Klopt dat heb ik ook op mijn pcquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef HeatWave het volgende:
.
iCloudtool installeren en dan je foto's gewoon in de uploadmap zetten, verschijnen ze vanzelf in Photostream op je iPad.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet je voor je iPad iCloudtool installeren? Terwijl ik op mijn pc al iCloud hebt.
Dat jij verstand van iPad hebt ( misschien) kan ik niks aan doenquote:
Ik hebt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij verstand van iPad hebt ( misschien) kan ik niks aan doenVoor mij is het voor het eerst dat ik een iPad hebt morgen dan.
Wat ben jij achterlijk zeg. Sjees.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Gelukkig kan ik via Google zoeken heb ik jullie niet nodig.
Gevalletje nét nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 03:03 schreef Zspirit het volgende:
jezus wat is het altijd ongezellig in dit topic.
Is niet nodig.
Wat vinden jullie van de nieuwe pokemon cloon?
Ik vind het zeker een goed alternatief.
http://www.iphoneclub.nl/(...)emon-voor-de-iphone/
Met een goed ontwikkelde besturing kan dit ook prima op ios.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:37 schreef AppleOcean het volgende:
Net niet nee.
Pokemon speel je op een gameboy, met knopjes en een apparaat zo hard als beton. Niet op een ipad.
Spellen zoals?quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een goed ontwikkelde besturing kan dit ook prima op ios.
Ik heb ook meerdere platform/adventure spellen op m'n iPad, niks mis mee
Dit is inderdaad een prachtig spel. Leuker ook dan het momenteel zo bejubelde Horn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:26 schreef athlonkmf het volgende:
Bastion. Echt een prachtspel! Nog mooier op de iPad. Die moet iedereen met een nieuwe iPad gewoon hebben.
Mooi zoquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnx HW goeie moderator not !!! ik ben al weg
Weet u zeker dat u windows wilt verwijderen?quote:
Ik vond infinity bladw wwn beetje nét niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:56 schreef depsycholoog het volgende:
wat is dat bastion voor iets? En persoonlijk vond ik infinity blade ook leuk om te doen (een soort van adventure/character spel)
Toppertje! Vooral de verteller is erg leuk.quote:
Je moet gewoon pdf'jes van je slides maken. Daar is het .pdf-formaat voor. In dat geval zit je ook niet gebonden aan één app, maar kan je met elke app die je maar wilt je presentatie laten zien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:18 schreef Keroppi het volgende:
Tip!
Mijn powerpoint slides die ik met dropbox had geüpload zagen er ehm nogal... verneukt... uit. Dus ik heb een beetje rond gekeken en kwam bij Sharkslide uit. Ideaal programma! Je upload van je PC via de website je presentatie en kunt 'm volgens via de App op je iPad bekijken. En de opmaak etc blijft intact!
En het is ook nog eens gratis
Heel snel simpel programma om PP's op je iPad af te spelen, je kunt ze echter niet bewerken.
He baars, download clash of clans danquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nadat ik Max Payne uit heb gespeeld speel ik geen games meer op m'n iPad
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef vandermar het volgende:
Gewoon jailbreaken, heb ik ook gedaan en lekker alles gratisgeniaal! Niet achterlijk veel betalen voor een app maar gewoon gratis.
Wat is die?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
He baars, download clash of clans dan
Da's een film, Clash of clans is een spelquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:30 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Wat is clash of the titans idd?
heb die titel veel langs zien komen.
woops het was nog vroeg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's een film, Clash of clans is een spel
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:30 schreef Zspirit het volgende:
[..]
woops het was nog vroeg.
bedoel het spel clash of clans natuurlijk
Gewoon eens leeggooien en opnieuw beginnen. Heb ik vorig weekend met de 2 jaar oude iphone4 van mn vriendin ook gedaan. T ding was niet meer vooruit te branden. Gewoon gewiped en alle apps handmatig opnieuw geinstalleerd (dus geen reserverkopie teruggezet). T ding werkt weer geweldigquote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
iOs 6 dus niet voor de iPad 1.
Merk trouwens ook dat m'n iPad na ruim 2 jaar ook wel wat trager ed. wordt.
500 euro voor zo'n apparaat betalen en dan klagen over een paar euro voor appsquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef vandermar het volgende:
Gewoon jailbreaken, heb ik ook gedaan en lekker alles gratisgeniaal! Niet achterlijk veel betalen voor een app maar gewoon gratis.
quote:iOS 6 voor iPad 2 en iPad 3 volgende week te downloaden
Apple heeft vanavond in de VS haar nieuwste iPhone, de vijfde alweer, en nieuwe iPod modellen aangekondigd. Hoewel het voornamelijk over de specificaties van deze producten ging was er ook tijd voor wat statistieken en wist Apple te melden dat het nieuwe iOS 6 besturingssysteem vanaf 19 september te downloaden is. De iPhone 5 verschijnt 28 september en zal standaard over iOS 6 beschikken.
Wat is er nieuw in iOS 6?
iOS 6 bevat verschillende verbeteringen en wijzigingen ten opzichte van iOS 5, de huidige versie van het mobiele besturingssysteem van Apple. Een van de belangrijkste vernieuwingen is de Facebook integratie in standaard iOS functies waardoor je snel een status-update kunt plaatsen, Facebook activiteiten in je kalender terugziet, of een foto kunt delen. Daarnaast brengt Apple Siri eindelijk naar de iPad, introduceert het bedrijf een eigen Maps (applicatie) met 3D modus en navigatie als vervanger van de Google Maps app, wordt de nieuwe Passbook app toegevoegd waarmee je een overzicht krijgt van mobiele toegangstickets en klantenkaarten, en wordt het middels Photo Stream mogelijk foto’s eenvoudig te delen met je vrienden.
iOS 6 is op 19 september beschikbaar en kan gratis geïnstalleerd worden op de iPad 2, de nieuwe iPad (3), de iPhone 3GS, de iPhone 4, de iPhone 4s en de vierde generatie iPod Touch uit 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |