quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik vind het vreemd hoe mensen in dit topic er gelijk vanuit gaan dat ik dit topic hebt gemaakt om op één of andere manier jullie duidelijk te maken dat ik ''hot stuff'' bent. Dit was echter niet mijn doel bij het maken van dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Goanaut het volgende:
Ik kijk ook graag even naar vrouwelijk schoon dat voorbij komt, maar blijven staren of zelfs fluiten / naar iemand roepen is ronduit seksistisch. Genoeg mannen zullen helaas nooit het niveau van neanderthaler ontstijgen.
Vandaag op het terras keek zo'n dikke oude kortharige vrouw me aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
En vrouwen die staren zijn niet klachtwaardig?
Zo'n type met een kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vandaag op het terras keek zo'n dikke oude kortharige vrouw me aan!
Dat komt zelden voor, het zijn altijd de vrouwen die hier de dupe van zijn. Mannen moeten manieren leren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
En vrouwen die staren zijn niet klachtwaardig?
En als er niemand kijkt voel je je lelijk. Vrouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat komt zelden voor, het zijn altijd de vrouwen die hier de dupe van zijn. Mannen moeten manieren leren.
Ja! ook met zo'n bril en te gekleurde haren!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n type met een kort pittig kapsel.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het liever niet dat mannen telkens naar me te lopen staren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als er niemand kijkt voel je je lelijk. Vrouwen.
Een vrouw die er goed uitziet en opvalt vanwege haar "zomerse" outfit valt mij ook altijd wel op en ik mag daar ook graag even naar kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef JennaSometimes het volgende:
Het is niet mogelijk voor een vrouw om te gaan hardlopen zonder gelonkt te worden door mannen van jong tot oud. ''Draag dan wijde kleding zodat het dekt.'' Het is te warm om met zo veel stof rond te lopen en ik hou wel van het gevoel om wat zon te krijgen, en een kleur te krijgen. Ik vind het vervelend om met vol motivatie en een fijn gevoel te gaan hardlopen en dan heb je een auto vol mannen die sloom langs rijden, naar je te lopen staren, en mischien zelfs gaan fluiten of uit je autoruit te gaan schreeuwen om voor aandacht te vragen, en dan sta je daar beschaamd of oncomfortabel. Leer eens wat manieren, mijn lichaam is geen tentoonstelling voor jouw ogen om op te gaan lusten. Ik jog niet voor jouw genot en mannen als hen maakt hardlopen voor mijn genot heel moeilijk.
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:46 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb het liever niet dat mannen telkens naar me te lopen staren.
En wat nou als er echt helemaal niemand meer naar je staart? Wat dan? Voel je je dan een dikke zeug en neem je een kort pittig kapsel? Jankerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:46 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb het liever niet dat mannen telkens naar me te lopen staren.
hihiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat komt zelden voor, ....
Precies, vrouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als er echt helemaal niemand meer naar je staart? Wat dan? Voel je je dan een dikke zeug en neem je een kort pittig kapsel? Jankerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |