Ik wilde TiUmb al proberen, alleen ik heb geen idee hoe het werkt.quote:
Gewoon aan je pc hangen, Get SHSH en klaar. Als je wilt restoren custom ipsw maken of via TSS servertjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik wilde TiUmb al proberen, alleen ik heb geen idee hoe het werkt.
Google, ik kom eraan morgen!
Of ipad terugzetten naar fabrieksinstellingen en de backup erop knallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon aan je pc hangen, Get SHSH en klaar. Als je wilt restoren custom ipsw maken of via TSS servertje
Ziet er mooi uit, zonde van de sci-fi setting. Vind ik denk ik MC3 beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor de mensen die nog een goed spel zoeken: N.O.V.A. 3, waarschijnlijk de beste en mooiste shooter voor iOS, is afgeprijsd van 5,49 naar 79 cent:
Geweldig mooi spel!
MC3 heb ik ook met heel veel plezier gespeeld. Alleen jammer dat ik twee maanden gewacht heb op een bugfix, om er vervolgens achter te komen dat het spel nog maar tien minuten duurde na het moment dat je General Tong gedood hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, zonde van de sci-fi setting. Vind ik denk ik MC3 beter
Camera Connection Kit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoi, ik heb foto's op een USB stick staan en wil ze op de iPad zetten. Maar hoe?
iCloud, in je uploadfolder zetten.quote:
Die pakt de USB stick niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Camera Connection Kit?
http://www.mac-helpdesk.nl/fotos-van-usb-stick-op-ipad-zetten/
Kan dat via de pc?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iCloud, in je uploadfolder zetten.
quote:
Anders SD kaartje. Wel in de goede directory zetten hè?quote:
Dankje man. Voor 80 cent ga ik hem zeker effe halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor de mensen die nog een goed spel zoeken: N.O.V.A. 3, waarschijnlijk de beste en mooiste shooter voor iOS, is afgeprijsd van 5,49 naar 79 cent:
Geweldig mooi spel!
Mc3?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, zonde van de sci-fi setting. Vind ik denk ik MC3 beter
Modern Combat 3quote:
Waar kan ik die downloaden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..].
iCloudtool installeren en dan je foto's gewoon in de uploadmap zetten, verschijnen ze vanzelf in Photostream op je iPad.
Om het even makkelijk te maken. Ik kan blijkbaar ook een map op de stick aanmaken genaamd dcim.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders SD kaartje. Wel in de goede directory zetten hè?
Bij mij maar 1.2quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar slokt de iPad 3,3GB aan iCloud op. Mooi
Ik snap niet waar die 3.3 vandaan komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Bij mij maar 1.2![]()
Dan heb ik de 64 gb ipad staat hij bijna leeg
Is dat het enige op je icloud?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die 3.3 vandaan komt
Het zit in de filmrol. Zoveel foto's staan daar echt niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Druk op "Manage Storage", dan kan je het precies zien.
Dat verklaart het. Maar wie filmt er veel met de ipad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Geen filmpjes? De iPad 3 neemt in 1080p op, dat neemt tot wel 10 GB per uur aan ruimte in.
Vreemd, ik ben wel eens aan de 12000 foto's gekomen, al weet ik niet hoeveel gb jij hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Nope, geen filmpjes. Er staan nu 15 foto's in de photostream die ik met de iPhone heb gemaakt.
Op de Ipad zelf staan wel meer foto's (32GB editie) maar die gaan toch niet allemaal naar de iCloud?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Vreemd, ik ben wel eens aan de 12000 foto's gekomen, al weet ik niet hoeveel gb jij hebt.
Als je ze backupt wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de Ipad zelf staan wel meer foto's (32GB editie) maar die gaan toch niet allemaal naar de iCloud?
Foto's gemaakt vanuit je iPad worden niet meegerekend. Zo ook foto's in photostream.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de Ipad zelf staan wel meer foto's (32GB editie) maar die gaan toch niet allemaal naar de iCloud?
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop echt enorm te kloten met foto's en mappen enzodan wil ik een foto verwijderen maar dan gooit ie hem ook uit een andere map. Ooit snap ik het wel. Moeilijk kan het niet zijn.
Ik kan je helpen. Enige foutmeldingen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:25 schreef AppleOcean het volgende:
hey allemaal.
ik wilde net mn ipad weer jailbreaken dus ik heb dat ding geformatteerd. het jailbreaken lukt niet.
wie kan helpen? ik heb een mac.
maargoed, ik heb de bestanden dus maar teruggezet, maar wil wel jailbreaken. nu ben ik al mijn apps kwijt. hoe krijg ik die terug?
nope.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan je helpen. Enige foutmeldingen?
Wat lukt er dan niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |