quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had zo'n gabbercd, maar die heb ik maar weggetiefd.
quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt me totaal niet bekend voor![]()
Wat is deze :") ___
Ik ken het echt niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Ik heb die CD nog ergens liggen ook
Ik heb precies hetzelfde..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef Zosk het volgende:
Ik gebruik Spotify echt bijna nooit dus ik snap er geen zak van. Laatst kon ik zo'n lijst vinden met gabber top 100 of zo maar ik zou niet weten hoe ik daar weer bij kom.
WAAROM NIET HE?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hardcore/style hoor
Ik snap er nu nog vrij weinig van, maar ik kan me iig er mee reddenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde..
Oh gelukkig maar.. Ik vind hardcore/style maar matig leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hardcore/style hoor
Echt hè.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsof ze erover nagedacht hebben...
Aww. Binnenkort albumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een dagje spotify niet open gehad en gelijk is carly rae gezakt van 6 naar 7
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt niet? Was ooit op TV.
Gevonden
En zie wat ik ook nog vond? Zo moeten we fok gaan noemen.Trollenland
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hardop gelachen___
En nee echt niet.. mini playbackshow wel enzo... maar dit.. nee
Ik heb haar eerste 2 albums ook gekocht via Amazon. Lekker oldskool.quote:
Bulletjequote:
Dit was geloof ik ook niet heel vaak. Ik zie alleen 1986 en 1991 op YouTube denk ook dat dat de enige jaren zijn geweest. Ik ken alleen de liedjes uit 1991.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hardop gelachen___
En nee echt niet.. mini playbackshow wel enzo... maar dit.. nee
quote:
JA JE VOELT JE ER D'R BLIJ WANTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de baas zou zijn van het journaal, dan werd het hele nieuws meteen een heel stuk positieverquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Salatrel het volgende:
ElizeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoorde dat ze weer met nieuwe muziek kwam
of wat voor muziek door moet gaan bij haar
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomdquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef BobbyB het volgende:
Dat meisje links met haar motorische handicap
En bedanktquote:
fixedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal, dan werd het hele nieuws meteen een heel stuk positieverrrrrr
de hele wereld werd meteen een beetje lieverrrrrr
Op een onbewoond eiland...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ken ik al die kenkerliedjes nog
je schreef "kinderliedjes" verkeerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ken ik al die kenkerliedjes nog
Mijn god ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |