al die liedjens komen uit de jaren 80 hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe kan het dat jullie alle liedjes posten die ik destijds op cd had, Bobby, komop je bent 9 jaar ouder!
Dan hebben je ouders je gewoon een oude CD gegevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe kan het dat jullie alle liedjes posten die ik destijds op cd had, Bobby, komop je bent 9 jaar ouder!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
al die liedjens komen uit de jaren 80 hoor
Ohquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders je gewoon een oude CD gegevenDie liedjes zijn zo uit de jaren 80/ begin 90
ja gekopieerd van een collega van mijn vaderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen bobby en ik nog jong waren hadden we deze liedjes op casette
deze ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
OhIk ging wel HAM op die liedjes, helemaal ingestudeerd en dan voor de spiegel dansen en zingen.
damn je bent echt blank van binnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
OhIk ging wel HAM op die liedjes, helemaal ingestudeerd en dan voor de spiegel dansen en zingen.
I know rightquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
damn je bent echt blank van binnen
Nee die ken ik nietquote:
Die haatte ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit is zo'n kutlied dat 100 jaar in je hoofd blijft
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef BobbyB het volgende:
Vroeger toen Gijs Staverman de ochtendshow nog deed bij Q, altijd dit liedje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Salatrel het volgende:
en via via related kom ik hierbij uit
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd.
Ja bedankt nu heb ik dat wijsje ook weer in m;n hoofd
quote:
Ik heb dat Anky van Grunsven lied al de hele dag in mn hoofd..quote:
Sla het eruit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat Anky van Grunsven lied al de hele dag in mn hoofd..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat Anky van Grunsven lied al de hele dag in mn hoofd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mag ik helpen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja zal ik doen.
Bedankt voor de tip
Wejoowquote:
Ja, dat lijkt me wel toch?quote:
Heerlijk sarcasme.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n opvallend persoon, wel.
Daar heb je gelijk in.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk sarcasme.
Ik ben er vandoor.
DOEI HE MAN.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk sarcasme.
Ik ben er vandoor.
quote:
Nou heee echtquote:
Iets met diep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou heee echt
Vertel me meer.
Gaand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |