Niet mijn type 'humor'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Salatrel het volgende:
en via via related kom ik hierbij uit
NEE NIET BIJNA BEDTIJD>>quote:
Braafquote:
Ik heb mijn tanden nog niet gepoetst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Braaf
*koekje geeft
Tenzij je al je tanden hebt gepoetst, want het is een sinaasappelkoekje
Dat doe ik dagelijks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je eens proberen.. sinaasappelsap drinken en daarna je tanden poetsen
* Koekje in je muil proptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden nog niet gepoetst.
Heb jij nog wel tanden dan?quote:
Ja ik hou ook van jou tinusquote:
Dankjewel, en ja nog wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Koekje in je muil propt
[..]
Heb jij nog wel tanden dan?
Wonderbaarlijk..quote:
Hangt er vanaf, waarmee.quote:
Nee gewoon nee.quote:
Stompjes als tanden hebbenquote:
Hier eerder goed gaarquote:
gewoon erop butsen dus? oke dealquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn knie help me gewoon godverdomme. :S
Nee, Gizmo en ik zijn er namelijk gewoon dus je bent niet alleen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeetje, is dit ouwewijvenklaagsc ?
Oh je knie..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn knie help me gewoon godverdomme. :S
Nee, sensueel aaien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gewoon erop butsen dus? oke deal
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, Gizmo en ik zijn er namelijk gewoon dus je bent niet alleen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stompjes als tanden hebben
quote:
Dat mag gizmo doen dan.quote:
quote:
quote:
Dat mag 4ebe doen danquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, Gizmo en ik zijn er namelijk gewoon dus je bent niet alleen.
quote:
DOHHHquote:
:vquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]_____________________________________________________________
Ja, kinky hè?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh je knie..Heet dat tegenwoordig zo?
Echt he..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]_____________________________________________________________
Nou raap me op..quote:
quote:
quote:
quote:
Dat had ik niet per se willen weten.quote:
quote:
quote:
waarschijnlijk zit ze daar al op he, je moet er al oprapenquote:
Nee, ze lag op de grond hè.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit ze daar al op he, je moet er al oprapen
quote:
kinkyquote:
quote:
smoothquote:
Damn dude..quote:
Waarom moet ik lachen om het woord e-cig?quote:
quote:
quote:
Omdat je hersens raar werken: e-cig -> e-sis -> r-sis -> Qodquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet ik lachen om het woord e-cig?
Oh is dat hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Omdat je hersens raar werken: e-cig -> e-sis -> r-sis -> Qod
Tot 1 september mag het..quote:
Fixed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh is dat het![]()
![]()
Wel creatief bedacht, though
quote:
Flikker op met je SPAMquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Typisch het volgende:
Doe mee met de ontgroening van de nieuwe mods in vbl door random topics aan te maken:
Voetbal
En feliciteer ze hier
Stevenmac en DonRaja
Nee, doei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Typisch het volgende:
Doe mee met de ontgroening van de nieuwe mods in vbl door random topics aan te maken:
Voetbal
En feliciteer ze hier
Stevenmac en DonRaja
Stevenmac en weer mod?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Typisch het volgende:
Voetbal
En feliciteer ze hier
Stevenmac en DonRaja
Halleluja \o/quote:
Zeg jij nou hommo,quote:
hij weet tegen wie ie het zegt hequote:
Ye fuck.quote:
Wat is er in jou gevaren?quote:
Wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij weet tegen wie ie het zegt he
rightquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er in jou gevaren?
Zo meteen ga je nog rap luisteren_
[..]
Wie ben jij ook alweer?
Zitten ook wel de meeste met een banquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:12 schreef Zosk het volgende:
In dat voetbal forum wordt trouwens een partij gekankert zeg, tering.
Grapje tochquote:
Haha mooi man, dat het nog ergens kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zitten ook wel de meeste met een ban
Het zal welquote:
wat? Kanker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha mooi man, dat het nog ergens kan.
O jeequote:
quote:
quote:
quote:
moet kunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:12 schreef Zosk het volgende:
In dat voetbal forum wordt trouwens een partij gekankert zeg, tering.
quote:
Ja, doei nep-nachtbrakerquote:
quote:
Haha, als het daar ook daadwerkelijk over voetbal gaat dan heb ik weinig toe te voegen.quote:
quote:
quote:
Slotje zonder comment?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/19.gif___
De regel is dat het daar niet over voetbal mag gaan. Gebeurt afentoe wel, maar is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, als het daar ook daadwerkelijk over voetbal gaat dan heb ik weinig toe te voegen.
achquote:
Oh, dat is eigenlijk niet eens zo'n heel gek idee. Hier mag wel geklaagd worden, dus kanker past er wel bij vind ik. Maar goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
De regel is dat het daar niet over voetbal mag gaan. Gebeurt afentoe wel, maar is niet de bedoeling.Daar zijn de andere topics voor.
quote:
Nog 1 massacre.quote:
vervang het door anker of banaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk niet eens zo'n heel gek idee. Hier mag wel geklaagd worden, dus kanker past er wel bij vind ik. Maar goed.
Plaatje van anker / anker zeggen hier = ban.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervang het door anker of banaan.
quote:
Oh dat wilde ik nou net gaan doen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Plaatje van anker / anker zeggen hier = ban.![]()
Er zat vanavond een lekkere aziaat naast me in de bus, met haar arm steeds tegen de mijnequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervang het door anker of banaan.
Nou ja, ze zullen het bij jou wel weghalen / note geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat wilde ik nou net gaan doen..
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is soms al een reden voor een mod om hier langs te komen
Ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Er zat vanavond een lekkere aziaat naast me in de bus, met haar arm steeds tegen de mijne
Sorry voor associatie.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RonDanja is een goede gozer. Jammer alleen dat hij zijn vrouw met de kinderen opzadelt en zelf uren zelfs na het sluiten van het kantoor blijft door Fok!ken op zijn werkplek.
Ach over die ander kan je ook een heel boek schrijven hoorquote:
Was licht erotiserend. Qod zou zijn weggedreven denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren.
Zo erg ja?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach over die ander kan je ook een heel boek schrijven hoor
Yesquote:
Dingen online serieus nemen, zeker over een persoon welke zojuist gepromoveerd is als Moderator is anders ook een goede stap richting een extreme internet verslaving.quote:
Niet zo handig om dat op een publiek forum te zeggenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dingen online serieus nemen, zeker over een persoon welke zojuist gepromoveerd is als Moderator is anders ook een goede stap richting een extreme internet verslaving.
Haha, zo'n vent flikker je toch mooi buiten zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dingen online serieus nemen, zeker over een persoon welke zojuist gepromoveerd is als Moderator is anders ook een goede stap richting een extreme internet verslaving.
:$quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Damn you automatische updates ...
quote:
Uh.. gewoon dat ie de pagina ververst.. dat heet toch zo?quote:
Hier niet hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Uh.. gewoon dat ie de pagina ververst.. dat heet toch zo?
Ja doei met je massacrequote:
Ajaxquote:
WAAR IS HIER?quote:
jupquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Uh.. gewoon dat ie de pagina ververst.. dat heet toch zo?
Daarquote:
quote:
Jezus, iemand heeft bijdehandjes als ontbijt gegeten.quote:
Nou dan is het goed hequote:
Welk ontbijt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jezus, iemand heeft bijdehandjes als ontbijt gegeten.
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
En het heet toch gewoon automatisch update?
Boterhammen met kipfilet en tuinkruidenquote:
Ja dat was mijn punt, maar ik word weer als een soort achterlijke neergezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
En het heet toch gewoon automatisch update?
Weinig bijdehand aanquote:
O rly ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boterhammen met kipfilet en tuinkruiden
[..]
Ja dat was mijn punt, maar ik word weer als een soort achterlijke neergezet![]()
Komt wel vaker voor hequote:
quote:
Sowieso..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
O rly ?
En nee dat had ik niet op brood
Had ik ook nietquote:
Schrik?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh even naar de wc gaan en er achter komen dat je bijna op een spin had gedrukt in plaats van het lichtknopje..
Ik weet genoegquote:
Ja, dat had ik wel doorquote:
Wel?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gore kutbeesten
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:
Valt mee, soms lees je er alleen maar overheen namelijkquote:
Maakt niet uit hoorquote:
Huh, wat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt mee, soms je er alleen maar overheen namelijk
je was iets te vlugquote:
Ja of juist ook te vlugquote:
Ik zou ook bang worden iddquote:
Selectief leesgedrag he, moet jij alles van wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt mee, soms lees je er alleen maar overheen namelijk
Wat is het nouquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Selectief leesgedrag he, moet jij alles van weten_
En nu niet zo interpreteren dat jij selectief leest, want dat doe je niet
scherp puntje iddquote:
Dat ik degene ben die selectief leest.quote:
Schijnbaar wel, anders zou ik het niet vragen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik degene ben die selectief leest.
Dat was toch niet zo moeilijk?
Ik hou wijselijk mijn mond hierover.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders zou ik het niet vragen.
Maar goed, dat komt vast omdat ik een Brabo ben
Ja anders had jij het gewoon gepost hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk mijn mond hierover.
Nou eigenlijk niet, maar nu je het zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja anders had jij het gewoon gepost hoor
Ah dat valt eigenlijk wel weer tegen eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, maar nu je het zegt
quote:Dance all night
Lose your mind
One more time
Even though the king is gone
Dance all night
Lose your mind
One more time woah
The beat goes on and on yeah
Dance all night (though the king is gone)
Lose your mind (the beat goes on)
One more time oh
Even though the king is gone
Dance all night (though the king is gone)
Lose your mind (the beat goes on)
One more time
The beat goes on and on yeah
problem?quote:
Nightquote:
Oke doeiquote:
Hoor ik wel vaker..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat valt eigenlijk wel weer tegen eigenlijk
Nee hoor, nu is het 1 op 1quote:
Godverquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik wel vaker..
[..]
Nee hoor, nu is het 1 op 1![]()
Zoks is weg nu
Oh hell yeahquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Godver
Nu moet ik zeker bang worden
7 kleurtjes stront lopen nu langs mijn benenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hell yeah![]()
En ben je het al?
Bedankt voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7 kleurtjes stront lopen nu langs mijn benen
Dan weet je wel meteen hoe erg het isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de beeldvorming.
Damn
Serieuze shit dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan weet je wel meteen hoe erg het is
haha je zei shit.. hihihihquote:
Echt he..quote:
oudquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he..![]()
Hoe oud waren we ook alweer?_!
Goeie samenvatting,ouwequote:
it's funny because it's truequote:
quote:
quote:
ben al 2,5 uur opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
kijk, langzaam maar zeker worden de mensen wakker
Zeg dat wel.. zo meteen met mn brakke hoofd lekker de randstadrail inquote:
gewoon rechtdoor rijdenquote:
Hier in Nederland rijden dat soort mensen zich gewoon kapot tegen bomen. Ruimt lekker op.quote:
Grapjas, vanaf 7 al aan het werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
kijk, langzaam maar zeker worden de mensen wakker
ow nou dan ben je toch wakker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grapjas, vanaf 7 al aan het werk.
Sommige mensen denk nu eenmaal dat je meteen op fok gaat posten als je wakker wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grapjas, vanaf 7 al aan het werk.
nee hoor zelf was ik ook om kwart over 7 al wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen denk nu eenmaal dat je meteen op fok gaat posten als je wakker wordt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier in Nederland rijden dat soort mensen zich gewoon kapot tegen bomen. Ruimt lekker op.
quote:
Hoi L0t. Hoe gaat het?quote:
Hoii, het gaat wel. Vrijdag echo en dan weet ik of het nog goed zit, voor nu dan tenminste.quote:
Klinkt niet zo goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoii, het gaat wel. Vrijdag echo en dan weet ik of het nog goed zit, voor nu dan tenminste.
Hoe is het met jou?
Hmm, spannend wel of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoii, het gaat wel. Vrijdag echo en dan weet ik of het nog goed zit, voor nu dan tenminste.
Hoe is het met jou?
quote:
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Dankje! 7 weken nog maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ah, leuk! Gefeliciteerd. Hoe ver ben je?
Nou, bij 7 weken zie je meestal nog niet echt veel hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat schiet op. Heb je ook een dikke buik of valt het bij jou wel mee?
maar jij bent toch van jezelf aardig smal/slank, dus het zal wel wat sneller opvallen bij jou, of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, bij 7 weken zie je meestal nog niet echt veel heIk heb wel 's avonds een hele dikke buik, door de zwangerschap krijg je nogal last van opgeblazen darmen
Dan lijkt het al bijna wat.
Ging me meer om Vanessa eigenlijkquote:
Ah, ik heb het verkeerd opgevat. Dacht dat je over 7 weken was uitgeteldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, bij 7 weken zie je meestal nog niet echt veel heIk heb wel 's avonds een hele dikke buik, door de zwangerschap krijg je nogal last van opgeblazen darmen
Dan lijkt het al bijna wat.
Ja mss wel, maar het ligt er vooral aan hoe je baarmoeder ligt volgens mij. Nou heb ik best wel een holle rug dus mijn buik steekt al snel naar vorenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jij bent toch van jezelf aardig smal/slank, dus het zal wel wat sneller opvallen bij jou, of niet?
en goeiemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door L0t.. op 22-08-2012 10:39:41 ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja mss wel, maar het ligt er vooral aan hoe je baarmoeder ligt volgens mij. Nou heb ik best wel een holle rug dus mijn buik steekt al snel naar voren
Dit was anderhalve week geleden:
ziet er uit alsof je echt moeite doet om je buik uit de duwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
+1quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er uit alsof je echt moeite doet om je buik uit de duwen
[..]
Ja mss wel, maar het ligt er vooral aan hoe je baarmoeder ligt volgens mij. Nou heb ik best wel een holle rug dus mijn buik steekt al snel naar voren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
ik probeer de mijne liever wat in te houdenquote:
[..]
Ik ben benieuwd hoe snel 'het' groeit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er uit alsof je echt moeite doet om je buik uit de duwen
Geniet nog maar ff van je mooie figuur...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]Nee dat doe ik daar niet hoor, maar dat komt dus door m'n holle rug, mijn buik steekt gewoon naar voren
Al ben ik natuurlijk wel heul erg trots op mijn buik nu
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geniet nog maar ff van je mooie figuur...
dat duurt niet lang meer
en uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap ;-)
na de zwangerschap kan dat figuur ook wel weer terugkomen hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geniet nog maar ff van je mooie figuur...
dat duurt niet lang meer
en uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap ;-)
De borsten gaan wel ietsjes hangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na de zwangerschap kan dat figuur ook wel weer terugkomen hoor
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De borsten gaan wel ietsjes hangen.
Dat gebeurt op den duur toch wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik ken toch wel genoeg voorbeelden in mijn omgeving die er nu de zwangerschap weer perfect strak uitzien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ziet er heel leuk uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ging me meer om Vanessa eigenlijk
Inderdaad. Niks mis met het figuur van bijvoorbeeld Kate Beckinsale.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na de zwangerschap kan dat figuur ook wel weer terugkomen hoor
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met het figuur van bijvoorbeeld Kate Beckinsale.
Niet op haar leeftijd mag ik hopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gebeurt op den duur toch wel.
huh, dus UI had potloodvis ofzo toch¿quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jonger dan jij. Nu gaan ze trouwens wel hangen vanwege iets moois.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |