niks mis meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, hij is begonnen waar iedereen mee begint: Marlboro.
Ik heb eerst altijd Gauloises gerookt en het laatste half jaar Lucky Strike, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van Nelle shag of Lucky Strike...
to be different....
Prijzig, zeker voor iemand van 15.quote:
ik heb dat nooit gesnapt. als je een beetje sporadisch rookt scheelt het, wat, 50 cent tot een euro per week? als dat er niet vanaf kan, why botherquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb eerst altijd Gauloises gerookt en het laatste half jaar Lucky Strike, ja.
[..]
Prijzig, zeker voor iemand van 15.
Smaakverschil.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gesnapt. als je een beetje sporadisch rookt scheelt het, wat, 50 cent tot een euro per week? als dat er niet vanaf kan, why bother
Boh, die van mij is vannacht gestolenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik een pakje sigaretten wilde stelen
had ik de verpakking en shit er al afgehaald en toen zag ik 'n camera en heb ik m toch maar betaald
soso skeer
Ik had vannacht gedroomd dat ik met 2 matties iemand had geroofd word ik wkkr staan de beelden gwn online :Squote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
had ik de verpakking en shit er al afgehaald en toen zag ik 'n camera en heb ik m toch maar betaald
soso skeer
wilde je ze uit het pakje halen en in je mouw steken? tactisch!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
soso skeer
Hahahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat ik met 2 matties iemand had geroofd word ik wkkr staan de beelden gwn online :S
Nee, ik wilde doen alsof dat pakje al van mij was en gewoon in m'n tas gooienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef fyah het volgende:
[..]
wilde je ze uit het pakje halen en in je mouw steken? tactisch!
Die pakken ze wel lekker zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat ik met 2 matties iemand had geroofd word ik wkkr staan de beelden gwn online :S
die gast op die fietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik ben gewoon getraumatiseerd door alles wat met diefstal te maken heeft mén.
[..]
Nee, ik wilde doen alsof dat pakje al van mij was en gewoon in m'n tas gooien.
quote:
http://fbprofilecovers.com/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef Allure_ het volgende:
waar kun je kekke achtergronden vinden voor bovenin je timeline
yes i am bored
kushandwizdomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef Allure_ het volgende:
waar kun je kekke achtergronden vinden voor bovenin je timeline
yes i am bored
Die zijn een beetje kinderachtigquote:
tnx braquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:22 schreef wise het volgende:
een foto van die jezelf gemaakt hebt pakken en dan 851x315 maken dacht ik
http://covermyfb.com/
http://www.coverphotoz.com/category
Ik vind die coverphoto's die mixen met je profielfoto altijd wel leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:22 schreef wise het volgende:
een foto van die jezelf gemaakt hebt pakken en dan 851x315 maken dacht ik
http://covermyfb.com/
http://www.coverphotoz.com/category
Aan de linkerkant staan categorieën hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zijn een beetje kinderachtig.
Ik vind het kut dat nu alsnog iedereen noodgedwongen die timeline krijgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die coverphoto's die mixen met je profielfoto altijd wel leuk
moet je maar net een goede foto hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die coverphoto's die mixen met je profielfoto altijd wel leuk
Dat wist je toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Aan de linkerkant staan categorieën hoor.
[..]
Ik vind het kut dat nu alsnog iedereen noodgedwongen die timeline krijgt.
Ja, zijn ze alsnog kinderachtig potloodvis nr. 2quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Aan de linkerkant staan categorieën hoor.
[..]
Ik vind het kut dat nu alsnog iedereen noodgedwongen die timeline krijgt.
Moet je gewoon een foto zo maken dat het past en daarna photoshoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
moet je maar net een goede foto hebben
Dat is mogelijk. Heb er zelf niet op gekeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zijn ze alsnog kinderachtig potloodvis nr. 2.
Hahahaha. Overigens ben ik al helemaal gewend aan timeline en moet ik een beetjequote:
volgens mij heb ik de oude nog, maar ik heb jou niet op fb, dus daar heb je geen last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahaha. Overigens ben ik al helemaal gewend aan timeline en moet ik een beetje-en bij mensen die nog het oude profiel hebben.
Wat is er zo anders dan? Ik zet soms wat onzin erop, voor de rest doe ik er weinig mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahaha. Overigens ben ik al helemaal gewend aan timeline en moet ik een beetje-en bij mensen die nog het oude profiel hebben.
Toch geen kort pittig kapsel he?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Allure_ het volgende:
Oke, teveel moeite. Ik ga zo maar mijn haar knippen.
Oude profiel is zoals je newsfeed. Timeline is met die vlakken links en rechtsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat is er zo anders dan? Ik zet soms wat onzin erop, voor de rest doe ik er weinig mee.
knippie knippie knippiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Allure_ het volgende:
Oke, teveel moeite. Ik ga zo maar mijn haar knippen.
Status erop zetten en foto's uploaden blijft hetzelfde?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oude profiel is zoals je newsfeed. Timeline is met die vlakken links en rechts
Dat veranderd niet. Is puur het uiterlijk van je profiel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Status erop zetten en foto's uploaden blijft hetzelfde?
ik gebruik het allemaal vast verkeerd, maar ik lees en post alleen via news feed. Die pagina waar je gelijk op komt. Ik zou niet weten waarom ik op iedereen en ze moeder hun timeline moet zitten scrollenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Status erop zetten en foto's uploaden blijft hetzelfde?
Dan red ik me wel, meer doe ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat veranderd niet. Is puur het uiterlijk van je profiel.
Heb jij facebook dan? Link?quote:
Doe dat ook niet, ik lees ook alleen de newsfeed en dan ben ik meestal weer wegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef fyah het volgende:
[..]
ik gebruik het allemaal vast verkeerd, maar ik lees en post alleen via news feed. Die pagina waar je gelijk op komt. Ik zou niet weten waarom ik op iedereen en ze moeder hun timeline moet zitten scrollen
high 5ivequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe dat ook niet, ik lees ook alleen de newsfeed en dan ben ik meestal weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Ik denk dat ynuhh inmiddels wel is afgelopen ja. Beetje jammer dat ze niet meer komt nuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef fyah het volgende:
Hoe is het nog met ynuh afgelopen?mijn droomvrouw. alles was een leugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |