achquote:
Oh, dat is eigenlijk niet eens zo'n heel gek idee. Hier mag wel geklaagd worden, dus kanker past er wel bij vind ik. Maar goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
De regel is dat het daar niet over voetbal mag gaan. Gebeurt afentoe wel, maar is niet de bedoeling.Daar zijn de andere topics voor.
quote:
Nog 1 massacre.quote:
vervang het door anker of banaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk niet eens zo'n heel gek idee. Hier mag wel geklaagd worden, dus kanker past er wel bij vind ik. Maar goed.
Plaatje van anker / anker zeggen hier = ban.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervang het door anker of banaan.
quote:
Oh dat wilde ik nou net gaan doen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Plaatje van anker / anker zeggen hier = ban.![]()
Er zat vanavond een lekkere aziaat naast me in de bus, met haar arm steeds tegen de mijnequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervang het door anker of banaan.
Nou ja, ze zullen het bij jou wel weghalen / note geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat wilde ik nou net gaan doen..
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is soms al een reden voor een mod om hier langs te komen
Ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Er zat vanavond een lekkere aziaat naast me in de bus, met haar arm steeds tegen de mijne
Sorry voor associatie.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RonDanja is een goede gozer. Jammer alleen dat hij zijn vrouw met de kinderen opzadelt en zelf uren zelfs na het sluiten van het kantoor blijft door Fok!ken op zijn werkplek.
Ach over die ander kan je ook een heel boek schrijven hoorquote:
Was licht erotiserend. Qod zou zijn weggedreven denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren.
Zo erg ja?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach over die ander kan je ook een heel boek schrijven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |