dat is dan duidelijk, oh ja, ik moet eens lezen, klotebier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef Saind het volgende:
[..]
ze zei tegen me: "ik ben verslaaf aan drugs"
En nee, ben thuis-thuis, morgen werken in Enspijk.
vandaar trein
Bierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is dan duidelijk, oh ja, ik moet eens lezen, klotebier.
Ik heb nu een elektrische vliegenmepper, beste aankoop in jaren. Heerlijk als je die beesten ziet vonken en hoort knetteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver ik mep een mug dood, dat beest ligt netjes op zijn rug stil en naja dood te wezen. Ik kijk even weg en dat tering beest is weg![]()
Zou ik SBS met dit verhaal halen?
Je eindigde destijds idd met overmacht bovenaan de poll. Je hebt het dus verdiend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom ben ik nog niet blauw het is al kwart over 11.
Franziskaner. Je moet wat minder drinken man.quote:
Ik ben er nog verbaast over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je eindigde destijds idd met overmacht bovenaan de poll. Je hebt het dus verdiend.
ook lekker, van de week een paar gehaald toevalligquote:
Je bent gewoon geliefd bij het volk.quote:
Daarom zou ieder ander die in mijn plaats mod is dan ook een verkeerde keus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent gewoon geliefd bij het volk.
ik vond hem al raar uitzien, maar geen zin om verder na te denkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Franziskaner. Je moet wat minder drinken man.
Grimbergen Blond 2 kratten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
ook lekker, van de week een paar gehaald toevallig
Duvel is wel op blijkt, heb een grimbergen blond gepakt en een palm kerstbiertje![]()
Grimbergen 2 kratten gratis gehad, maandje over de datum op m'n werk, en dan mag je het niet verkopen
vatos locos.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
Zullen we met ze alle dezelfde tattoo laten zetten? Dan herkennen we elkaar op straat.
dat unox meisje lijkt me wel wat en je kan er achteraf nog altijd een blonde herman brusselmans van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
Zullen we met ze alle dezelfde tattoo laten zetten? Dan herkennen we elkaar op straat.
Yezzirquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vond hem al raar uitzien, maar geen zin om verder na te denken
[..]
Grimbergen Blond 2 kratten?
Dat Grimbergen Dubbel vind ik vrij matig, maar Blond is toch denk ik mijn favoriete speciaalbier in de lichte categorie (en dat goed verkrijgbaar is).quote:
Dubbel heb ik ook nog wat van maar het meeste aan wat collega's gegeven, niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat Grimbergen Dubbel vind ik vrij matig, maar Blond is toch denk ik mijn favoriete speciaalbier in de lichte categorie (en dat goed verkrijgbaar is).
fucking lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Adames het volgende:
Zo en nu een Guinness Draught, mooi dat ze dat nu hebben bij mijn c1000
serieusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
fucking lekker
8 halve liters voor 10 euro bij de sligro
appie was ook 1,90 voor zo'n blik jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus?
Dan moet ik me niet meer zo laten naaien bij de c1000 waar het 2 euro per halve liter kost
zijn er meer soorten daarvan dan alleen die witte?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind Van Steenbrugge wel lekker bier.
ja, maar wit is mij inderdaad het bekendstquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
zijn er meer soorten daarvan dan alleen die witte?
Heb vanmorgen trouwens iets van 5 of 6 afleveringen van Tournee generale gekeken, fucking mooie showquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, maar wit is mij inderdaad het bekendst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |