Was je ingelogd op Google toen je zocht?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:21 schreef Mvr.Poes het volgende:
Morning allemaal. ik kom ff binnenstormen met een vraagje : ik heb eens iets gegoogled op de ipad wat ik nu nodig heb maar ik zie het niet meer erbij staan bij recente zoekacties. Hoe kan ik dit terugvinden? Was nl een belangrijk nummer.... En ik dacht slim te zijn het daar te zetten want dan vind ik t weer terug.
Zo ja: www.google.com/searchhistory/quote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was je ingelogd op Google toen je zocht?
Hoe lang is dat al wel niet geleden?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef depsycholoog het volgende:
zit er hier nog iemand te wachten op een iPad van de NRC? Ik zoek lotgenoten
Klopt dat heb ik ook op mijn pcquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef HeatWave het volgende:
.
iCloudtool installeren en dan je foto's gewoon in de uploadmap zetten, verschijnen ze vanzelf in Photostream op je iPad.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet je voor je iPad iCloudtool installeren? Terwijl ik op mijn pc al iCloud hebt.
Dat jij verstand van iPad hebt ( misschien) kan ik niks aan doenquote:
Ik hebt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij verstand van iPad hebt ( misschien) kan ik niks aan doenVoor mij is het voor het eerst dat ik een iPad hebt morgen dan.
Wat ben jij achterlijk zeg. Sjees.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Gelukkig kan ik via Google zoeken heb ik jullie niet nodig.
Gevalletje nét nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 03:03 schreef Zspirit het volgende:
jezus wat is het altijd ongezellig in dit topic.
Is niet nodig.
Wat vinden jullie van de nieuwe pokemon cloon?
Ik vind het zeker een goed alternatief.
http://www.iphoneclub.nl/(...)emon-voor-de-iphone/
Met een goed ontwikkelde besturing kan dit ook prima op ios.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:37 schreef AppleOcean het volgende:
Net niet nee.
Pokemon speel je op een gameboy, met knopjes en een apparaat zo hard als beton. Niet op een ipad.
Spellen zoals?quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een goed ontwikkelde besturing kan dit ook prima op ios.
Ik heb ook meerdere platform/adventure spellen op m'n iPad, niks mis mee
Dit is inderdaad een prachtig spel. Leuker ook dan het momenteel zo bejubelde Horn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:26 schreef athlonkmf het volgende:
Bastion. Echt een prachtspel! Nog mooier op de iPad. Die moet iedereen met een nieuwe iPad gewoon hebben.
Mooi zoquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnx HW goeie moderator not !!! ik ben al weg
Weet u zeker dat u windows wilt verwijderen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |