to be different....
Prijzig, zeker voor iemand van 15.quote:
ik heb dat nooit gesnapt. als je een beetje sporadisch rookt scheelt het, wat, 50 cent tot een euro per week? als dat er niet vanaf kan, why botherquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb eerst altijd Gauloises gerookt en het laatste half jaar Lucky Strike, ja.
[..]
Prijzig, zeker voor iemand van 15.
Smaakverschil.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gesnapt. als je een beetje sporadisch rookt scheelt het, wat, 50 cent tot een euro per week? als dat er niet vanaf kan, why bother
Boh, die van mij is vannacht gestolenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik een pakje sigaretten wilde stelen
had ik de verpakking en shit er al afgehaald en toen zag ik 'n camera en heb ik m toch maar betaald
soso skeer
Ik had vannacht gedroomd dat ik met 2 matties iemand had geroofd word ik wkkr staan de beelden gwn online :Squote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
had ik de verpakking en shit er al afgehaald en toen zag ik 'n camera en heb ik m toch maar betaald
soso skeer
wilde je ze uit het pakje halen en in je mouw steken? tactisch!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
soso skeer
Hahahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat ik met 2 matties iemand had geroofd word ik wkkr staan de beelden gwn online :S
Nee, ik wilde doen alsof dat pakje al van mij was en gewoon in m'n tas gooienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef fyah het volgende:
[..]
wilde je ze uit het pakje halen en in je mouw steken? tactisch!
Die pakken ze wel lekker zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat ik met 2 matties iemand had geroofd word ik wkkr staan de beelden gwn online :S
die gast op die fietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik ben gewoon getraumatiseerd door alles wat met diefstal te maken heeft mén.
[..]
Nee, ik wilde doen alsof dat pakje al van mij was en gewoon in m'n tas gooien.
quote:
http://fbprofilecovers.com/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef Allure_ het volgende:
waar kun je kekke achtergronden vinden voor bovenin je timeline
yes i am bored
kushandwizdomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef Allure_ het volgende:
waar kun je kekke achtergronden vinden voor bovenin je timeline
yes i am bored
Die zijn een beetje kinderachtigquote:
tnx braquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:22 schreef wise het volgende:
een foto van die jezelf gemaakt hebt pakken en dan 851x315 maken dacht ik
http://covermyfb.com/
http://www.coverphotoz.com/category
Ik vind die coverphoto's die mixen met je profielfoto altijd wel leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:22 schreef wise het volgende:
een foto van die jezelf gemaakt hebt pakken en dan 851x315 maken dacht ik
http://covermyfb.com/
http://www.coverphotoz.com/category
Aan de linkerkant staan categorieën hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zijn een beetje kinderachtig.
Ik vind het kut dat nu alsnog iedereen noodgedwongen die timeline krijgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die coverphoto's die mixen met je profielfoto altijd wel leuk
moet je maar net een goede foto hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die coverphoto's die mixen met je profielfoto altijd wel leuk
Dat wist je toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Aan de linkerkant staan categorieën hoor.
[..]
Ik vind het kut dat nu alsnog iedereen noodgedwongen die timeline krijgt.
Ja, zijn ze alsnog kinderachtig potloodvis nr. 2quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Aan de linkerkant staan categorieën hoor.
[..]
Ik vind het kut dat nu alsnog iedereen noodgedwongen die timeline krijgt.
Moet je gewoon een foto zo maken dat het past en daarna photoshoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
moet je maar net een goede foto hebben
Dat is mogelijk. Heb er zelf niet op gekeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zijn ze alsnog kinderachtig potloodvis nr. 2.
Hahahaha. Overigens ben ik al helemaal gewend aan timeline en moet ik een beetjequote:
volgens mij heb ik de oude nog, maar ik heb jou niet op fb, dus daar heb je geen last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahaha. Overigens ben ik al helemaal gewend aan timeline en moet ik een beetje-en bij mensen die nog het oude profiel hebben.
Wat is er zo anders dan? Ik zet soms wat onzin erop, voor de rest doe ik er weinig mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahaha. Overigens ben ik al helemaal gewend aan timeline en moet ik een beetje-en bij mensen die nog het oude profiel hebben.
Toch geen kort pittig kapsel he?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Allure_ het volgende:
Oke, teveel moeite. Ik ga zo maar mijn haar knippen.
Oude profiel is zoals je newsfeed. Timeline is met die vlakken links en rechtsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat is er zo anders dan? Ik zet soms wat onzin erop, voor de rest doe ik er weinig mee.
knippie knippie knippiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Allure_ het volgende:
Oke, teveel moeite. Ik ga zo maar mijn haar knippen.
Status erop zetten en foto's uploaden blijft hetzelfde?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oude profiel is zoals je newsfeed. Timeline is met die vlakken links en rechts
Dat veranderd niet. Is puur het uiterlijk van je profiel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Status erop zetten en foto's uploaden blijft hetzelfde?
ik gebruik het allemaal vast verkeerd, maar ik lees en post alleen via news feed. Die pagina waar je gelijk op komt. Ik zou niet weten waarom ik op iedereen en ze moeder hun timeline moet zitten scrollenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Status erop zetten en foto's uploaden blijft hetzelfde?
Dan red ik me wel, meer doe ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat veranderd niet. Is puur het uiterlijk van je profiel.
Heb jij facebook dan? Link?quote:
Doe dat ook niet, ik lees ook alleen de newsfeed en dan ben ik meestal weer wegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef fyah het volgende:
[..]
ik gebruik het allemaal vast verkeerd, maar ik lees en post alleen via news feed. Die pagina waar je gelijk op komt. Ik zou niet weten waarom ik op iedereen en ze moeder hun timeline moet zitten scrollen
high 5ivequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe dat ook niet, ik lees ook alleen de newsfeed en dan ben ik meestal weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Ik denk dat ynuhh inmiddels wel is afgelopen ja. Beetje jammer dat ze niet meer komt nuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef fyah het volgende:
Hoe is het nog met ynuh afgelopen?mijn droomvrouw. alles was een leugen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef fyah het volgende:
[..]
high 5iveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat is er met haar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef fyah het volgende:
Hoe is het nog met ynuh afgelopen?mijn droomvrouw. alles was een leugen.
krijgt hoeken van moeders omdat zeuren over rokenquote:
lamon weg, chriz weg, ynuhh weg, mensen die remi86 heten (en dan irl ook echt remi heten) erbij,...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ynuhh inmiddels wel is afgelopen ja. Beetje jammer dat ze niet meer komt nu
Laki, Sky, NG, C_N, RV. Allemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef fyah het volgende:
[..]
lamon weg, chriz weg, ynuhh weg, mensen die remi86 heten (en dan irl ook echt remi heten) erbij,...
0_o
Laki, Sky, C_N, rv, Bragi/IQM/Bupaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef fyah het volgende:
[..]
lamon weg, chriz weg, ynuhh weg, mensen die remi86 heten (en dan irl ook echt remi heten) erbij,...
0_o
quote:
geen gemisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laki, Sky, NG, C_N, RV. Allemaal.
Ohja NGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laki, Sky, NG, C_N, RV. Allemaal.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef fyah het volgende:
[..]
0_o
Vα▀«▌▬▐ßΓπΣσß▐«╬╧▓─quote:
the fuckquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Vα▀«▌▬▐ßΓπΣσß▐«╬╧▓─
ok nee serieus waar de coke zero kankerlijer staat die umlaut op windows qwerty?
JIj bent N-G.quote:
Naast je 'Enter'.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Vα▀«▌▬▐ßΓπΣσß▐«╬╧▓─
ok nee serieus waar de coke zero kankerlijer staat die umlaut op windows qwerty?
En dan in het echt ook nog zo hetenquote:
Dat vind ik zo kut, vooral als je gaat programmerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef remi1986 het volgende:
gewoon shift + " en dan de letter
ëäïö
Zonder hem geen wolvendagenquote:
hmm ja ik heb er niet zoveel last van eigenlijk, want voor strings gebruik ik altijd een enkele 'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kut, vooral als je gaat programmeren
Waar hedde gij last van?quote:
Het was ook geen vraag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Daar zal ik maar geen antwoord op geven.
quote:
quote:
Bij enkele doet ie dat toch ook? En dan heb je nog HTML.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm ja ik heb er niet zoveel last van eigenlijk, want voor strings gebruik ik altijd een enkele '
Begin jij nu ook al met die dolfijnen?quote:
o ja kloptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij enkele doet ie dat toch ook? En dan heb je nog HTML.
Ik kon het even niet helpen, zal het niet weer doen ok?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die dolfijnen?
ach is toch dol fijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kon het even niet helpen, zal het niet weer doen ok?![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wel gehad ja
of bedoel je op fb?
Ja dat zal de "grap" wel zijn. en ach, doen ze lekker zelf tochquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef wise het volgende:
[..]![]()
zal wel de guy in friendszone zijn. Veel vrouwen zijn blind hiervoor en daten alleen klootzakken
Geweldige noten jaquote:
ille rhymzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
dqod knip ff de achterkant van mn haar, de voorkant is al klaar
Trust me, you don't want me to do thatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
dqod knip ff de achterkant van mn haar, de voorkant is al klaar
quote:
Als ik van fok afga mag ik je dan wel bevrienden? :$quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik van fok afga mag ik je dan wel bevrienden? :$
quote:
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat mag jij denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Anthropos het volgende:
Ik denk dat Ally wel populair is op FB.
Zie je tockquote:
Nee ik blijf nu, als het toch geen verschil maakt.quote:
ninja katquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik weet niet hoe mn kat het doet, ik heb 2 min geleden een nieuwe muis op m'n bed gegooid en nu is ie al spoorlooskutbeest.
love you hoor =$ xxxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik blijf nu, als het toch geen verschil maakt.
Kijk voor haar had ik het over gehad om FOK! op te geven, maar helaas.
jammerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik blijf nu, als het toch geen verschil maakt.
Kijk voor haar had ik het over gehad om FOK! op te geven, maar helaas.
Jawel want op FB kunnen ze door posten tijdens hun (perm)ban.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef Anthropos het volgende:
Wat heb je eraan als je iemand van hier op FB hebt? Het heeft toch geen meerwaarde.
quote:
Je zou ynuhh maar op FB hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef Anthropos het volgende:
Wat heb je eraan als je iemand van hier op FB hebt? Het heeft toch geen meerwaarde.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou ynuhh maar op FB hebben
hahaha
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahaha
Hoezo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahaha
quote:
Smeltend hartje gekregenquote:
WIE WIE WIE?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef Allure_ het volgende:
ik wil nog een naam zeggen maar I'm scared
dat moet nog bewezen worden, maar ik heb geen zin om dat uit te zoekenquote:
Ik ben wel echt hoor :$quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat moet nog bewezen worden, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken
dus die gaat er nog lang mee wegkomen
DM?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Hoezo ken jij ynuhh? Jij bent toch nieuw hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef Anthropos het volgende:
Wat is er met Ynuhh dan? Is ze de nieuwe Krentenbol?
Die 15 jarigequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef Anthropos het volgende:
Wat is er met Ynuhh dan? Is ze de nieuwe Krentenbol?
Fuck you. Zeg gewoonquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet waarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo ken jij ynuhh? Jij bent toch nieuw hier.
Echt helemaal zie ik het toch nietquote:
Potloodvisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lik mijn poesje maar
[..]
ow, wie ben je dan?
Banquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
waar is Chai tegenwoordig eigenlijk.
goede vraagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, tijd voor een kloon TR.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet. Heb je daarstraks al gezegd.
Zoals altijd weer een banquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
Dat zijn er wel meer hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet de leeftijd niet. Maar dat was een kerel die hier vrouw was zeg maar.
jammerquote:
zegt wie trouwensquote:
Vas mag dat want amsterdammer. Dat is sowieso tuig.quote:
Zal jou eens bannenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef Allure_ het volgende:
wat een boefjes zijn jullie, allemaal gebanned worden op internet
Wie is Anthropos dan volgens jou?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoek een leven met je kk irritante kloons de hele tijd
Heb je haar al onderhand eens op der plek gezet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vas mag dat want amsterdammer. Dat is sowieso tuig.
Ja, maar ze blijft niet zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je haar al onderhand eens op der plek gezet?
Gelukkig ben ik een brave ziel dus ik zorg voor de balansquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef Allure_ het volgende:
wat een boefjes zijn jullie, allemaal gebanned worden op internet
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie is Anthropos dan volgens jou?
quote:
Alleen een blinde kan dat niet zienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie is Anthropos dan volgens jou?
try mequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een brave ziel dus ik zorg voor de balans
Vraag yvonne wel evenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen een blinde kan dat niet zien
[..]
try me
tuigquote:
Je moet je toch serieus dingen gaan afvragen als je dat ziet aan iemands poststijl.quote:
Niet te cool alsjeblieft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoek een leven met je kk irritante kloons de hele tijd
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een brave ziel dus ik zorg voor de balans
Hij hoeft niet eens te posten, want je ziet het standaard aan de username + UI. Na 5993837372727839223833 kloons hoef je je dan niet meer serieus dingen af te vragenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet je toch serieus dingen gaan afvragen als je dat ziet aan iemands poststijl.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet je toch serieus dingen gaan afvragen als je dat ziet aan iemands poststijl.
Waar maak jij je druk om? Ik kan mijn naam niet veranderen, dus dan gewoon een ander account. Simpel, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens te posten, want je ziet het standaard aan de username + UI. Na 5993837372727839223833 kloons hoef je je dan niet meer serieus dingen af te vragen.
quote:
Gun ons ook eens watquote:
Dat maak ik zelf wel uit ehquote:
Alleen een aantal die vaker goed van pas komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef wise het volgende:
[..]![]()
verzamel jij alle gifjes in je pb¿
okay okay, keep yer peeeeants on.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]Hij heeft ten eerste dezelfde UI en heeft het al meerdere keren zelf gezegd
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen een aantal die vaker goed van pas komen.
Thanks Bobbelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vas mag dat want amsterdammer. Dat is sowieso tuig.
Graag gedaanquote:
Hoezo je naam veranderen, die verandert iedere week klapharkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Ik kan mijn naam niet veranderen, dus dan gewoon een ander account. Simpel, toch?
Wat jij wilt, als je maar stopt met zaniken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo je naam veranderen, die verandert iedere week klaphark.
quote:
Sch- sch- schizo. Ik zal je profiel wel eens op je FB posten als je het zo erg vindt om gesnapt te worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat jij wilt, als je maar stopt met zaniken.
In mijn tijd hadden we alleen maar een bitchende Ally. Toen hadden we nog geen WD.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind een bitchende WD leuker dan een bitchende ally
OH SHI-quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sch- sch- schizo. Ik zal je profiel wel eens op je FB posten als je het zo erg vindt om gesnapt te worden.
Echt wel, goede tijd dat we nog op elkaar bitchtenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Allure_ het volgende:
Vas heeft mij nog nooit zien bitchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |