quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef fyah het volgende:
[..]
high 5iveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat is er met haar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef fyah het volgende:
Hoe is het nog met ynuh afgelopen?mijn droomvrouw. alles was een leugen.
krijgt hoeken van moeders omdat zeuren over rokenquote:
lamon weg, chriz weg, ynuhh weg, mensen die remi86 heten (en dan irl ook echt remi heten) erbij,...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ynuhh inmiddels wel is afgelopen ja. Beetje jammer dat ze niet meer komt nu
Laki, Sky, NG, C_N, RV. Allemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef fyah het volgende:
[..]
lamon weg, chriz weg, ynuhh weg, mensen die remi86 heten (en dan irl ook echt remi heten) erbij,...
0_o
Laki, Sky, C_N, rv, Bragi/IQM/Bupaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef fyah het volgende:
[..]
lamon weg, chriz weg, ynuhh weg, mensen die remi86 heten (en dan irl ook echt remi heten) erbij,...
0_o
quote:
geen gemisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laki, Sky, NG, C_N, RV. Allemaal.
Ohja NGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laki, Sky, NG, C_N, RV. Allemaal.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef fyah het volgende:
[..]
0_o
Vα▀«▌▬▐ßΓπΣσß▐«╬╧▓─quote:
the fuckquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Vα▀«▌▬▐ßΓπΣσß▐«╬╧▓─
ok nee serieus waar de coke zero kankerlijer staat die umlaut op windows qwerty?
JIj bent N-G.quote:
Naast je 'Enter'.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Vα▀«▌▬▐ßΓπΣσß▐«╬╧▓─
ok nee serieus waar de coke zero kankerlijer staat die umlaut op windows qwerty?
En dan in het echt ook nog zo hetenquote:
Dat vind ik zo kut, vooral als je gaat programmerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef remi1986 het volgende:
gewoon shift + " en dan de letter
ëäïö
Zonder hem geen wolvendagenquote:
hmm ja ik heb er niet zoveel last van eigenlijk, want voor strings gebruik ik altijd een enkele 'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kut, vooral als je gaat programmeren
Waar hedde gij last van?quote:
Het was ook geen vraag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Daar zal ik maar geen antwoord op geven.
quote:
quote:
Bij enkele doet ie dat toch ook? En dan heb je nog HTML.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm ja ik heb er niet zoveel last van eigenlijk, want voor strings gebruik ik altijd een enkele '
Begin jij nu ook al met die dolfijnen?quote:
o ja kloptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij enkele doet ie dat toch ook? En dan heb je nog HTML.
Ik kon het even niet helpen, zal het niet weer doen ok?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die dolfijnen?
ach is toch dol fijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kon het even niet helpen, zal het niet weer doen ok?![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wel gehad ja
of bedoel je op fb?
Ja dat zal de "grap" wel zijn. en ach, doen ze lekker zelf tochquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef wise het volgende:
[..]![]()
zal wel de guy in friendszone zijn. Veel vrouwen zijn blind hiervoor en daten alleen klootzakken
Geweldige noten jaquote:
ille rhymzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
dqod knip ff de achterkant van mn haar, de voorkant is al klaar
Trust me, you don't want me to do thatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
dqod knip ff de achterkant van mn haar, de voorkant is al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |