Jaartje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang houden jullie je bandje om?
tevens alleen een meisje met een wolvenshirt gezienquote:
is dat dat dubstepfestival op ndsm? Misschien ga ik daar ook heen, is om de hoek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zou dan wel weer kunnen ja. Of dan toch maar voor Lockdown gaan.
topquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef Soulagement het volgende:
Bij deze nog een bedankje voor Memento-Mori voor het regelen van een extra kaartje! Vriendin die voor het eerst meeging dit jaar dankzij haar heeft het heel erg naar haar zin gehad!
Steekt hand op. Was eeerg verfrissendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Wie is er eigenlijk nog naar het watergevecht geweest?
Check.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Ik gaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idem hier. Kwam Willy Wartaal en Vjeze Fur nog tegen (die een heel watersysteem aan had). Waren echt dikke waterballonnen die er soms werden gegooid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Steekt hand op. Was eeerg verfrissend
Is hij al gelekt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Even aan het nagenieten met de nieuwe cd van The XX.
De stem van de zanger van The XX is echt zo extreem seksueel getint. Als warme druppels honing die van een lepel afdruipen op een zomerse zwoele dag....... Die man moet bij Giel Beelen een keer de geile goede morgen doen, dan kun je me echt opvegen!
En de zangeres past er perfect bij met haar mooie heldere stem. Sodeju.
Jepquote:
God, ik hoop echt dat je de nieuwe CD bedoelt...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
God, ik hoop echt dat je de nieuwe CD bedoelt...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
God, ik hoop echt dat je de nieuwe CD bedoelt...
Ik ben ook wanhopig maar dit gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef kciR het volgende:
Ik ging eens kijken of mensen nog LL kaartjes te koop hadden op Marktplaats, kom ik deze advertentie tegen. Ben benieuwd of hij haar gaat vinden.. (en nee, ik ben het niet)
http://contacten.marktpla(...)3D%3D&fta_ind=5&fs=1
Trouwens ook veel mensen die een bandje willen kopen.. Dat gaat mij toch iets te ver
Jup, precies waar wartaal stond was ik ook. Met die 2 dames op de schouders en camera ploegen die het niet droog hielden. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het watergevecht in het toiletgebouw van camping 3 epischer wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Ik. Was heerlijk om ff nat te worden. De kunst was dan ook om voornamelijk op mensen te schieten met grote waterpistolen zodat je zelf nat werd ipv de ander.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Ik ging daar toen net even flessen vullen en kreeg een paar voltreffers over me heen. Was erg welkom op dat moment.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, precies waar wartaal stond was ik ook. Met die 2 dames op de schouders en camera ploegen die het niet droog hielden. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het watergevecht in het toiletgebouw van camping 3 epischer was
Dat hoorde ik van een vriendin ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, precies waar wartaal stond was ik ook. Met die 2 dames op de schouders en camera ploegen die het niet droog hielden. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het watergevecht in het toiletgebouw van camping 3 epischer was
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef Partingglass het volgende:
Bandje gaat bij mij het liefst zondagavond als ik van het terrein loop naar de camping af. Meestal is het pas maandags in de auto. Dit jaar was ik helaas de schaar vergeten en werd het pas thuis.
Dat vind ik dus echt geen gezichtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:53 schreef Faazz het volgende:
Goede foto! Heb een soortgelijkeDit is ook een mooie:
http://i.fokzine.net/uplo(...)_-_bram_muller-3.jpg
Iemand had de riem van zijn rugtas vol festivalbandjes.
Ja, en het erge was dat het begon met mooie boogballetjes maar na enige tijd floten de ballonnen gewoon strak heen en weer, af en toen ineens zwaar spervuur...prachtigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van een vriendin ookLinkerkant vs rechterkant wasbakken en de crew met waterslangen?
toch jammer dat die dames niet deden wat iedereen wilde zienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, erg verfrissend ja, maar wel HEEEL beheerst allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Aight! het lukte mij zojuist ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe ze altijd thuis af.
Dit jaar ben ik te ruim getagd trouwens... met een klein beetje moeite kon ik hem zo van mijn pols afschuiven. Dus ik heb hem nog heel.
Yep, met m'n moppie erbij (ze is toch maar weer wel gegaan nadat ze 2 kaartjes bij Converse gewonnen had) Veronica Falls is echt zo een rammelbandje dat ik aan haar kan slijten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik jou zaterdag nog gespot bij Veronica Falls met Richard.
Een vriend van mij kreeg hem aan de verkeerde arm, ik vervolgens ook, maar bij mij werd die er wel afgehaald en aan de goede arm gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:24 schreef Breuls het volgende:
Ik kreeg zondagavond een nieuw bandje, omdat de originele er scheef op zat. Vonden ze bij de ingang (ik was even naar de auto geweest) ineens belangrijk.
Gek genoeg vonden ze dat eerder die dag helemaal niet relevant.
Combi van 2006 en 2007, dus hij past wel bij de mijnequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de kleur van het bandje dit jaar niet zo mooi.
Ik wel. Ik houd hem nog ff om, maandag werken, dan gaat ie eraf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de kleur van het bandje dit jaar niet zo mooi.
D eoudste die ik omheb is van 2006 en het eerste wat mensne vragen is "Stinkt dat niet enorm?" ... uh, nee? je kutn ze toch gewoon wassen, net als je lijf?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerste wat ik maandag gedaan had was het bandje afknippen. Die stonk echt verschrikkelijk. Maar bewaar hem wel maar doe hem niet om!
Heb dit jaar ook weinig uitgegeven tov andere jaren. Heel veel water gedronken en amper bier. De barren waren ook echt rustiger dan ooit tevoren. Zullen ze wel merken qua omzet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Vind het bandje dit jaar ook wel mooi en als je hem omdraait is hij nog mooier.
Dit jaar maar 78 euro aan muntjes uitgegevenword elk jaar minder bij mij.
Snap ik ook wel, maar heb ook niet de behoefte om met dat ding rond te gaan lopen. Ben daar niet echt een type voor. En echt alles stonk bij mij naar zweet, bah! Maarja toch maar overal zo goed mogelijk op proberen los te gaan ipv in de schaduw te gaan liggen. Dan hoort er met dit weer een beetje zweet ook bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D eoudste die ik omheb is van 2006 en het eerste wat mensne vragen is "Stinkt dat niet enorm?" ... uh, nee? je kutn ze toch gewoon wassen, net als je lijf?
Had niks meegenomen op een fles water na. Amper bier gedronken, weinig behoefte aan eten gehad door de hitte (eigenlijk gewoon te weinig gegeten), zat aan de drugs en het water was gratisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef Inverted_World het volgende:
78 euro? neem je echt alles mee dan? en hoe doe je dat met eten?![]()
Ja ik ook zoiets denk ik. Was voor 90% aan eten denk ik. Paar colaatjes voor de suiker overdag en paar biertjes 's avonds, maar dat was t qua drinken wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb voor ¤110,50 aan munten opgemaakt, valt alles mee. En heb niet eens expres zuinig aan gedaan. Veel water gedronken inderdaad en daardoor minder aan drank uitgegeven. En minder trek door de warmte helpt ook mee.
Inderdaad, zaterdag bij Alpha DJ's had ik wel even paar pilsjes teveel op, wel heerlijk geslapen die nachtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Overdag niet veel, maar in de avond gewoon inhalen joh!
Same @ Superstijl. Als je voor de groep bier ging halen, bij de bar gewoon direct eentje naar binnen werken en dan met de rest terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, zaterdag bij Alpha DJ's had ik wel even paar pilsjes teveel op, wel heerlijk geslapen die nacht
Geen hamburger op?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Da hopman het volgende:
Eerst maar weer even sparen. Wat een financiële kaalslag zeg.
Verder hoop ik wel dat La Place toch nog eens naar de menukaart wilt kijken.
Al die gerechten met een minimale hoeveelheid vlees, naar karton smakend deeg product en vooral die overdaad aan witte kool die overal bijgepleurd wordt.
Wat een infantiele mongolen daar soms jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef Luni het volgende:
Dacht laat ik eens gezond doen op Lowlands, dus ik ging een bakje fruit halen, maar ik lust geen meloen. Ik vraag om een bakje fruit zonder meloen, zegt dat grietje dat kan niet. Ik zeg ze staan ze achter met de hand te maken, dan kunnen ze er toch wel 1 zonder meloen maken.
Nee zegt dat grietje, dat is allemaal al voor morgen (het was laat op de avond), ik zeg dan maken ze er 1 voor bu, betaal er ¤ 6,50 voor, dan kunne ze er toch we 1 zonder meloen maken, nee dat was niet mogelijk!
Ik zeg, steek hem lekker in de reet, dat kon ze niet waarderen en wenste niet zo toegesproken te worden.
80% van die bakjes is meloenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat een infantiele mongolen daar soms ja
Ik hoop dat ik een kaartje win, haha. Heb weinig geld uitgegeven op Lowlands, maar wel meer dan genoeg.quote:
Ik gaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Niet alleen dubstep dude.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
is dat dat dubstepfestival op ndsm? Misschien ga ik daar ook heen, is om de hoek.
De donderdag hakte er bij mij ook aanzienlijk in ja. hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
167 euro aan muntjes hier. 4muntjes aan 2 shirts van voorgaande edities. vooral donderdag in lowlandscfe een en ander er doorheen gejaagd, rondje hier, rondje daar
[..]
80% van die bakjes is meloendus daar gaan ze niet aan beginnen idd. meloen is het goedkoopste
Mijn donderdag was maar 0,5 muntje een roze tandenborstel bij de hemaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef Partingglass het volgende:
[..]
De donderdag hakte er bij mij ook aanzienlijk in ja. haha
Dat is toch gewoon water met heel veel ijs, munt en een citroentje? Snap niet waarom mensen daar 5,20 voor wilden betalen, wilde het ook graag maar liet het maar staan. Dan liever wat gratis water dat misschien niet zo koud was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef vault_tec het volgende:
snap echt niet hoe mensen maar 80~ euro uit geven. Zelf dit jaar ook een goedkoop jaar gehad. 200 euro aan muntjes maar. Veel water gedronken en bijna niks gegeten door de hitte.
Tevens: lemon cooler![]()
![]()
als iemand weet hoe ik dat moet maken, pm mij. alsjeblieft.
![]()
Is limonade, met munt, ijs en limoen. Ik wil weten hoe de limonade gemaakt wordt. Aanrader want het is echt heel lekker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon water met heel veel ijs, munt en een citroentje? Snap niet waarom mensen daar 5,20 voor wilden betalen, wilde het ook graag maar liet het maar staan. Dan liever wat gratis water dat misschien niet zo koud was.
Ja die wijven moeten eens bier leren drinken hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
170*2,60=442
45 voor een zilveren ring
55 voor slippers (met bieropener aan de onderkant)
Van die 170 waren er 8 bij voor een Skrillex shirt en 4 voor 2 Jip&Janneke shirts.
En dat met z'n 2en. Vooral de Razz+Up hakte erin.
Een stukje gember met een handjevol munt fijnstampen in een vijzel. Dat zeven, soda, rietsuiker en een het sap van halve citroen erbij en klaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is limonade, met munt, ijs en limoen. Ik wil weten hoe de limonade gemaakt wordt. Aanrader want het is echt heel lekker.
en wat suikerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is limonade, met munt, ijs en limoen. Ik wil weten hoe de limonade gemaakt wordt. Aanrader want het is echt heel lekker.
Het kwam uit een pan dus ik neem aan dat het ook verhit is?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een stukje gember met een handjevol munt fijnstampen in een vijzel. Dat zeven, soda, rietsuiker en een het sap van halve citroen erbij en klaar.
Dat hoop ik niet voor je. Verhitten is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Het kwam uit een pan dus ik neem aan dat het ook verhit is?!
Raar dat ze het dan in een grote pan maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor je. Verhitten is nergens voor nodig.
Dat is dus een inside teken voor security dat je eerder gepakt bent met zichtbaar drugsgebruik of drugs op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een vriend van mij kreeg hem aan de verkeerde arm, ik vervolgens ook, maar bij mij werd die er wel afgehaald en aan de goede arm gedaan.
Die vriend heeft echter heel Lowlands met het bandje aan de verkeerde pols rondgelopen.
Dat is natuurlijk wel een stuk gemakkelijker dan het glas voor glas maken...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Raar dat ze het dan in een grote pan maken.
Het gebruiken van drugs is toch niet verboden? alleen bezit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dus een inside teken voor security dat je eerder gepakt bent met zichtbaar drugsgebruik of drugs op.
zou je ook een hele grote kom kunnen gebruiken. Als ik een keer tijd heb ga ik het proberen. Bedankt iig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een stuk gemakkelijker dan het glas voor glas maken...
Klopt. Maar als ze het in je zakken vinden dan krijg je als 't goed is je bandje om je linker arm en weten ze bij de ingang dat ze extra op jou moeten letten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Het gebruiken van drugs is toch niet verboden? alleen bezit.
Lol. Nou ja, hij hoefde nooit mee naar het achterkamertje (zelfs niet toen we erg lam het terrein opliepen) dus blijkbaar zag hij er betrouwbaar genoeg uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze het in je zakken vinden dan krijg je als 't goed is je bandje om je linker arm en weten ze bij de ingang dat ze extra op jou moeten letten.
Zou raken.quote:
twitter:BenteBollmann twitterde op woensdag 22-08-2012 om 13:38:48@nymfoDNB Verdomme zeg, vandaar die verkeerschaos
reageer retweet
Ik ben dan ws. ook een wijfquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja die wijven moeten eens bier leren drinken he
Je bent niet eens even een lauwe schulten bij ons gaan halenStond je wel op camping 3, heb je helemaal niet gezien
Dan was het dus toch jouw tipi die op zo'n 30 meter van ons tentenkamp stondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan ws. ook een wijfOp een gegeven moment kan ik die Grolsch niet meer luchten. Dus dan stap ik ook over op iets anders.
Nee, niet eens. Ben wel een paar keer over camping 3 naar 4 gelopen, maar dat was het wel.
Overigens, camping 4, wow, wat een goede keuze was dat! Goed, ok, het was niet echt een keuze. Maat had een tent van 50kg bij zich en geen karretje (terug wel, heeft een steekwagen opgehaald), dus kon niet echt verder. Maar men, veel schoner dan 3, veel minder lawaai (op de maandagochtend 5:30 na, STERF met je badhuisconcerten 's nachts), en het leek wel ruimer.
Waren dat dezelfde All Stars als de afgelopen jaren? Of hadden ze nu andere?quote:
Daar stond een dikke rij toen ik er liep op zaterdagnacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waren dat dezelfde All Stars als de afgelopen jaren? Of hadden ze nu andere?
Bedenk me ineens dat ik helemaal niet bij de Converse Compound ben wezen kijken...
Ik loop er vaak op zondagmiddag even langs maar had een veel te mooi plekje in de schaduw bij Charlie gevonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Daar stond een dikke rij toen ik er liep op zaterdagnacht.
Te verwachten veel te druk bij Todd Terje, buiten de X-Ray was het geluid zwaar kut.
Ieder jaar staat er een ander logo op. Ik heb nu zwarte van vorig jaar en witte van dit jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waren dat dezelfde All Stars als de afgelopen jaren? Of hadden ze nu andere?
Bedenk me ineens dat ik helemaal niet bij de Converse Compound ben wezen kijken...
Nais. Zal ik je daar dan een keer ontmoeten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
Voor wie naar Lockdown gaat:
http://kexx.net/uploads/fok/ld.pdf
Ik ken eigenlijk alleen deze:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ieder jaar staat er een ander logo op. Ik heb nu zwarte van vorig jaar en witte van dit jaar
FOK!Meet hueeee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nais. Zal ik je daar dan een keer ontmoeten?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
FOK!Meet hueeee.
Denk het niet. [ afbeelding ]
Die onderste had ik vorig jaar. Dit jaar zien ze er weer anders uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen deze:
[ afbeelding ]
En die zijn niet echt geweldig...
Maar zie nu dat dezen er ook zijn:
[ afbeelding ]
Nou ja, dan maar hopen dat ze die volgend jaar nog verkopen...
Was daar wel tot een uurtje of 2. Af en toe richting X-Ray. Dus kan'm gemist hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er nog mensen zaterdag avond naar Alpha Dj's geweest ?
Iemand enig welke plaat ze na Floggin Molly draaide? Ook een Folky nummer was het.
Via Joost van Bellen misschien? Of anders info@lowlands.nl proberen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef Faazz het volgende:
Hoe geraak ik aan een playlist van de Titty Twister van afgelopen zondag avond?Een hoop gouden nummers dat daar gedraaid werd!
Misschien dat die nog in de outlet terecht komen. Ze moeten de overgebleven schoenen toch ergens kwijt...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die onderste had ik vorig jaar. Dit jaar zien ze er weer anders uit.
Zover ik weet verkopen ze modellen van het huidige jaar en het jaar ervoor. Dus denk niet dat je de 2011 editie nog kan krijgen komend jaar.
Stonden er wel meer hoor. Wij stonden achter het badhuis. Tipi en een De Waard, tegen het hekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan was het dus toch jouw tipi die op zo'n 30 meter van ons tentenkamp stond
Niet gewoon Dropkick Murphy's meestal draaien die mannen alleen het standaard werk Mocht je FM echt super tof vind check dan zeker Sir Reg eens. Super aardige gasten en mijn inziens minimaal net zo goed als Flogging Molly.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er nog mensen zaterdag avond naar Alpha Dj's geweest ?
Iemand enig welke plaat ze na Floggin Molly draaide? Ook een Folky nummer was het.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Niet gewoon Dropkick Murphy's meestal draaien die mannen alleen het standaard werk Mocht je FM echt super tof vind check dan zeker Sir Reg eens. Super aardige gasten en mijn inziens minimaal net zo goed als Flogging Molly.
Dan was je het nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stonden er wel meer hoor. Wij stonden achter het badhuis. Tipi en een De Waard, tegen het hek
Nee het was meer het type Dubliners. Het had echt zo'n opbouw momentje waar iedereen met zijn handen richting de grond ging wapperen en op de climax flink ging springen. Maar ik zal die gast wel een PM sturen. Is beetje vaag omschrijven en was iets te dronken om teksten te herrinerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Niet gewoon Dropkick Murphy's meestal draaien die mannen alleen het standaard werk Mocht je FM echt super tof vind check dan zeker Sir Reg eens. Super aardige gasten en mijn inziens minimaal net zo goed als Flogging Molly.
Ze draaien bijna elk jaar hetzelfde riedeltje. Misschien Fiesta van the Pogues ofquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee het was meer het type Dubliners. Het had echt zo'n opbouw momentje waar iedereen met zijn handen richting de grond ging wapperen en op de climax flink ging springen. Maar ik zal die gast wel een PM sturen. Is beetje vaag omschrijven en was iets te dronken om teksten te herrineren
Die leraar Nederlands die voor hem sprak over naak prtesterennwas ook erg leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:34 schreef AMDB het volgende:
Zaterdag eerst naar de Llowgenda geweest, kapotgelachen om Maxim Hartman met z'n betoog tegen Porno, Pillen en Politiek.
Lima was toen heel gezellig, met touwtje springen als hoogtepuntquote:'s Avonds Russendisco en GrooveTube, ook weer erg gezellig en laat.
Toy Dolls heb ik inderdaad voorbij horen komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ze draaien bijna elk jaar hetzelfde riedeltje. Misschien Fiesta van the Pogues of
Dat klinkt idd als de standaart reactie op nellie the elephant in de uitvoering van the toy dolls.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee het was meer het type Dubliners. Het had echt zo'n opbouw momentje waar iedereen met zijn handen richting de grond ging wapperen en op de climax flink ging springen. Maar ik zal die gast wel een PM sturen. Is beetje vaag omschrijven en was iets te dronken om teksten te herrineren
Yup. Alle hartjes goed en met voorgevoel die hartjes al in onze foons gezet, maar evengoed te laat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Yep, met m'n moppie erbij (ze is toch maar weer wel gegaan nadat ze 2 kaartjes bij Converse gewonnen had) Veronica Falls is echt zo een rammelbandje dat ik aan haar kan slijten.
Jij nog gekwist ??
Is hem inderdaad! Thanks!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ze draaien bijna elk jaar hetzelfde riedeltje. Misschien Fiesta van the Pogues of
Zelfde geval bij ons, alleen hadden we de link telefoonnummer en symbooltjes niet gelegd. Kansloos.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. Alle hartjes goed en met voorgevoel die hartjes al in onze foons gezet, maar evengoed te laat.
Nope, nog niks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Zelfde geval bij ons, alleen hadden we de link telefoonnummer en symbooltjes niet gelegd. Kansloos.
Al nieuws over de Nationale :-)
Ja, te laat & hij was nog doodmoe, chagerijnig en nijdig dat het een veeeeeeeeeels te simpele kwis wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, nog niks.
Zaten jullie in het voorvak? Ik zag Paul nog wel even bellend naar voren lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |