Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
WAAROM SIS.. WAAROMMMMMMMMMMMMMM
[..]
Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________
Welkom op FOK!
Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretWth.. @ paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ga ik je slopen a la wise.quote:
Ik vind er anders geen zak aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga ik je slopen a la wise.
Die heeft dat ooit een keer geroepen en dat vond ik wel interessant klinken.
Ik ook, Brutus.quote:
quote:
quote:
Ff schuilen, Bobby komt er zo aan :$quote:
Hij was te mooi om niet te maken..quote:
WAAROM SIS.. WAAROMMMMMMMMMMMMMM
[..]
Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
De 31e jongeeehquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff schuilen, Bobby komt er zo aan :$
quote:
Hier is je strafquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was te mooi om niet te maken..
Sorry Doddie
Had al gezegd dat ik niet kwamquote:
Des te harder kan ik dat roepenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was te mooi om niet te maken..
Sorry Doddie
Nou voorruit dan..quote:
quote:
quote:
Abknallen jaquote:
Ja die instelling heb ik ook wel eens.quote:
Heerlijkquote:
lekkerquote:
BRATWURSTquote:
Ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die instelling heb ik ook wel eens.
Ja dat je het even weet.quote:
quote:
................quote:
Onverdoofd slachten jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRATWURST
En ja, ik bedoel die ene die je op de bbq legt zonder dat t iemand pijn doet
lekker voor jequote:
Da's dan wel weer leukquote:
Nee, je mag het houden, zo lief ben ik wel :$quote:
Het viel ander best wel op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat je het even weet.
inb4: K
quote:
Ja, ik ben zo'n opvallend persoon, wel.quote:
"Wil je een ster zijn, moet je d'r ook een hebben" ? :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet zo hard lachen om die laatste zin!!!
Ja, ik ga dat laatste maar niet herhalen, dan krijg ik vast een ban ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Wil je een ster zijn, moet je d'r ook een hebben" ? :$
Ahhh, Ankymafkeesquote:
Val dood ofzo, hahaquote:
Dat zou ik dan wel grappig vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat laatste maar niet herhalen, dan krijg ik vast een ban ofzo.
Dan kan ik niet meer in de dag top 3 staan.quote:
zal jou eens postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
Ik denk dat dat gedeelte nog iets gevaarlijker is om te posten sis
Heb je nou al weer stiekem pics lopen maken?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je nou al weer stiekem pics lopen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ohwquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
Ik denk dat dat gedeelte nog iets gevaarlijker is om te posten sis
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]Heeft zij nou een tatoeage met FUCK erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft zij nou een tatoeage met FUCK erop?
wat.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik sta er wel mooi op hoor :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Halloquote:
Ze had eerst een FUCK belt.quote:
Je tatoeage niet, maar jou wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:10 schreef Dqod het volgende:
Zitten jullie nou mijn tattoo belachelijk te maken?
En een tiara...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze had eerst een FUCK belt.
[ afbeelding ]
Lekker gek
mooie dqod plaatj0nquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze had eerst een FUCK belt.
[ afbeelding ]
Lekker gek
030 bitchesssquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
DOM DOM JONGETJE OH WAT ZAL HET ZWAAR ZIJN MET JE PUISTENPOREM EN 030 OP JE KAAKLIJN LALALALALA
GEEF NOU MAAR TOEEEEE BITCH JE BENT JALOERS IK BEN KINDEREN VOOR KINDEREN, WAAROM DOE JE STOERquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je tatoeage niet, maar jou wel.
Ooit een postbode horen rappen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
GEEF NOU MAAR TOEEEEE BITCH JE BENT JALOERS IK BEN KINDEREN VOOR KINDEREN, WAAROM DOE JE STOER
Hallon luchtballonquote:
een watquote:
wel horen kleppen...... met de brievenbusklep hoewhahahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een postbode horen rappen?
Nee, ik wacht nog op jou :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een postbode horen rappen?
quote:
quote:
hallon tamponquote:
Een tiara.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rot op en geef maar over met je kotskop
zo hey..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rot op en geef maar over met je kotskop
Ja, vanmiddag nogquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel horen kleppen...... met de brievenbusklep hoewhahahaha
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef Dqod het volgende:
Vreet je kop maar op, dan kan je buikspreken lalalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ok ik hou nu op
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat ga ik voortaan tegen Vas zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]Masterlijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ok ik hou nu op
Ja maar dat is een Bluray remuxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
voor wie was de 720p niet goed genoeg?
The.Avengers.2012.Bluray.1080p.DTS.HDMA7.1.REMUX-FraMeSToR
is maar 29,1gb
gb's zijn voor parelsnuiverorka's dus lul nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
voor wie was de 720p niet goed genoeg?
The.Avengers.2012.Bluray.1080p.DTS.HDMA7.1.REMUX-FraMeSToR
is maar 29,1gb
Nee jij gaat helemaal niks tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat ga ik voortaan tegen Vas zeggen
Zal ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat ga ik voortaan tegen Vas zeggen
OH SHI-quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij gaat helemaal niks tegen mij zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:20 schreef Dqod het volgende:
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
je kunt me niet straffen met dingen die ik lekker vind.quote:
Dat mag zij wel doen ja, bohhhquote:
Zei er iemand skittie?quote:
kom jij maar eens even bij sally over de kniequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kunt me niet straffen met dingen die ik lekker vind.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kom jij maar eens even bij sally over de knie [ afbeelding ]
Ik moet ook wel eens ietsquote:
Nieuwe sokken? :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eens iets#
neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kom jij maar eens even bij sally over de knie [ afbeelding ]
Ja, deze rainbowquote:
Een Dsok whahahahahaha xDquote:
quote:
quote:
Wat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Dqod het volgende:
Vas is natuurlijk wel een lekkere enchilada, dat sowieso :$
Naar de wc.quote:
oh ik dacht dezequote:
Nee zit hele tijd te lurkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OH SHI-
Ik dacht dat je weg was, vuile smurrieslet
DAT JE EEN LEKKERE ENCHILADA BENT GODVERDOMME MAN!!quote:
Sokken met tenenquote:
Echt eh, herkenbaar.. Moet je weer afvegen ditdatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de wc.
Iedere dag weer.
Vervelend man
Ik heb nog nooit enchilada's op maar het zal welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
DAT JE EEN LEKKERE ENCHILADA BENT GODVERDOMME MAN!!
Ok ik ga wel dmen dan over jou. :$quote:
Ik wil hello kitty sokjes, true storyquote:
gewoon af laten likkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, herkenbaar.. Moet je weer afvegen ditdat
ik dacht hello clittyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil hello kitty sokjes, true story
Bummer, ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit enchilada's op maar het zal wel
Nee gewoon de natuur z'n gang laten gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, herkenbaar.. Moet je weer afvegen ditdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
goed opgemerktquote:
quote:
quote:
heb ik. grijs met zwart gestreept en hello kitty kop eropquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil hello kitty sokjes, true story
cudeaux voor deze clipj0nquote:
Awyeaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok ik ga wel dmen dan over jou. :$
Ik wil roze.. Alles roze, hoppaaaaaaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb ik. grijs met zwart gestreept en hello kitty kop erop
Happy hardcorequote:
mijn tante zingt ook in een vrolijk hard koorquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mijn tante zingt ook in een vrolijk hard koor
jij wilt altijd het onmogelijke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil roze.. Alles roze, hoppaaaaaa
Het koor van boer Bart.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mijn tante zingt ook in een vrolijk hard koor
Ja, ik HAD spotify, lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/album/6E7IEApUPrl9hyWmE2Mdno
mannenkoor karrespoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het koor van boer Bart.
Het zingt niet mooi, maar wel bar hard.
quote:
neequote:
hoi Dqodquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef BobbyB het volgende:
WIJ BEN DE BOERTJES VAN HET PLATTE LAND WIJ HOUDEN VAN HET LEVEN MET BIERTJE IN DE HAND
JAAAAAAAAAAAAAA DAT IS MOOI MOOI MOOI MAN
Ja moet niet zoveel scheten latenquote:
toen luisterde ik nog naar De Smurfenquote:
ik mag hier nietsquote:
quote:
je mag me wel komen pijpenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
toen luisterde ik nog naar De Smurfen
echt niet. je hebt mn verjaardag afgezegd. dan pijp ik ook niet meer.quote:
Toen was ik al in mijn gabberperiodequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
toen luisterde ik nog naar De Smurfen
quote:
quote:
quote:
LIE DOWN JUST GIVE IT UP, DANCE WITH MEEEEEquote:
Wow, oké.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
LIE DOWN JUST GIVE IT UP, DANCE WITH MEEEEE
:$quote:
quote:
quote:
Succes. :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
:$
Even een denkbeeldig gezwel denkbeeldig wegsnijden, brb :$
ik vond die van de smurfen leukerquote:
quote:
quote:
Ik vind van wel.quote:
quote:
quote:
Komt me totaal niet bekend voorquote:
Ik heb nog ergens een thunderdome met cd dozenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef Salatrel het volgende:
ik heb nog ergens een doos met thunderdome cd's
ik had het niet tegen jouquote:
Ik had zo'n gabbercd, maar die heb ik maar weggetiefd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef Salatrel het volgende:
ik heb nog ergens een doos met thunderdome cd's
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had zo'n gabbercd, maar die heb ik maar weggetiefd.
quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt me totaal niet bekend voor![]()
Wat is deze :") ___
Ik ken het echt niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Ik heb die CD nog ergens liggen ook
Ik heb precies hetzelfde..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef Zosk het volgende:
Ik gebruik Spotify echt bijna nooit dus ik snap er geen zak van. Laatst kon ik zo'n lijst vinden met gabber top 100 of zo maar ik zou niet weten hoe ik daar weer bij kom.
WAAROM NIET HE?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hardcore/style hoor
Ik snap er nu nog vrij weinig van, maar ik kan me iig er mee reddenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde..
Oh gelukkig maar.. Ik vind hardcore/style maar matig leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hardcore/style hoor
Echt hè.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsof ze erover nagedacht hebben...
Aww. Binnenkort albumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een dagje spotify niet open gehad en gelijk is carly rae gezakt van 6 naar 7
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt niet? Was ooit op TV.
Gevonden
En zie wat ik ook nog vond? Zo moeten we fok gaan noemen.Trollenland
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hardop gelachen___
En nee echt niet.. mini playbackshow wel enzo... maar dit.. nee
Ik heb haar eerste 2 albums ook gekocht via Amazon. Lekker oldskool.quote:
Bulletjequote:
Dit was geloof ik ook niet heel vaak. Ik zie alleen 1986 en 1991 op YouTube denk ook dat dat de enige jaren zijn geweest. Ik ken alleen de liedjes uit 1991.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hardop gelachen___
En nee echt niet.. mini playbackshow wel enzo... maar dit.. nee
quote:
JA JE VOELT JE ER D'R BLIJ WANTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de baas zou zijn van het journaal, dan werd het hele nieuws meteen een heel stuk positieverquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Salatrel het volgende:
ElizeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoorde dat ze weer met nieuwe muziek kwam
of wat voor muziek door moet gaan bij haar
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomdquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef BobbyB het volgende:
Dat meisje links met haar motorische handicap
En bedanktquote:
fixedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal, dan werd het hele nieuws meteen een heel stuk positieverrrrrr
de hele wereld werd meteen een beetje lieverrrrrr
Op een onbewoond eiland...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ken ik al die kenkerliedjes nog
je schreef "kinderliedjes" verkeerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ken ik al die kenkerliedjes nog
Mijn god ...quote:
al die liedjens komen uit de jaren 80 hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe kan het dat jullie alle liedjes posten die ik destijds op cd had, Bobby, komop je bent 9 jaar ouder!
Dan hebben je ouders je gewoon een oude CD gegevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe kan het dat jullie alle liedjes posten die ik destijds op cd had, Bobby, komop je bent 9 jaar ouder!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
al die liedjens komen uit de jaren 80 hoor
Ohquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders je gewoon een oude CD gegevenDie liedjes zijn zo uit de jaren 80/ begin 90
ja gekopieerd van een collega van mijn vaderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen bobby en ik nog jong waren hadden we deze liedjes op casette
deze ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
OhIk ging wel HAM op die liedjes, helemaal ingestudeerd en dan voor de spiegel dansen en zingen.
damn je bent echt blank van binnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
OhIk ging wel HAM op die liedjes, helemaal ingestudeerd en dan voor de spiegel dansen en zingen.
I know rightquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
damn je bent echt blank van binnen
Nee die ken ik nietquote:
Die haatte ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit is zo'n kutlied dat 100 jaar in je hoofd blijft
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef BobbyB het volgende:
Vroeger toen Gijs Staverman de ochtendshow nog deed bij Q, altijd dit liedje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Salatrel het volgende:
en via via related kom ik hierbij uit
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd.
Ja bedankt nu heb ik dat wijsje ook weer in m;n hoofd
quote:
Ik heb dat Anky van Grunsven lied al de hele dag in mn hoofd..quote:
Sla het eruit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat Anky van Grunsven lied al de hele dag in mn hoofd..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat Anky van Grunsven lied al de hele dag in mn hoofd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mag ik helpen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja zal ik doen.
Bedankt voor de tip
Wejoowquote:
Ja, dat lijkt me wel toch?quote:
Heerlijk sarcasme.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n opvallend persoon, wel.
Daar heb je gelijk in.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk sarcasme.
Ik ben er vandoor.
DOEI HE MAN.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk sarcasme.
Ik ben er vandoor.
quote:
Nou heee echtquote:
Iets met diep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou heee echt
Vertel me meer.
Gaand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |