Nou raap me op..quote:
quote:
quote:
quote:
Dat had ik niet per se willen weten.quote:
quote:
quote:
waarschijnlijk zit ze daar al op he, je moet er al oprapenquote:
Nee, ze lag op de grond hè.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit ze daar al op he, je moet er al oprapen
quote:
kinkyquote:
quote:
smoothquote:
Damn dude..quote:
Waarom moet ik lachen om het woord e-cig?quote:
quote:
quote:
Omdat je hersens raar werken: e-cig -> e-sis -> r-sis -> Qodquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet ik lachen om het woord e-cig?
Oh is dat hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Omdat je hersens raar werken: e-cig -> e-sis -> r-sis -> Qod
Tot 1 september mag het..quote:
Fixed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh is dat het![]()
![]()
Wel creatief bedacht, though
quote:
Flikker op met je SPAMquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Typisch het volgende:
Doe mee met de ontgroening van de nieuwe mods in vbl door random topics aan te maken:
Voetbal
En feliciteer ze hier
Stevenmac en DonRaja
Nee, doei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Typisch het volgende:
Doe mee met de ontgroening van de nieuwe mods in vbl door random topics aan te maken:
Voetbal
En feliciteer ze hier
Stevenmac en DonRaja
Stevenmac en weer mod?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef Typisch het volgende:
Voetbal
En feliciteer ze hier
Stevenmac en DonRaja
Halleluja \o/quote:
Zeg jij nou hommo,quote:
hij weet tegen wie ie het zegt hequote:
Ye fuck.quote:
Wat is er in jou gevaren?quote:
Wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij weet tegen wie ie het zegt he
rightquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er in jou gevaren?
Zo meteen ga je nog rap luisteren_
[..]
Wie ben jij ook alweer?
Zitten ook wel de meeste met een banquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:12 schreef Zosk het volgende:
In dat voetbal forum wordt trouwens een partij gekankert zeg, tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |