Zeg dat wel.. zo meteen met mn brakke hoofd lekker de randstadrail inquote:
gewoon rechtdoor rijdenquote:
Hier in Nederland rijden dat soort mensen zich gewoon kapot tegen bomen. Ruimt lekker op.quote:
Grapjas, vanaf 7 al aan het werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
kijk, langzaam maar zeker worden de mensen wakker
ow nou dan ben je toch wakker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grapjas, vanaf 7 al aan het werk.
Sommige mensen denk nu eenmaal dat je meteen op fok gaat posten als je wakker wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grapjas, vanaf 7 al aan het werk.
nee hoor zelf was ik ook om kwart over 7 al wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen denk nu eenmaal dat je meteen op fok gaat posten als je wakker wordt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier in Nederland rijden dat soort mensen zich gewoon kapot tegen bomen. Ruimt lekker op.
quote:
Hoi L0t. Hoe gaat het?quote:
Hoii, het gaat wel. Vrijdag echo en dan weet ik of het nog goed zit, voor nu dan tenminste.quote:
Klinkt niet zo goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoii, het gaat wel. Vrijdag echo en dan weet ik of het nog goed zit, voor nu dan tenminste.
Hoe is het met jou?
Hmm, spannend wel of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoii, het gaat wel. Vrijdag echo en dan weet ik of het nog goed zit, voor nu dan tenminste.
Hoe is het met jou?
quote:
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Dankje! 7 weken nog maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ah, leuk! Gefeliciteerd. Hoe ver ben je?
Nou, bij 7 weken zie je meestal nog niet echt veel hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat schiet op. Heb je ook een dikke buik of valt het bij jou wel mee?
maar jij bent toch van jezelf aardig smal/slank, dus het zal wel wat sneller opvallen bij jou, of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, bij 7 weken zie je meestal nog niet echt veel heIk heb wel 's avonds een hele dikke buik, door de zwangerschap krijg je nogal last van opgeblazen darmen
Dan lijkt het al bijna wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |