Klik!quote:
Linkdump niet toegestaan, maar er staat een bericht over op de website van Omroep Brabant. Ook bekend bij Televaag, maar aangezien die laatste hier niet serieus genomen wordt, stel ik Omroep Brabant voor.quote:
Een topic met alleen een linkdump is niet toegestaan, een bron toevoegen aan je post uiteraard welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Linkdump niet toegestaan, maar er staat een bericht over op de website van Omroep Brabant. Ook bekend bij Televaag, maar aangezien die laatste hier niet serieus genomen wordt, stel ik Omroep Brabant voor.
Patrick Kluivert wordt anders nog steeds in ere gehouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Nederland kan niet met zijn helden omgaan...
I kid, I kid.
Dank voor de opheldering, zit op iPad, dus opmaak/plak/knip ietwat lastig. Wilde klacht eigenlijk vetgedrukt, het stukje in klacht over mail naar haar ouders underlined en de 'kots' de kotssmiley, maar dat gaat niet op de iPad, vandaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een topic met alleen een linkdump is niet toegestaan, een bron toevoegen aan je post uiteraard wel.
Stukje uit 't artikel:
Evenwel zou Klaasen in een e-mail aan de familie van het meisje gevraagd hebben om de aanklacht in te trekken, "want anders moet ik misschien een jaar de gevangenis in". De ouders denken daar niet over gezien hun reactie: "Al is het maar een uur taakstraf. De rest volgt vanzelf wel. Met onze dochter kan het beter. Ze snapt het allemaal niet en denkt dat Jelle boos op haar is."
Damn wat een randdebiel. Is hij zelf ook niet een beetje minder begaafd.
Als je kamp opslaat in KLB moet je wat kunnen relativeren en lachen af en toe want het is al erg genoeg allemaal...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef NanKing het volgende:
Alle puisterige puberjochies laten weer van zich horen met hun o zo toffe posts in dit topic.
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Als je kamp opslaat in KLB moet je wat kunnen relativeren en lachen af en toe want het is al erg genoeg allemaal...
Zeker. Gelukkig hebben die ouders geen coulance voor deze aap. Als ze er een slaatje uit kunnen trekken in de vorm van een beetje geld, aangezien hij bij het darten zeker wel een zakcentje heeft verdiend, gewoon erop afduiken als aasgieren. Kaalplukken die mep, rotzooi loopt er genoeg rond in de wereld.quote:
Ik heb alleen een strakke boxer!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Geelman, heb jij nog pics van jezelf in een strak bikinibroekje?
Ik heb vernomen dat criminelen het niet zo hebben op kinderlokkers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Dat hij maar veel dikke negerpiemels in de roos mag krijgen straks in de gevangenis.
15-jarige meisjes kan je amper klein noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat criminelen het niet zo hebben op kinderlokkers.Kunnen we hem niet met een t-shirt met de tekst 'ík houd van kleine meisjes' de bak in gooien bij wat zware geboefte.
Of we gebruiken Jelle gewoon als dartbord bij het volgende toernooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat criminelen het niet zo hebben op kinderlokkers.Kunnen we hem niet met een t-shirt met de tekst 'ík houd van kleine meisjes' de bak in gooien bij wat zware geboefte.
Puike oplossing. Iedereen mag een pijltje gooien en het is onehundredeighty als je zijn geslacht raakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Of we gebruiken Jelle gewoon als dartbord bij het volgende toernooi.
Goede punt. Helaas was het meisje verstandelijk gehandicapt. Anders was de zaak waarschijnlijk nog afgedaan met een boete/taakstraf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Hierro het volgende:
[..]
15-jarige meisjes kan je amper klein noemen.
Een 15 jarige kan er al volwassen uitzien, en ik heb het idee dat het om zo'n sletterig kampermeisje gaat met gedragsproblemen, die soms een verstandelijke handicap worden genoemd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een viespeuk, een 15-jarig en nog verstandelijk gehandicapt ook.
Lees nou eens kuttekop. Dat kind heeft het iq van een glas water.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Zolder het volgende:
Onterechte klacht, je moest eens weten hoeveel naakfoto's van vrouwen er wel niet rond circuleren op twitter. Zo boeiend is dit niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Zolder het volgende:
[..]
en ik heb het idee dat het om zo'n sletterig kampermeisje gaat met gedragsproblemen, die soms een verstandelijke handicap worden genoemd.
We noemen jou toch ook niet verstandelijk beperkt? Terwijl je toch echt die trekken hebt? Check zo je inbox even. Foto van m'n harde fallus en een foto van m'n harige anus. AUB niet je dikke moeder vertellen, want anders krijg ik weer taakstraf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een 15 jarige kan er al volwassen uitzien, en ik heb het idee dat het om zo'n sletterig kampermeisje gaat met gedragsproblemen, die soms een verstandelijke handicap worden genoemd.
Via Twitter en e-mail.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
http://www.facebook.com/jelle.klaasen/friends?ft_ref=mni Zoeken maar! Of was het niet via FB?
Ohw nee, hier komen de primaire pedo hunters. 'Ik maak m af!', 'ik sta niet voor mezelf in'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef blek het volgende:
Hoe laag kan een mens zakken![]()
![]()
Als 27 jarige op15 jarige geilen is al heel fout maar dit is echt niet normaal. Als dit bij iemand uit mijn familie zou gebeuren zou dat minderwaardige wezen nooit meer een pijltje kunnen aanraken.
Tokkie much?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef blek het volgende:
Hoe laag kan een mens zakken![]()
![]()
Als 27 jarige op15 jarige geilen is al heel fout maar dit is echt niet normaal. Als dit bij iemand uit mijn familie zou gebeuren zou dat minderwaardige wezen nooit meer een pijltje kunnen aanraken.
Vanuit hun zolderkamertjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Ohw nee, hier komen de primaire pedo hunters. 'Ik maak m af!', 'ik sta niet voor mezelf in'.
Je zal wel geen zusje of nichtje hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Ohw nee, hier komen de primaire pedo hunters. 'Ik maak m af!', 'ik sta niet voor mezelf in'.
Lang niet alles maar waarom zou je als redelijk succesvol darter dit gaan doen? (Even afwachten wat er waar is dan maar)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef JennaSometimes het volgende:
Het is een man, wat kan je anders verwachten? Die neuken alles wat beweegt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef amenth het volgende:
k doe af en toe ook wel 15 jarige niks mis mee zijn elkker strak en fkin geil vaak je weet zelf k ben zelf ook nog nie zo oud dus dan kan wel man
Jij was toch degene die moeite heeft met alles wat naar je kijkt als je aan het bewegen bent in je strakke pants?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef JennaSometimes het volgende:
Het is een man, wat kan je anders verwachten? Die neuken alles wat beweegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar krijg een enorme slappe van die 'opknopen aan de hoogste boom' en 'voer de doodstraf' types.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef blek het volgende:
[..]
Je zal wel geen zusje of nichtje hebben.
Had hij maar moeten wachten tot ze 18 was, meen mij te herinneren dat Giel Beelen op z'n 31ste iemand van 18 had dus dat was geen probleem ondanks groter leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Jawel, maar krijg een enorme slappe van die 'opknopen aan de hoogste boom' en 'voer de doodstraf' types.
Jij zal wel geen hersens hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef blek het volgende:
[..]
Je zal wel geen zusje of nichtje hebben.
Ik stuur ook naakt foto's naar mijn zusje. Gelukkig hebben ze daar nooit problemen van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was er op 7 augustus al klaar mee.
Maar wat als de betreffende foto's niet van zijn eigen pielemuis zijn, maar gewoon via google afbeeldingen gevonden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef LoggedIn het volgende:
Een foto van je pik sturen, in ruil voor een foto van een bikinibroekje? Amateur
Maar goed, geilen op verstandelijk gehandicapte meisjes![]()
Door dat te mailen heeft ie natuurlijk al gewoon bekendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef pietkanarie het volgende:
Diep gezonken. En zo naïef![]()
![]()
Hij zal wel denken: "ik mail d'r ouders even dat ze het niet naar buiten moeten brengen, probleem opgelost!" Leuk bedacht maar zo pakte het (gelukkig) toch niet helemaal uit.
Ik hoop dat hij nog heel wat pijltjes in zijn gevangenisdeur mag gooien (pijltjes met zuignappen dan, een echte pijl vertrouw je hem toch niet toe).
Dat ook nog eens ja. Niet de meest slimme actie!! Maar goed, het sturen van naaktfoto's naar een meisje met een verstandelijke beperking is ook al niet handig. Niet-handige/respectloze/smerige dingen kun je blijkbaar wel aan hem over laten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Door dat te mailen heeft ie natuurlijk al gewoon bekend.
Hoe moet die vriendin zich wel niet voelen nu?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef FredVleespet het volgende:
Als ik naakfotos rondstuur naar 15jarige meisjes zorg ik altijd dat mijn hoofd er niet opstaat.
Hij heeft een vriendin en dan fotos van je shaft sturen naar 15jarige verstandelijk beperktewtf is er mis met je
Je shaftquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef FredVleespet het volgende:
Als ik naakfotos rondstuur naar 15jarige meisjes zorg ik altijd dat mijn hoofd er niet opstaat.
Hij heeft een vriendin en dan fotos van je shaft sturen naar 15jarige verstandelijk beperktewtf is er mis met je
Even voor de mensen die het niet weten:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Je shaft. Heerlijk al die woordgrappen.
Dit is geen woordgrap maar een vergelijking.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Je shaft. Heerlijk al die woordgrappen.
fixed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit is geen woordgrap maar een vergelijking.
'Ik heb de trein gemist dus ik denk dat ik maar naar schip hol'
'george vertelde een grap, maar ik snapte de cloo-nie'
dát zijn tenenkrommende woordgrappen
Dit inderdaad. Ook al word je nog zo geil van 15-jarige gehandicapte meisjes, besef je toch wel dat je je eigen graf aan het graven bent als je foto's van je pielemans gaat sturenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef Hyperdude het volgende:
Maar die Klaasen is dus eigenlijk ook verstandelijk gehandicapt; anders doe je dit toch niet?
Dus kan je ´m eigenlijk niets kwalijk nemen.
quote:''Ik kende dit meisje inderdaad al een tijd, en zij heeft zelf ook maanden contact met mij gezocht. Ik ben zo stom geweest om hier op in te gaan en dat had ik niet moeten doen. Ik schaam mij diep en baal er enorm van dat ik zo stom ben geweest."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |