Ik ben echt zo fucking blij dat ik de stap heb gezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef Rammelaartje het volgende:
Als ik jullie mooie verhalen lees vind ik het echt jammer dat ik geen tijd heb om bij een loopgroep te gaan. Goed gedaan allemaal!
Welke afstand wil je halen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dat was bewondering. Realiseer ik me dat ik eigenlijk een enorm luie draak ben![]()
Maar ik heb een doel: Zeer goed scoren op de cooper test
Het viel me echt mee, na 1,5 week niet lopen en slaapgebrek na Lowlands. M'n weerstand is echt niets meer nu, maar blijkbaar blijft m'n conditie in standquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Klinkt goed Yuki! Je gaat echt met sprongen vooruit he?Goeie beslissing, die loopgroep!
En vooral fijn dat je je hoofd even leeg kon maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertestquote:
Snap ik en ik zou het ook echt gedaan hebben als ik niet voor mn master 2 avonden en een hele dag (zaterdag!! Wie verzint het) naar college moet, naast mn fulltime baan. Ben al blij als het me gaat lukken om 2 keer in de week te sporten!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben echt zo fucking blij dat ik de stap heb gezet
Haha stadsenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef GotC het volgende:
M'n trainer had nog een leuke afleidingsmanoeuvre vandaag..
*lopen door een bos, iedereen was stil want redelijk kapot aan het gaan*
Trainer: Kijk, een roofvogel!
Iedereen: Oh nou inderdaad![]()
Trainer: Haha, nee joh, het is een duif.![]()
.
2800 is de ondergrens van Zeer Goed. Mietje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest
2800. I know, I know dat is heul veul, maar het geeft mij iets om naartoe te werken.
Truequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
2800 is de ondergrens van Zeer Goed. Mietje!
Ah, de zeldzame bruingestreepte roofduifquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef GotC het volgende:
M'n trainer had nog een leuke afleidingsmanoeuvre vandaag..
*lopen door een bos, iedereen was stil want redelijk kapot aan het gaan*
Trainer: Kijk, een roofvogel!
Iedereen: Oh nou inderdaad![]()
Trainer: Haha, nee joh, het is een duif.![]()
.
2800quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest
2800. I know, I know dat is heul veul, maar het geeft mij iets om naartoe te werken.
Eerst mijn 5 km schema helemaal afmaken. Vorige keer dat ik de 5k aan tikte was ik op week 6quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
2800! Bijna 3 km in 12 min! Ik ben wel benieuwd! Ga je er nog specifiek naar trainen?
De welbekende Drentse heideduifquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:10 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ah, de zeldzame bruingestreepte roofduif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De welbekende Drentse heideduifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]Inderdaad. Mensen die niet eens wat kennis hebben van de natuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo vroeg mijn nichtje een keer waar de paarse koeien waren. Kijkt ze me met grote ogen aan: "Ja voor de chocolade melk". Tis een schatje hoor, daar niet van.
Nix mis met die vraag.....toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die niet eens wat kennis hebben van de natuur![]()
Zo vroeg mijn nichtje een keer waar de paarse koeien waren. Kijkt ze me met grote ogen aan: "Ja voor de chocolade melk". Tis een schatje hoor, daar niet van.
Wist ze niet eens dat chocolademelk uit de fabriek komt! Tsssquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die niet eens wat kennis hebben van de natuur![]()
Echt he!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wist ze niet eens dat chocolademelk uit de fabriek komt! Tsss
Gastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echt he!![]()
Tevens: Melk vers uit de koe als het nog warm is![]()
check wel even of de koe in kwestie 4 spenen heeft ipv 1
On-topic: als je die met 1 speen melkt zul je hard moeten lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echt he!![]()
Ja of hij vraagt om je telefoon nummer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
On-topic: als je die met 1 speen melkt zul je hard moeten lopen
Tot horens!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of hij vraagt om je telefoon nummer.
Ook dan ga ik hard lopen....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of hij vraagt om je telefoon nummer.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echt he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |