Dingen online serieus nemen, zeker over een persoon welke zojuist gepromoveerd is als Moderator is anders ook een goede stap richting een extreme internet verslaving.quote:
Niet zo handig om dat op een publiek forum te zeggenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dingen online serieus nemen, zeker over een persoon welke zojuist gepromoveerd is als Moderator is anders ook een goede stap richting een extreme internet verslaving.
Haha, zo'n vent flikker je toch mooi buiten zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dingen online serieus nemen, zeker over een persoon welke zojuist gepromoveerd is als Moderator is anders ook een goede stap richting een extreme internet verslaving.
:$quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Damn you automatische updates ...
quote:
Uh.. gewoon dat ie de pagina ververst.. dat heet toch zo?quote:
Hier niet hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Uh.. gewoon dat ie de pagina ververst.. dat heet toch zo?
Ja doei met je massacrequote:
Ajaxquote:
WAAR IS HIER?quote:
jupquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Uh.. gewoon dat ie de pagina ververst.. dat heet toch zo?
Daarquote:
quote:
Jezus, iemand heeft bijdehandjes als ontbijt gegeten.quote:
Nou dan is het goed hequote:
Welk ontbijt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jezus, iemand heeft bijdehandjes als ontbijt gegeten.
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
En het heet toch gewoon automatisch update?
Boterhammen met kipfilet en tuinkruidenquote:
Ja dat was mijn punt, maar ik word weer als een soort achterlijke neergezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
En het heet toch gewoon automatisch update?
Weinig bijdehand aanquote:
O rly ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boterhammen met kipfilet en tuinkruiden
[..]
Ja dat was mijn punt, maar ik word weer als een soort achterlijke neergezet![]()
Komt wel vaker voor hequote:
quote:
Sowieso..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
O rly ?
En nee dat had ik niet op brood
Had ik ook nietquote:
Schrik?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh even naar de wc gaan en er achter komen dat je bijna op een spin had gedrukt in plaats van het lichtknopje..
Ik weet genoegquote:
Ja, dat had ik wel doorquote:
Wel?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gore kutbeesten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |