Dat zijn er wel meer hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet de leeftijd niet. Maar dat was een kerel die hier vrouw was zeg maar.
jammerquote:
zegt wie trouwensquote:
Vas mag dat want amsterdammer. Dat is sowieso tuig.quote:
Zal jou eens bannenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef Allure_ het volgende:
wat een boefjes zijn jullie, allemaal gebanned worden op internet
Wie is Anthropos dan volgens jou?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoek een leven met je kk irritante kloons de hele tijd
Heb je haar al onderhand eens op der plek gezet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vas mag dat want amsterdammer. Dat is sowieso tuig.
Ja, maar ze blijft niet zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je haar al onderhand eens op der plek gezet?
Gelukkig ben ik een brave ziel dus ik zorg voor de balansquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef Allure_ het volgende:
wat een boefjes zijn jullie, allemaal gebanned worden op internet
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie is Anthropos dan volgens jou?
quote:
Alleen een blinde kan dat niet zienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie is Anthropos dan volgens jou?
try mequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een brave ziel dus ik zorg voor de balans
Vraag yvonne wel evenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen een blinde kan dat niet zien
[..]
try me
tuigquote:
Je moet je toch serieus dingen gaan afvragen als je dat ziet aan iemands poststijl.quote:
Niet te cool alsjeblieft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoek een leven met je kk irritante kloons de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |