Dubbel Blond, Tripel, Blond en inderdaad wit. Sinds ik in Antwerpen ben geweest vind ik de Koninck ook wel lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
zijn er meer soorten daarvan dan alleen die witte?
Een lekker bolleke is niet viesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dubbel Blond, Tripel, Blond en inderdaad wit. Sinds ik in Antwerpen ben geweest vind ik de Koninck ook wel lekker.
Weet je wat pas lekker bij een goed biertje is? Varkensvleesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
Serieus gaat het weer over bier hier?
Elke week wel 2x.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker bij een goed biertje is? Varkensvlees
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
Serieus gaat het weer over bier hier?
Elke week wel 2x.
ik snap em nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo zijn probleem met bier discussies is het bidden richting Mekka. De rest mag jezelf uitzoeken.quote:
Donraja is geen jood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef napoleonfour het volgende:
nou nou, een homo en een jood. lekker dit.
Allebei toch wel.quote:
Goeie keus beidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Gefeliciteerd DonRaja en Stevenmac26.
Ja maar toch kanker dubbel gevoel.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Gefeliciteerd DonRaja en Stevenmac26.
Wilde jij ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar toch kanker dubbel gevoel.
Ik win die poll godverdomme wil al 9 jaar lang mod worden op Fok!quote:
O die poll jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik win die poll godverdomme wil al 9 jaar lang mod worden op Fok!
elke keer weer een teleurstelling als ze dan een ander kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |