Klopt dat heb ik ook op mijn pcquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef HeatWave het volgende:
.
iCloudtool installeren en dan je foto's gewoon in de uploadmap zetten, verschijnen ze vanzelf in Photostream op je iPad.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet je voor je iPad iCloudtool installeren? Terwijl ik op mijn pc al iCloud hebt.
Dat jij verstand van iPad hebt ( misschien) kan ik niks aan doenquote:
Ik hebt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij verstand van iPad hebt ( misschien) kan ik niks aan doenVoor mij is het voor het eerst dat ik een iPad hebt morgen dan.
Wat ben jij achterlijk zeg. Sjees.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Gelukkig kan ik via Google zoeken heb ik jullie niet nodig.
Gevalletje nét nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 03:03 schreef Zspirit het volgende:
jezus wat is het altijd ongezellig in dit topic.
Is niet nodig.
Wat vinden jullie van de nieuwe pokemon cloon?
Ik vind het zeker een goed alternatief.
http://www.iphoneclub.nl/(...)emon-voor-de-iphone/
Met een goed ontwikkelde besturing kan dit ook prima op ios.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:37 schreef AppleOcean het volgende:
Net niet nee.
Pokemon speel je op een gameboy, met knopjes en een apparaat zo hard als beton. Niet op een ipad.
Spellen zoals?quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een goed ontwikkelde besturing kan dit ook prima op ios.
Ik heb ook meerdere platform/adventure spellen op m'n iPad, niks mis mee
Dit is inderdaad een prachtig spel. Leuker ook dan het momenteel zo bejubelde Horn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:26 schreef athlonkmf het volgende:
Bastion. Echt een prachtspel! Nog mooier op de iPad. Die moet iedereen met een nieuwe iPad gewoon hebben.
Mooi zoquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnx HW goeie moderator not !!! ik ben al weg
Weet u zeker dat u windows wilt verwijderen?quote:
Ik vond infinity bladw wwn beetje nét niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:56 schreef depsycholoog het volgende:
wat is dat bastion voor iets? En persoonlijk vond ik infinity blade ook leuk om te doen (een soort van adventure/character spel)
Toppertje! Vooral de verteller is erg leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |