Ik vind zo'n bekakt kapsel niets. Doe maar dit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
precies, kan je niet zien of het een jongentje of meisje is
en dan die foto pakkenquote:
Lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:28 schreef L0t.. het volgende:
Tijd voor banaan met chocola uit de oven
Ik wilde chocobanaan zeggen maar dat kwam zo verkeerd over binnen deze context
Ja, dat doe ik ook wel eens, maar in de oven is eigenlijk precies hetzelfdequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekkerdoen wij altijd met aluminiumfolie eromheen op de bbq
nog nooit geprobeerd. wel met jagermeister..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
banaan in alumini en dan op de bbq tot hij zwart / warm is. Dan opensnijden aan 1 kant, iets opentrekken en schil eraan laten zitten. Beetje fijnprakken en dan strohrum erinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
middag / avond dienst. Hebben chaffeurs wel vaker.quote:
Alsof ik niet weet dat hij op kantoor werktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:40 schreef wise het volgende:
[..]
middag / avond dienst. Hebben chaffeurs wel vaker.
beveiliging of politie heeft het ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
Wel klote dat jij gele rijst met groenten en kip eet, terwijl ik het moet doen met boterhammen met runderrookvlees.
[..]
Alsof ik niet weet dat hij op kantoor werkt.
Ja, en veilingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef wise het volgende:
[..]
beveiliging of politie heeft het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]wingmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt achterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
Wel klote dat jij gele rijst met groenten en kip eet, terwijl ik het moet doen met boterhammen met runderrookvlees.
[..]
Alsof ik niet weet dat hij op kantoor werkt.
Heb nog niet eens gegeten, m'n moeder heeft geen beleg voor me meegenomen verdomme. Aankleden en zelf halen en dan vreten dusquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ben ook een tijd 'weg' geweest.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |